РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 44 (12 листопада 2010) 

  • Гречани. Справу робимо професійно


    Машиніст-інструктор Олександр ХАРЧЕНКО та машиніст Володимир ДИГАС

    У кожного відокремленого структурного підрозділу нашої залізниці - свій чималий історичний шлях. Та «тягові установи» мають ще солідніший вік. От і локомотивне депо Гречани веде свій літопис з тих часів, коли прокладались залізничні колії від Жмеринки до Волочиська, від Шепетівки до Кам’янця-Подільського. Для проведення поїздів між цими станціями, а то і далі, 1913 р. приватна компанія «Подільська» побудувала паровозне депо на перетині цих магістралей у Гречанах. Його спочатку оснастили паровозами серії «Н», «И», «О», «Щ» різних типів. З часом вони уже не задовольняли потреб ні у вантажних, ні у пасажирських перевезеннях. Тому в 1938 - 1945 рр. надходили паровози серії «Є», «С», потім - «Су», а з шістдесятих років - «ЄР», «СО».

    Коли розпочався стаханівський рух, на залізниці його підтримали машиністи, які водили великовагові поїзди за методом Петра Кривоноса. В депо Гречани цей почин продовжили машиністи Б. Нейланд, І. Кулик, С. Вєніков, Г. Мокренко. З початком Великої Вітчизняної війни молоді працівники депо пішли на фронт. Чоловіків замінили жінки. Ударно трудилась паровозна бригада, яку очолила машиніст Роза Шинфельд. У ній помічником працювала Ганна Лисюк, а паровозним кочегаром Євгенія Козлік. Мужньо боролись з окупантами О. Караваєва, Г. Березюк, А. Олійник.


    Слюсар-дизеліст Валерій Надобко

    Після звільнення від фашистських окупантів ст. Гречани та міста Проскурова розпочалась активна робота з відновлення зруйнованого депо. В цей час особливо проявили себе машиністи Л. Косар, І. Наталич та інші. А за вагомі трудові здобутки старший машиніст М. Гороховський був нагороджений орденом Леніна, машиністи А. Бліндер та С. Дагаєв - орденами «Знак пошани».

    В 1969 р. колектив локомотивного депо Гречани освоїв перший тепловоз ТГМ-3Б - 2720, який почав виконувати маневрову роботу. Через три роки надійшли перші тепловози М-62. Поступово паровозна тяга виводилась як з поїзної, так і з маневрової роботи. З 1977 р. було впроваджено в експлуатацію тепловози ЧМЕ2, ЧМЕ3, 2М62 та ін. Для їх ремонту та обслуговування провели реконструкцію усіх цехів та відділень, перенавчили спеціалістів, які швидко освоїли нову техніку. З листопада 1997 р. дільницю Гречани - Тернопіль електрифікували, і вантажні та пасажирські перевезення на ній перевели на електричну тягу.


    Приймальник локомотивів Федір Колодій

    Сьогодні депо забезпечує пасажирські, приміські та вантажні перевезення на тягових «плечах» від Гречан до Кам’янця-Подільського, Шепетівки, Козятина, Тернополя, Гусятина, Жмеринки, а також від Хмельницького до Києва. З якими показниками зустріли своє професійне свято локомотивники із Гречан? Це запитання адресую начальнику депо Анатолію ШИНДЕРУ.

    - За головними економічними показниками, а це в основному перевізна робота, ми виконуємо усі планові завдання протягом десяти місяців поточного року. За цей час перевезено 1637 мільйонів тоннокілометрів, що майже на 4 відсотки вище плану. Також у пасажирських перевезеннях є перевищення планових завдань для дизель-поїздів, електровозів. Виконуємо планові завдання в перевезеннях тепловозами та електричками. Зросла у нас і продуктивність праці порівняно з минулим роком та запланованою на нинішній. Усе це дало змогу й дещо збільшити заробітну платню, яка в середньому по депо перевищила три тисячі гривень.


    Технік з розшифрування швидкостемірних стрічок Галина ЛІЩИНСЬКА

    - Крім того, виконано чималий об’єм робіт, - продовжує свою розповідь Анатолій Миколайович, - спрямованих на покращення умов праці, енергозбереження та підготовку до зими: облаштовано шатровий дах над адміністративною будівлею; у цеху ТО-3 замінено дерев’яні віконні рами метало-пластиковими; відновлено їдальню, виконано й деякі інші роботи. Над виконанням усіх цих завдань чимало потрудились заступник начальника депо з експлуатації Валерій КРИВИЦЬКИЙ, технолог Олександр МАРУЩАК, машиніст-інструктор Володимир ПЛЯСЕЦЬКИЙ, машиністи Віктор БАЛЬЗАМ, Анатолій ХМІЛЬ, Віктор СТОЛЯР, Олександр МІСЬКІВ, помічники машиністів Олександр ЛАВРИШИН, Віктор САБУР, Віктор МЕЛЬНИК, слюсарі Володимир УСАТЮК, Віктор СТАДНІЙЧУК, Віталій ЯРОХА, Валерій НАДОНКО, водій Анатолій СИДОРУК та й інші наші досвідчені фахівці.

    До сказаного начальником локомотивного депо варто додати, що в усіх спорудах та на території підтримується зразковий порядок, для кожного підрозділу є побутові приміщення з душовими кабінами, кімнатами прийому їжі та ін. Добротно обладнано й кімнати відпочинку локомотивних бригад. Впадає в око й велика клумба, розбита поряд із ремонтними цехами, на ній навіть пізньої осені ростуть квіти. Словом, зроблено чимало

    для нормальної роботи та відпочинку тих, хто виводить на маршрути локомотиви, ремонтує та обслуговує їх. Подбали в депо й про оздоровлення працівників. За словами голови профспілкового комітету депо Георгія ПОПЛАВСЬКОГО, нинішнього року у різних оздоровницях побувало більше півтори сотні працівників, і практично усі діти деповців під час шкільних канікул побували в оздоровчих таборах. Серед молодих фахівців поширено захоплення спортом, особливо його ігровими видами. Нещодавно команда із міні-футболу локомотивного депо Гречани посіла друге місце на першості нашої залізниці, присвяченій пам’яті Бориса Олійника. Є й інші спортивні досягнення, які доповнюють трудові цього дружного залізничного колективу. У якого славетне минуле та успішне сьогодення.

    Фото Олега КАЗИКІНА

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05