РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40 (22 жовтня 2010) 

  • Олексій КРИВОПІШИН: «Сказано - зроблено»


    Начальник Південно-Західної магістралі Олексій КРИВОПІШИН у розмові із керівником Козятинського локомотивного депо Миколою ШУТОВИМ обговорили низку актуальних питань щодо розвитку інфраструктури залізничного регіону

    Соціологічні дослідження останніх років показують, що Україну накривають хвилі песимізму. Наші співвітчизники - зазвичай життєрадісний народ, та часто-густо під час масових опитувань виявляють високий рівень почуття суму. Мені важко в це повірити, бо я знайомий зовсім з іншими представниками нашого роду. Одного з життєлюбців я хотів би відрекомендувати читачам - начальник Південно-Західної залізниці Олексій Мефодійович КРИВОПІШИН. У сьогоднішній розмові з ним вдалося обговорити низку питань, що пов’язані не лише з майбутнім залізничної галузі. Річ у тім, що Олексій Мефодійович добре володіє даними про розвиток багатьох регіонів України. У цьому мали змогу переконатися мешканці Козятина під час нещодавньої зустрічі з керівником столичної магістралі у конференц-залі Козятинського локомотивного депо. Згодом Олексій Мефодійович із задоволенням відповів на ряд питань, що стосуються подальшого розвитку не лише виробничої, але і соціальної складових діяльності підрозділів Південно-Західної магістралі. Олексій Кривопішин переймається не лише залізничними проблемами величезного Козятинського регіону. Йому під силу вирішити низку злободенних питань, які роками не вирішувалися місцевою владою.

    - Олексію Мефодійовичу, під час нещодавньої велелюдної зустрічі з Вами у Козятині було порушено низку суспільно важливих соціально-економічних проблем щодо майбутнього величезного регіону. Хотілося б дізнатися, що саме потребує суттєвих змін на теренах величезної Вінниччини?

    - Із понад двох десятків пропозицій, які було винесено для обговорення під час моєї робочої зустрічі із мешканцями регіону, більшість враховано і вони виконуються. Перш за все, це стосується питань реконструкції пам’ятки архітектури ХІХ сторіччя - пасажирського вокзалу станції Козятин та величезної пристанційної інженерної інфраструктури. Погодьтесь, Козятинський вокзал, який по праву можна вважати візитною карткою міста, давно чекав на будівничих. Торік відзначалося 120 років з дня новосілля, яке урочисто відбулось у цій величній споруді. Вокзал і сьогодні залишається головною брамою міста, що гостинно приймає усіх, хто пересувається залізницею. Споруда закарбувалася в проекті герба мальовничого Козятина, що був розроблений у 1986 році, знайшла своє втілення у творах декоративно-прикладного та кіномистецтва, художній, публіцистичній та науковій літературі тощо.


    Станція Козятин. Реконструкція - у розпалі

    Історія вокзалу є віддзеркаленням не тільки минулого Козятинського регіону. Літопис увібрав біографію всієї держави, тому що термінал слугував і слугує з’єднуючою ланкою залізничних потоків зі сходу на захід, з півночі на південь і в зворотних напрямках, він ставав свідком подій, що відбувалися в історичних рамках кінця XIX - початку XXI століть. Роки беруть своє. Велична споруда поступово прийшла у занедбаний стан. Тож засукати тут рукави вирішено саме залізничниками. Сьогодні на повну потужність ведуться ремонтно-реставраційні роботи всього станційного господарства. Південно-Західна залізниця має намір вже найближчим часом якісно відновити розгалужену станційну інженерну інфраструктуру. І ми зробимо це. Маю на увазі модернізацію колійного господарства, обладнання сигналізації та зв’язку, мереж залізничного електропостачання тощо. Певен, після повної перебудови мешканці Вінниччини та гості цього прекрасного краю отримають справжній подарунок від залізничників.


    Незабаром артезіанська свердловина даруватиме цілющу воду

    - Олексію Мефодійовичу, реконструкція вокзалу і станції Козятин вимагає чималих коштів з галузевого бюджету, але ж відомо, що на плечах колективу Південно-Західної залізниці - завершення будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро у Києві і впровадження в експлуатацію ряду пасажирських платформ на Північному залізничному кільці столиці… Чи не є величезним обсяг виробничих турбот?

    - І це ще не все з того, що ви перелічили. Додам: займаємося розмежуванням руху пасажирських та вантажних поїздів на дільницях Фастів - Новоград-Волинський - Шепетівка, та Коростень - Новоград-Волинський. На даний час ведемо реконструкцію існуючої колійної інфраструктури. Одночасно проводимо електрифікацію контактної мережі на дільниці між Фастовом і Житомиром. До того ж проводиться реконструкція пристроїв електричної централізації на прилеглих станціях. Розуміємо, що обсяг робіт величезний, але залізничники ніколи не ставлять перед собою нездійсненні плани. Техніко-економічні розрахунки, а головне, досвід залізничників столичної магістралі доводять - нам під силу здійснити намічене.


    На будівництві житла для залізничників

    - Олексію Мефодійовичу, не менш актуальним є питання реконструкції пішохідного переходу через колії в районі козятинських вагонного та локомотивного депо, що з’єднує робітниче селище і центр міста. Які зрушення намічено саме тут?

    - Я не випадково наголосив у нашій розмові про те, що на повну потужність проходить реконструкція інженерної інфраструктури не лише вокзального комплексу, але й пристанційного господарства. Під час моєї зустрічі із мешканцями міста було наголошено на унеможливленні існування тієї «стежки». Запевняю, питання відновлення пішохідного переходу було вирішено в той же день. Спеціалісти з ремонту колійної інфраструктури взялися за перебудову. Мешканці міста та його гості переконалися у тому, що даний перехід через колії є безпечним для перехожих з точки зору належного стану.

    - Не менш нагальною проблемою для Козятина залишається питання забезпечення якісним водопостачанням. Відомо, що це питання також не вирішується місцевою владою. Чи підставлять плече залізничники і цього разу?

    - Безумовно. Нам відомо, що рідина, яка надходить до водопровідної мережі із водоймищ біля сіл Медведівка та Сокілець, не відповідає ні колишнім радянським ГОСТам, ні сучасним санітарним нормам. Тому, йдучи на зустріч проханням місцевої громади, вже займаємося удосконаленням водопровідних мереж, які належать Південно-Західній залізниці, що з’єднує водогін між Медведівкою і містом. Крім модернізації, займаємося налагодженням системи очищення та фільтрації води, з метою переведення козятинського водопроводу на постачання чистою питною водою. В історію йде процес хлорування питної води з метою переведення козятинського водопроводу на постачання чистою питною водою. Тепер тут працюватимуть сучасні методики з подавання якісної аква віти до осель козятинців. А до того ж одночасно з очищенням водоймища за галузеві кошти зі скарбниці столичної магістралі за технологією буріння нової артезіанської свердловини у центрі міста подаватимемо прозору і корисну воду. Мешканці Козятина вже найближчим часом відчують її якість.

    - Олексію Мефодійовичу, мимоволі переходимо до обговорення соціальних питань. Відомо, що Козятинська залізнична відділкова лікарня для більшості мешканців цього регіону є справжнім осередком охорони здоров’я. Неодноразово доводилося чути позитивні відгуки про те, як налагоджено медичне обслуговування у будинку №9 на вулиці Володимира Винниченка. Саме тут розміщено залізничну медицину. На які зміни найближчим часом варто чекати?

    - Залізнична медицина, як відомо, допомагає вирішувати широке коло суспільно важливих соціальних проблем не лише на терені Вінниччини. Заслуговує втілення в життя, розроблений спільно із Дорожнім комітетом профспілки залізничників та транспортних будівельників проект, спрямований на удосконалення роботи реанімаційного відділення залізничної лікарні. Адже, як відомо, у величезному регіоні реанімаційна машина відсутня. Скажете, звідки такий соціальний парадокс? Це питання не до залізничників. Маю на увазі, забезпечення медичного закладу новим автотранспортом. І цю проблему також здолаємо. Крім того, забезпечимо заклад сучасною діагностичною та відновлювальною мед-апаратурою.

    - Обговорюючи почуте під час Вашої зустрічі із трудівниками Козятинського залізничного вузла, думаю, варто зупинитись і на проблемах, суть яких викладено активістами ветеранських організацій. Чи не так?

    - Погоджуюсь, не можна забувати про ветеранів Великої Вітчизняної війни та праці, які живуть поруч із нами. Чимало труднощів їм довелося пережити і в повоєнний час. Держава не все зробила для них, що мала б зробити. І наш синівський обов’язок перед живими - діяти так, щоб кожен ветеран відчував турботу про себе з боку залізничників молодших поколінь. Виховання підростаючої генерації - справа не тільки освітян. Ми маємо навчити наших нащадків на прикладі героїв Великої Вітчизняної та заслужених трудівників старшого покоління любити Батьківщину, пишатися своєю історією, бути справжніми патріотами нашої країни. Про це йшлося під час останньої конференції ветеранських організацій Південно-Західної залізниці. Підтримую мудрі думки старшого покоління.

    Тепер - про конкретні справи. З метою соціального захисту та для оздоровлення ветеранів, які працювали на нашій залізниці, керівництвом магістралі та Дорпрофсожем згідно із спільною постановою вирішено через бухгалтерії тих підрозділів, з яких вони пішли на пенсію, надавати щомісячно матеріальну допомогу, уточнюю 100 гривень, непрацюючим пенсіонерам, яких нагороджено знаком «Почесний залізничник». Крім того, тепер виділятимемо Дорожній раді об’єднання ветеранів війни та праці щомісячно п’ять путівок до Медичного центру реабілітації залізничників Південно-Західної магістралі для непрацюючих пенсіонерів, які перебувають на профспілковому обліку і сплачують профспілкові внески.

    Не перериватимемо і процес забезпечення пенсіонерів пальним. Надаватимемо матеріальну допомогу до свят.



    Так створюєтья затишок на подвір’ї відділкової лікарні станції Козятин

    Серед питань, які винесено для обговорення, було й таке, що стосується вашого видання. Маю на увазі, передплату на «Рабочее слово» для активу ветеранських організацій за місцем їх розташування. Переконаний, зв’язок із залізницею людей літнього віку не буде перериватися

    Користуючись нагодою, хотів би побажати нашим дорогим ветеранам здоров’я і довгих років життя!

    - Відомо, що керівництво Південно-Західної залізниці і галузева профспілка дбають про залізничну юнь. Які перспективи у сфері підготовки та оздоровлення майбутньої зміни?

    - Як і у попередні роки, працюємо над удосконаленням навчального процесу на Малій Південно-Західній залізниці. А для цього удосконалюємо її інфраструктуру, створюємо комп’ютерні класи, обладнуємо тренажери тощо. Подібний творчий союз створено між нашою магістраллю і Козятинським вищим професійним училищем залізничного транспорту, Вінницьким транспортним коледжем та іншими залізничними навчальними закладами, що розташовані у межах залізниці. Адже злине якийсь час, і випускники прийдуть працювати до наших підрозділів. Трудове виховання підростаючого покоління - одна з основних складових у формуванні особистості нової людини. Людина розвивається духовно й фізично тільки в праці. Без праці вона деградує. Тож допомагали і будемо допомагати викладачам, майстрам та вихователям. Нехай учні вчаться і відпочивають.

    До речі, про відпочинок. Знову ж таки разом з Дорпрофсожем вирішено у подальшому займатися реконструкцією дитячих таборів, що належать нашій залізниці. Досвід є. «Променистий», «Дубки», «Зорька» радо приймають дітвору влітку. Маємо наміри, як говориться, реанімувати подібні заклади дитячого відпочинку в усіх регіонах, якими раніше опікувалася наша столична магістраль.


    - Попри позитивні зрушення у життєдіяльності країни, громадський моніторинг рішень, які приймаються місцевими органами виконавчої влади, свідчить про неповне врахування завдань, поставлених Президентом країни та Урядом нашої держави, або сигналізує про відставання за обсягами їх виконання у часі. Це стосується заходів із реалізації соціальної політики, де найбільш відчутне відставання від європейських стандартів. Як стало відомо, залізничні зодчі розпочали зведення у Козятині 90-квартирного житлового будинку. Які плани щодо реалізації цього проекту?

    - Додам, що розпочато зведення відомчого житла у Коростені. А тепер - про плани будівельників: до кінця поточного року закінчимо зведення будівлі, як кажуть, під дах. А наступного - відсвяткуємо новосілля. Вміємо будувати! Адже дбаємо про майбутнє.

    - Олексію Мефодійовичу, дозвольте подякувати за докладну бесіду. Проте у редакційній пошті маємо ще добрий десяток запитань, які стосуються вирішення соціальних питань для мешканців Вінницького регіону зокрема. Чи не погодились би Ви відповісти на них уже в найближчих номерах газети?

    - Із задоволенням. Наголошую, за всіма питаннями, які ми обговорили під час зустрічей з мешканцями Козятинського регіону, мною, як керівником багатотисячного колективу, надано доручення очільникам відповідних залізничних служб. Діємо за принципом: сказано - зроблено.

    Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ

    Спілкувався

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05