РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40 (22 жовтня 2010) 

  • Віктор БІЛАН: «Діалог влади, мешканців і бізнесу має не перериватися ні на мить»

    «Залізничник йде у мери». «Керівник вагонного депо станції Козятин погодився балотуватися на посаду міського голови». «31 жовтня мером міста має бути обраний справжній господар». Це назви публікацій у місцевій пресі. Скажете, гучні слова, що винесені у заголовки? Але перед тим, як підготувати до друку саме цей інформаційний матеріал у газеті залізничників, автор прискіпливо вивчив біографію почесного залізничника Віктора Васильовича БІЛАНА. Адже під час інтерв’ю з ним маю вповні володіти відомостями про життєвий шлях справді непересічної людини.

    Він переконаний, що народився в найкращому куточку землі. Врешті, навіщо сумніватись? Козятин. Для кожного, хто, виростаючи, зумів увібрати у свою душу все найсокровенніше, найсвятіше рідного краю і берегти його, як родинний скарб, тим паче, хто, виростаючи в непрості роки нашої історії (шістдесяті - вісімдесяті роки попереднього століття) в домашніх злиднях і материнських молитвах покори Господові, але непокори важким обставинам, вміє усе це пронести крізь життя, як рушник з батьківської хати, той ніколи не зуміє навіть за суворих екстремальних умов зректися духовних цінностей рідного міста.


    Щиросердна розмова. Микола ФАЛТУС, Сергій СУШКО та Олег ГОРДЄЄВ прислухаються до порад начальника вагонного депо ст. Козятин Віктора БІЛАНА (третій зліва)

    Доля не була милостивою до нього із самого дитинства. Трагічна смерть батька Василя Васильовича від рук злодіїв, які замахнулися на державне майно, відібрала у хлопця дитинство. Адже син залізничного кондуктора, залишившись на самоті із матір’ю - провідницею пасажирських вагонів, мав врешті-решт розраховувати на власні сили. Перший удар долі переніс стійко. Він так робитиме все життя. У школі, залізничних технікумі та інституті. Навчаючись, працюючи, створюючи дружню сім’ю.

    Ця розмова велася не в його службовому кабінеті. Знайомство з людиною, про яку сьогодні розповім та з якою розмовлятимемо про найактуальніше для майбутнього Козятина, відбувалося у цехах підприємства, яке він очолює. З діяльністю найстарішого підрозділу Південно-Західної залізниці, що ось уже впродовж понад 75 років відзначається професійною майстерністю, самовідданістю, сумлінною працею колективу, ми неодноразово знайомили наших читачів.

    Сьогодні, подолавши труднощі економічної кризи, колектив впевнено дивиться у день прийдешній. До професійної думки фахівців вагонної справи Козятина, які діють під орудою Віктора Васильовича Білана, прислухаються колеги з усіх залізниць України та країн СНД, адже цей підрозділ Південно-Західної магістралі віднесено до категорії базових підприємств Укрзалізниці з точки зору високотехнологічного проведення ремонту вантажного рухомого складу. Тут проводиться якісний ремонт колісних пар, візків, надресорних балок, тріангелів - складних вузлів, без справної роботи яких унеможливлено гарантування безпеки руху поїздів. Після передачі на баланс вагонного депо Козятин пункту технічного обслуговування пасажирських вагонів освоєно безліч нових технологій з ремонту складної техніки. Сучасне обладнання, впровадження нових методик ремонту вантажних вагонів на базі депо та пунктів технічного обслуговування на станціях Козятин-1, Козятин-2, Миронівка, Бердичів, Біла Церква, Погребище, Попільня гарантують стабільну роботу для понад тисячі залізничників.

    - Вікторе Васильовичу, перше, дещо незручне, на мій погляд, запитання. Маючи високу посаду, неабиякий авторитет у колективі депо, у галузевій службі вагонного господарства Південно-Західної залізниці та у відповідному главку Укрзалізниці, можна було б радіти, як кажуть, за Боже благословення. Що Вас, людину із неспокійним характером, спонукало йти у міську владу?

    - Особисто я вважаю, що кожна небайдужа до долі рідного міста людина, незалежно від посади, матеріального та соціального статусу, має дбати про завтрашній день Козятина. Особливо, коли мова йде про умови проживання, чистоту довкілля, про щасливе майбутнє молоді нашого залізничного міста. Чому йду у владу? Сьогодні, маючи життєвий досвід, досвід господарника і керівника крупного підрозділу Південно-Західної залізниці, можу зробити суттєвий внесок у розбудову рідного міста.

    Будучи депутатом районної та обласної рад, я брав активну участь у поліпшенні благоустрою рідного Козятина. У ті часи проблем у житлово-комунальному господарстві міста майже не було. Адже інженерними комунікаціями та переважною кількістю житлових будинків опікувалися галузеві служби столичної магістралі. Ось коли був наведений порядок - від порога до даху, від провулку до великої площі. Що маємо на сьогодні? Скажу відверто, - потрібно прикласти рук, щоб навести лад.

    - Очевидно, Ваші опоненти також обіцяють мешканцям Козятина виконувати свій громадський обов’язок. Що можна протиставити тим, хто рветься до влади, але не мають підтримки з боку більшості населення?

    - Кандидати, які обіцяють дуже багато, як правило, нічого для громади не роблять. Тому я таким не вірю. Чи багато встигли нинішні керманичі Козятинської мерії у справі захисту від беззаконня та свавілля чиновників підлеглих їм міських служб? Будь-хто з козятинців вам ствердно відповість - влада безсила.

    Спостерігаючи за станом соціально-економічного розвитку рідного міста, дізнаючись про те, як нинішні можновладці опікуються проблемами звичайних мешканців, зрозумів, що далі так бути не може. Склалася класична ситуація: «верхівка» не чує, що вимагають від неї виборці. Працювати потрібно разом. Переконаний, що новообраний міський голова повинен прислухатися до думки тих мешканців, які розуміють специфіку керування державою у ринкових умовах.

    Факт: за сприяння та безпосередньої участі керівництва та колективу Південно-Західної залізниці на чолі із Олексієм Мефодійовичем КРИВОПІШИНИМ щоденно поліпшуються умови проживання у нашому місті. Інвестиції, які вкладає столична магістраль у реконструкцію вокзалу, станційне господарство, величезні. Злине небагато часу і візитівка нашого міста засяє архітектурною довершеністю. Але це пів справи. Завдяки комплексу робіт з очищення джерела питної води, облаштування системи знезараження, монтаж мереж водопостачання, що розташовані біля села Медведівка і ведуть до Козятина, вже найближчим часом матимемо справжню чисту питну воду в наших оселях. Буріння свердловини на вулиці Склярова - то також гарантія того, що артезіанська аква віта через бювет також надходитиме до мешканців величезного регіону міста.

    - У розмові зі мною головний лікар відділкової залізничної лікарні Олександр Миколайович КРАВЧУК наголосив, що працівники Козятинського вагонного депо дуже допомогли у реконструкції цього медичного закладу. Чи не так?

    - Маєте рацію. Це ще один доказ того, що галузеві підрозділи, які базуються у нашому місті, можуть вирішувати безліч соціальних проблем.

    - А що ще у діловому календарі майбутнього мера?

    - У Козятині потрібно докласти рук під час належного, наголошую, ремонту автошляхів, провести реконструкцію Центрального стадіону, збудувати дитячі спортивні майданчики, створити умови для здорового дозвілля. Місто має бути святковим і охайним щодня.

    У Козятині повинно бути затишно людям похилого віку. Контролювати своєчасність виплат пенсій, соціальних виплат інвалідам, знедоленим, малозабезпеченим верствам населення - ось про що потрібно турбуватися майбутній владі міста.

    Не забуто і про молодь. За ініціативи начальника Південно-Західної залізниці Олексія Кривопішина величезними темпами йде будівництво 90-квартирного будинку для сімей залізничників. Допомагаємо у налагодженні якісного навчально-виробничого процесу у Козятинському вищому залізничному училищі. Отже, на ділі дбаємо про майбутнє нашого мальовничого міста.

    Зустрічаючись з керівниками підприємств різних форм власності, я чую нарікання на дефіцит кадрів робітничих професій. Залізнична галузь на це не скаржиться. Ми зуміли організувати систему підготовки та перепідготовки кадрів безпосередньо у навчальних закладах, у підрозділах магістралі. Ясна річ, що вміємо сприяти роботі бізнесу, якщо він працює на розвиток прогресивної системи стимулювання персоналу. Саме тоді не буде плинності кадрів. Про це також дбатиму разом з однодумцями. Діалог влади, мешканців і бізнесу має не перериватися ні на мить.

    Залишаючи депо, вирішив зібрати короткі відомості про Віктора БІЛАНА як людину.

    Олександр ЗАЛЕЦЬКИЙ,

    оглядач-ремонтник вагонів пункту технічного огляду

    - Працюю у вагонному депо з січня 1978 року, мешканець Козятина. Мені давно відомі «вузькі» місця у міському господарстві. Як кажуть, очі намуляло від безладдя на дорогах, у житловому секторі. Вважаю, що на посаду міського голови маємо обрати людину цілеспрямовану, яка має досвід господарювання і зможе вирішити проблеми Козятина. І головне - дати поштовх для подальшого розвитку залізничного регіону. Вважаю, що саме такою людиною є кандидат на посаду міського голови Віктор Васильович Білан. Повірте, я не раз пересвідчувався у тому, що він здатний допомогти не лише колегам по роботі, а й пенсіонерам, членам малозабезпечених сімей.

    Володимир КОМАР,

    майстер цеху головного механіка

    - Мій стаж роботи у вагонному депо - майже три десятки років. Можу сміливо заявити, що Віктор Васильович - вольова і сильна людина. Йому вдається втілювати у життя найсміливіші виробничі плани. Модернізація технічної бази депо, вирішення багатьох соціальних питань для залізничників - все це від Білана. Думаю, його кандидатура на посаду міського голови є вдалою у всіх відношеннях. Він зможе навести лад у місті не гірше, ніж це вдається йому робити, керуючи колективом вагонного депо, котре на сьогодні є одним з найкращих підрозділів столичної магістралі. Я переконаний у тому, що мою думку підтримують більшість мешканців Козятина, адже депо гарантує роботу понад тисячі спеціалістів.

    Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05