РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 41 (29 жовтня 2010) 

  • Історія та сьогодення Південно-Західної

    (Продовження. Початок у №39 - 48 за 2009 р., №1 - 35, 37 – 39 за 2010 р.)

    Входження у ринок відбувалося доволі складно. Зниження виробництва у всіх галузях, розірвання міжреспубліканських та міжрегіональних зв’язків між підприємствами призвели до того, що у 1992 році обсяг залізничних вантажних перевезень, у порівнянні з попереднім роком, впав майже на 25 відсотків, або на 326,8 мільйонів тонн. А у порівнянні з 1990 роком перевезено на 600 мільйонів тонн менше. Це змушувало керівництво столичної магістралі проводити жорстку економію коштів, необхідних на покриття експлуатаційних витрат, заощаджувати кожну копійку,

    зокрема закривати малодіяльні дільниці, залишаючи їх працювати лише у денний час, переводити поїзди з тепловозної на електричну тягу. А ще відмінялося курсування низки збиткових поїздів. За браком фінансів доводилося скорочувати робочий тиждень. На багатьох підприємствах штат працівників приводився до обсягів виконаної роботи.

    На перший план час виніс питання заощадження паливно-енергетичних ресурсів. Залізничники намагались вчасно доставляти вантажі, оскільки суми штрафів за прострочення нормативів з транспортування були чималими. Затримки поїздів біля вхідних станційних сигналів, незабезпечення належної ваги вантажних поїздів, відправлення неповновагових та неповноскладених составів тощо. То є складові витрачання значних коштів, яких тоді не вистачало навіть на виплату заробітної плати.


    Де шукати додатковий заробіток? За умов гострого дефіциту в країні товарів широкого вжитку було вирішено: надавати платні послуги населенню, випускати на залізничних підприємствах товари, що користуються попитом. Для цього було достатньо можливостей. Приміром, Київська дистанція сигналізації та зв’язку та столична дистанція електропостачання надавали відповідні послуги, а саме: встановлення телефонів, ремонт апаратури зв’язку з використанням деталей без виробничих збитків, проведення кабелів. Енергетики ж займалися монтажем електропроводки до садових товариств, гаражно-будівельних кооперативів, налагодили ремонт та заміну запчастин для авто-транспорту.

    Але це не рятувало залізничників від зубожіння. Першого травня 1993 року голова Дорпрофсожу Південно-Західної магістралі М.О. Голованюк направив офіційне звернення Прем’єр-міністру України, де йшлося про важкий соціально-економічний стан, який склався на залізничному транспорті, зокрема на столичній магістралі. «Сучасне відношення уряду до галузі, курс, який узято на самооплатність, може призвести до розвалу важливої транспортної системи, на відновлення якої, а до цього ми безумовно наблизимось, знадобляться значні капітальні вкладення». У документі мова йшла про «підняті до нерозумних меж тарифи на вантажні і пасажирські перевезення», які викликали справедливе обурення вантажовідправників і пасажирів. Навіть за таких умов вони не дозволяли перекривати витрати на утримання існуючих технічних засобів, не говорячи вже про їхнє оновлення та поповнення. Голова Дорпрофсожу закликав керівника Уряду України зробити певні кроки для стабілізації стану залізничного транспорту. А головне, надати галузі суттєвої державної допомоги.

    Далі буде

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05