РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 34 (31 серпня 2007) 

  • 1000-й кілометр модернізованих колій

    Завжди підтримую Ініціативу тих газетярів, які бажають ознайомитися із роботою на пусковому об`єкті задовго до, так би мовити, перерізання стрічок. Річ у тім, що саме під час трудових буднів журналіст має можливість на власні очі пересвідчитися в користі подвижницької праці, зокрема, сотень колійників Південно-Західної магістралі, які беруть участь у модернізації сталевих маршрутів. Тому незадовго до урочистостей з нагоди модернізації 1000-ого кілометра українських колій кореспонденти «Рабочего слова» побували на перегоні Ірпінь - Буча, що на Тетерівському напрямку.


    Керівники Укрзалізниці та Південно-Західної залізниці

    ...За давнім залізничним звичаєм у проведенні колійного «вікна» беруть участь і енергетики, і будівельники. Із розмов із фахівцями з будівельно-монтажного поїзда №392, району контактної мережі №4 із Київської дистанції електропостачання Сергієм Кравчуком, Юрієм Глухих, Сергієм Корнійчуком, Володимиром Кецком з`ясовуємо, що згідно із завданням начальника галузевої служби електропостачання Валерія Сухомлінова йдуть чудові перетворення на потужній контактній мережі. Монтаж і налагодження нових опор, фідерних пристроїв, відтяжок, фарбування діючих пристроїв - ось далеко не повний перелік операцій, які виконувалися умільцями за дотриманням галузевих інструкцій.

    Колійний десант

    Із начальником Київської дистанції колії Ігорем Мірошником знайомимося біля щойно сформованої колійної призми.

    - Це якісна праця наших колег з КМС-122 та Центру механізації колійних робіт Південно-Західної магістралі, - коментує, перехопивши мій погляд, Ігор Олександрович. - Ясна річ, без праці моїх підлеглих, котрі обслуговують цю дільницю, тут також не обходиться. За безпосередньої участі колег бригадира Сергія Олішевського процес укладання баластного щебеню в «тіло» колії йде безперервно.

    ...Спека. Поволі прямуємо до комплексу колійних машин. Багатосильна виправно-підбивна трудівниця під управлінням досвідченого машиніста Юрія Польовика виконує технологічні операції біля залізничної платформи Лісова Буча. Попри робочий шум механізмів вдається поближче познайомитися із Ю. Польовиком. Майже чверть віку працює він на залізниці. За плечима - тисячі кілометрів модернізованих і капітально відремонтованих колій. Попереду - також не одна тисяча. Та вірить машиніст у те, що і надалі його бувала у бувальцях «машинка» (так прихильно він відізвався про свою виправно-підбивну трудівницю - авт.) не даватиме збоїв у роботі з «лікування хворого полотна».

    На переконання фотокореспондента «Рабочего слова», найцікавіші знімки про будні галузі можна отримати лише під час «колійного десанту». Не станемо довго заперечувати фотомайстру. Єдине «але»... На відміну від показових виступів залізничних колективів для багатьох мас-медійників, який відбувся днями на 1000-му кілометрі українських залізниць (урочистості проведено саме на перегоні Ірпінь - Буча), щоденна праця монтерів колій, машиністів колієукладальних кранів, бульдозерів та інших фахівців далека від романтики. Лише вдумайтеся у цю статистику: на сьогодні колійних справ майстри з Південно-Західної магістралі модернізували 191 км сталевих шляхів. А до кінця року планують, як кажуть медики, реанімувати ще 123 км. Правду кажуть поети «на магістралі спокій тільки сниться...»

    Сміливі задуми, чудові звершення?!

    Слухаючи коментарі генерального директора Укрзалізниці Володимира Козака про плани з модернізації колії на усіх шести українських магістралях, думав про одне: бентежну ситуацію із 7 тис. км «хворих» сталевих ниток в Україні, яким прострочено ремонтні нормативи, без сумніву, виправляти потрібно. Та чи вистачить фахівців на такі обсяги робіт?

    Адже цього року заплановано відремонтувати та модернізувати майже 1,5 тисячі кілометрів колій. Це вдвічі більше, ніж минулого року. «Такі темпи ремонту колій, які ми поставили перед собою, дозволять нам за три-чотири роки відійти від проблем, які накопичились протягом минулих років», - підкреслив генеральний директор Укрзалізниці. У 2006 р. за 7 місяців було модернізовано всього 370 км, а за весь рік 643 км. За часи незалежності України залізниці вперше виходять на такі обсяги ремонту колій.

    Мета зрозуміла. «Модернізація колій дозволить нам збільшити швидкість пасажирських та вантажних поїздів. Ми зможемо швидше і більше перевозити вантажів та пасажирів, покращити комфорт перевезень. Менше коштів будемо витрачати на рухомий склад і більше - на оновлення колій», - зазначив В. Козак.

    І це попри те, що вартість ремонту одного кілометра колії складає до 400 тисяч доларів США. Однак, Укрзалізниця, за словами Володимира Козака, виділила необхідні кошти для проведення цих робіт.

    Окрім модернізації колій, за словами Володимира Козака, Укрзалізниця наступного року планує повністю оновити парк колійної техніки, зокрема, колієвимірювачів та вагонів-дефектоскопів. Деякі з цих машин 60—70 років XX ст. випуску давно потребують заміни.

    «У нас є домовленість з Європейським банком реконструкції і розвитку (ЄБРР) та лізинговими компаніями, тому впродовж 2008—2009 р.р. плануємо повністю оновити парк колійної техніки. Щоб провести масштабну роботу з виявлення недоліків утримання колій та їх усунення», - підкреслив В. Козак.


    ід час нагороди кращих працівників столичної залізниці

    І знову про людський фактор

    Ознайомившись із ходом колійних робіт, Володимир Козак відзначив кращих працівників Південно-Західної залізниці. Знаком «Залізнична Слава» ІІІ ступеня просто неба нагороджено машиніста Коростенської колійної машинної станції Федора Омельчука. Почесну грамоту з рук генерального директора Укрзалізниці одержав Микола Примаченко - майстер Центру механізації колійних робіт. Не з пустими руками, а з грошовою нагородою той день завершив Іван Тодоров - машиніст бульдозера Бахмацької колійної станції. Годинники від генерального директора Укрзалізниці отримали монтер колії з Коростенської КМС Петро Скідан та чергова по переїзду Ольга Бойко з Київської дистанції колії

    «По труду і честь, а діло майстра величає», - наголосив під час нагородження перший заступник начальника столичної магістралі Віталій Жураківський.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05