РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 39 (15 жовтня 2010) 

  • Масштабна реконструкція на головному напрямку


    роводиться укладання рейко-шпальної решітки на спеціальну тканину фахівцями КМС-120

    Чим менше залишається часу до старту в Україні футбольного чемпіонату Євро-2012, тим інтенсивніше проводяться ремонтні роботи на нашій залізниці. От і на перегоні ст. Вінниця-Вантажна - ст. Сосонка (парна колія протяжністю 8,6 км) 28 жовтня відкрито тривале аж на 32 доби, «вікно» під час якого проводиться масштабна реконструкція, яка дозволить забезпечити швидкісний рух пасажирських поїздів. Вона включає не лише заміну рейко-шпальної решітки новою, а й закладку у верхню будову колії двох шарів спеціальної синтетичної тканини, яка не пропускає вологи із ґрунту, в основу земляного полотна. А ще майстри колійних справ проводитимуть заміну окремих штучних споруд, переміщення верхньої будови колії, перестановку опор контактної мережі… Втім, про те, що відбувається, розповім дещо детальніше.

    При цьому зазначу, що для виконання запланованих робіт задіяно Жмеринську колійну машинну станцію (КМС), під керівництвом Станіслава КРУПСЬКОГО, КМС-120 із Козятина, на чолі із Андрієм АНДРОЩУКОМ, КМС-276 із Гречан, де начальником - Дмитро КРАВЧУК, Будівельно-монтажний поїзд №392, трудовий колектив якого очолює Петро ШУЛЬГАН, дільниці Вінницької дистанції колії - керівник Олександр ОНИЩУК та Вінницької дистанції сигналізації і зв’язку - начальник Віктор РИНДЮК. А загальне керівництво роботами здійснює безпосередньо начальник галузевої служби колії столичної магістралі Іван ЛЯХОВИЙ. Його й прошу розповісти про цілі цієї доволі масштабної колійної операції.

    - Дільниця колії, на якій проводиться модернізація, пролягає через низину, де близько до поверхні знаходяться ґрунтові води. Це врешті-решт призводить до просідання баласту та верхньої будови колії, утворення вихлюпів, що обмежує швидкість руху поїздів. Тому вирішено застосувати нову технологію, яка уже пройшла випробування у Німеччині. А саме: закласти в основу земляного полотна два шари з геосинтетичних матеріалів, які пропускають через себе вологу, що надходить зверху, а це - дощова вода, та перешкоджають проникненню вологи знизу, із грунту. Тож просідання колії після модернізації не повинно бути. А таким чином буде забезпечено швидкісний рух поїздів.


    енергетики БМП-392 під керівництвом бригадира Павла ВАЛЬГУРИ ставлять фундаменти під нові опори контактної мережі

    На першому етапі проводилась заміна довгомірних плітей інвентарними рейками. Це для того, щоб їх не різати на двадцятип’ятиметрові відтинки, а зберегти цілими для подальшого використання. Цією роботою займались фахівці Жмеринської та Козятинської КМС, Вінницької дистанції колії. Далі розпочалось виймання щебеневого баласту, зняття рейко-шпальної решітки, реконструкція земляного полотна. Тож на п’ятий день робіт на місці, де пролягала колія, утворилась широка траншея. Це результат роботи щебенеочисних машин та техніки і фахівців КМС-276 із Гречан.

    Варто зауважити, що тут вперше на нашій залізниці свою виробничу спроможність продемонструвала єдина в Укрзалізниці щебенеочисна машина типу СЧ-1000. Вона здатна вигрібати із під рейко-шпальної решітки щебеневий баласт, очищувати його від сміття та інших домішок. А щебінь потрібної фракції повертати знову під решітку або вивантажувати у спеціальні вагони. Того дня саме так і було, оскільки в подальшому проводились роботи із земляним полотном. Цікаво, що виготовлена ця чудо-машина в Україні. Її виробнича потужність - очищення 1000 метрів баласту за одну годину. Жаль, що така машина всього одна і «прописана» на Придніпровській залізниці.

    ...Уже розпочався й третій етап робіт - закладання геосинтетичної тканини в основу земляного полотна. Цим займаються фахівці Жмеринської та Козятинської колійних машинних станцій. Спочатку на вирівняне та покрите піском дно траншеї розстеляється із рулону вологостійкий матеріал. На нього викладається рейко-шпальна решітка. Далі проводиться підсипка баласту. Згодом така процедура повториться, але уже із закладенням другого шару тканини. Тож фахівцям колійного господарства належить ще чимало зробити. Але вони дотримуються графіку.

    Значний об’єм робіт виконують й енергетики, зокрема фахівці БМП-392. Вони демонтують опори контактної мережі на тих дільницях, де переміщатиметься верхня будова колії: встановлюють нові опори за проектними габаритами по ширині та висоті. Відповідно й саму контактну мережу належить переміщати. А це - немалий обсяг робіт. Тому для його виконання задіяли три виконробські дільниці, з наявною у них технікою, та усіх фахівців.


    машиніст колієукладальної машини Віталій ГЕРМАН

    - Роботи наші спеціалісти уже розпочали, - розповідає начальник виробничо-технічного відділу БМП-392 Михайло БІЛИЙ. - Нам заплановано переустановити 90 опор контактної мережі. Тридцять нових ми уже поставили. Для цього робота проводиться у дві зміни. Підлеглі Миколи ХАРЕБІНА, Олега ДУШКА та Василя ТИМРАКОВИЧА, змінюючи один одного, трудяться на лінії. На сьогодні ситуація із виконанням робіт дещо ускладнилась. Через те, що на колії працює дуже багато техніки, а в окремих місцях її взагалі демонтовано, доступ нашим спеціальним машинам на залізничній базі обмежили. Та вихід знайшли - із Одеси доправили спеціальний автомобіль, який висвердлює в ґрунті отвори під фундаменти «стаканного» типу для опор. Таким чином ми продовжили свої роботи і не заважаємо іншим. За нашим графіком до кінця «вікна» ми переустановимо всі опори і відновимо контактну мережу над модернізованою колією.

    Вистачає роботи й фахівцям із дистанції сигналізації та зв’язку. Вони першими вийшли на «вікно». Електромеханіки під керівництвом начальника дільниці Олександра РОЗГОНЮКА вимкнули апаратуру сигналізації, централізації та автоблокування на визначеній дільниці, прибрали кабелі у тих місцях, де проводяться земляні роботи. Ситуація ускладнилась тим, що непарною колією продовжується рух поїздів, значить, усі системи на ній повинні працювати безвідмовно, причому із подвійним навантаженням. Щоб не допустити збоїв, на дільниці організовано цілодобове чергування спеціалістів. А за тим, як завершуватиметься монтаж верхньої будови колії, зв’язківці будуть відновлювати кабельну мережу, підключатимуть апаратуру і… увімкнуть зелене світло на перегоні. Тоді й закриється «вікно» і розпочнеться рух поїздів відновленою колією. А поки що тривале «вікно» відкрите. Масштабна реконструкція продовжується…

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05