РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 38 (8 жовтня 2010) 

  • Звичний ритм під час свята

    Здавалося, того урочистого дня сонячні промені особливо яскраво виблискували на величезних золотавих літерах ВЧД-5, що височать біля входу на терени знаного залізничного підприємства. І, дійсно, в день 75-річного ювілею цілком справедливо стверджувати, що назва і літопис вагонного депо Дарниця золотими літерами занесені в історію Південно-Західної магістралі. І це не високі слова заради звіту.

    А передісторія депо починається в 1922 р. коли при паровозному депо ст. Дарниця створюються вагоноремонтні майстерні. Відомо, що стрімкий розвиток залізничної галузі в тридцяті роки минулого століття спричинив значне зростання вагонного парку. Необхідність створення ремонтної бази для вантажних вагонів на одній з найбільших станцій становиться очевидною. Саме в цей час виходить постанова радянського уряду «Про перебудову органів управління залізничного транспорту», в якій було вказано підприємства, що мали розбудовуватися. Під номером 24 в ній значилось Дарницьке вагонне депо. І ось 28 вересня 1935 р. вагоно-ремонтні майстерні отримують статус вагонного депо. Історія зберегла ім’я першого його начальника. Їм був Олександр Іванович Кульчицький.

    Та повернемося до сьогодення. Зранку керівники підрозділу - в передсвяткових клопотах: начальник Іван КУЧЕРУК вкотре непокоїться: чи все готово до урочистої миті? В схожих турботах перебуває й головний інженер Сергій ЧУМАК: вимірюючи кроками обширну територію депо, переконується: все гаразд. А під увагою голови профкому Олени МИХАЙЛИК актова зала.

    До початку свята є вільний час і ми прямуємо виробничими дільницями. Депо працює у звичному ритмі, та по світлих усміхнених обличчях переконуємося: серед працівників панує святкове піднесення. Тим часом старший майстер колісно-роликового цеху Михайло ЖИГАЛІН підводить до хитромудрої апаратури й каже: «Це наше нове обладнання: установка для вихроструменевого дефектоскопіювання кілець підшипників». Дефектоскопісти Лариса Метельникова і Валентина Яковець доповнюють: «Обладнання дозволяє значно підвищити контроль за якістю деталей».

    Кореспонденти «Рабочего слова» теж не новачки в депо й чудово знають, що цей підрозділ є одним з лідерів на залізниці щодо впровадження у виробництво найсучаснішого технологічного обладнання.

    Необхідно наголосити: всього, що зроблено в депо за останні роки з технічного розвитку виробництва, перерахувати просто неможливо. Цей процес продовжується й нині.

    Ми прямуємо далі виробничим простором цеху. Аби ввести у курс поточних справ, до нас підходить стрункий заповзятий юнак. Представляється - бригадир Олексій ЖигалІн. Торік закінчив залізничний технікум і прийшов до цеху, де працює батько. Ось реальний приклад спадкоємності поколінь, коли любов до залізничної справи передається від батька до сина. І таких зразків у депо багато. Варто згадати славні трудові династії Мархаїв, Кучеруків, Мазуркевичів, Дужаків, Жовнодіїв, Пляцеків, Вінників, Трушів, Скороходів, Кравченків...

    А на свято до депо потихеньку збираються численні гості. Ось у супроводі друзів-ветеранів наближається голова ради ветеранів Федір СЬОМІН. Груди сивочолих залізничників прикрашають бойові і трудові нагороди. Привітати ювілярів приїхали заступник голови Дорпрофсожу Олександр ЧАБАНЕНКО та технічний інспектор Дорпрофсожу Микола ГОЛОВАНЮК, заступник голови Київського теркому профспілки Олександр БЕЛІКОВ.

    Рівно о дванадцятій в актовій залі, як то кажуть, яблуку ніде впасти. Урочистості розпочинаються з виконання Державного гімну України. З вітальним словом до представників трудового колективу звертається начальник депо Іван Кучерук. В його промові - теплі та щирі слова батьківської подяки працелюбній родині рідного підприємства, якому він сам присвятив усе життя.

    Не менш зворушливі слова лунають з вуст заступника начальника головного управління вагонного господарства Укрзалізниці Олександра КУТІШЕНКА. Адже для нього депо теж рідне: він починав тут трудовий шлях оглядачем вагонів. «Я гордий і щасливий через те, що вагонне депо Дарниця було і залишається справжнім виробничим флагманом залізниці», - наголосив Олександр Володимирович, зачитавши довгий список трудівників депо, заохочених згідно з наказом генерального директора Укрзалізниці.

    І для Дмитра ФОРСЮКА, начальника галузевої вагонної служби залізниці депо не чуже: два роки був на чолі його трудового колективу. Тому й відчувалося, з яким задоволенням зачитував він рядки наказу начальника столичної магістралі про заохочення кращих працівників.

    Теплі, зворушливі слова лунали з вуст численних колег. Гучними оплесками вибухнула зала, коли на сцену водночас піднялися п’ять начальників депо, які очолювали колектив у різні часи: Володимир КОВАЛЕВСЬКИЙ, Борис ПЛЯЦЕК, Дмитро ФОРСЮК, Леонід ЛОКУН та Іван КУЧЕРУК. Кожний з них зробив свій внесок у розвиток і становлення підрозділу, в кожного знайшлись теплі та щирі слова для колег-вагонників.

    Дружній зворушливий настрій довго панував у святково прикрашеній залі. І в цьому чимала заслуга чудових майстрів сцени з Ніжинського будинку культури залізничників, які приїхали порадувати ювілярів своїм яскравим мистецтвом.

    підрозділом галузевої служби вагонного господарства Південно-Західної залізниці. Депо виконує технічне обслуговування вантажного рухомого складу без відчеплення та з відчепленням, проводить деповський та капітальний ремонти вантажних вагонів усіх типів (окрім цистерн) парку Укрзалізниці та інших промислових підприємств. Також фахівці здійснюють ремонт та випробування апаратури газополум’яної обробки металів, що працює в усіх підрозділах столичної магістралі, де вона застосовується. До складу депо входять сім пунктів технічного обслуговування вагонів, де проводиться технічне обслуговування вантажних та пасажирських вагонів місцевого та міждержавного сполучення. Це ПТО Дарниця парної та непарної системи, ПТО Київ-Волинський, ПТО Київ-Петрівка, ПТО Київ-Московський, ПТО Ніжин, ПТО Чернігів.

    Вагонне депо Дарниця віднесено до категорії базових підприємств Укрзалізниці і має відповідний кадровий і технічний потенціал.

    Завдяки впровадженню передових методів роботи та сумлінній праці трудового колективу підрозділ постійно добивається позитивних виробничих показників та високої продуктивності праці.

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05