РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (1 жовтня 2010) 

  • Пріоритет – професіоналам

    Вдруге перше місце здобула команда вогнеборців столичної магістралі на сьомих змаганнях на першість Укрзалізниці з пожежно-прикладного виду спорту.

    Нинішній рік для команд пожежних поїздів Південно-Західної був спокійним - не траплялось частих виїздів на ліквідацію пожеж та наслідків аварій. Однак проявити свою професійну майстерність у них нагода була. Відбулися змагання у кожному із загонів воєнізованої охорони, в яких взяли участь команди всіх пожежних поїздів. Потім - першість Південно-Західної залізниці серед переможців у загонах. А 22 та 23 вересня, на базі спеціального рятувального загону Головного управління МНС України у Хмельницькій області, відбулись змагання з пожежно-прикладного спорту на першість Укрзалізниці. Для участі в ньому свої команди виставили всі шість магістралей та Вінницький транспортний коледж (поза конкурсом).

    Традиційно змагання розпочались з подолання стометрової смуги з перешкодами. У цій дисципліні проводились за сумою набраних очок спортсменами індивідуальний та командний заліки. Нашій команді дісталась третя доріжка. Нею один за одним, стрімко долаючи перешкоди, а це - паркан, бум, - мчались вогнеборці столичної магістралі. І, за підсумками змагання на цьому етапі, найкращий результат серед усіх учасників показав Михайло АЛЄКСЄЄВ. Він подолав «стометрівку» за 16,91 сек. За це йому прискіпливе журі нарахувало 1624 очки. Третім був у цьому виді змагання також представник нашої залізниці Юрій КОНЮК. Він здобув 1201 очко. П’яте місце посів Андрій РИНДА: 995 очок. Одинадцяте місце - Віталій ПОБЕРЕЖНИЙ - 754 очки. Чотирнадцяте місце - Сергій БЕНДИК - 701 очко. Дещо невдало виступили у цьому виді змагань Олександр ПУГАЧ та Михайло КОВАЛИШИН. Вони посіли 33-тє та 35-те місця, серед 49-ти учасників і, відповідно, додали до командної скарбниці 399 та 374 очки.

    - Чому така розбіжність у показниках? - запитую тренера команди Михайла ІЛЬЧЕНКА.

    - Загальні змагання включають декілька видів. І в кожному всі успішно виступити не можуть. Адже від одного вимагається спритність, від другого - сила, від третього - навички роботи з мотопомпою…

    Вірність слів тренера, який є й начальником стрілецько-пожежної команди на ст. Ніжин, підтвердив подальший хід змагань. Констатуємо: на першому етапі перемогу здобула команда Південно-Західної залізниці. Це був хороший почин.

    Але попереду - нові випробування. Черговим - підйом за допомогою штурмової драбини на учбову башту. Він показав, що універсальних спортсменів - вогнеборців немає. Хтось кращий в одному виді, хтось - в іншому. Тож індивідуальне перше місце наші представники здобути не зуміли. Воно дісталось Серго БЕРІДЗЕ з Південної залізниці. Найкращий результат у нашій команді, 7,78 сек., показав Юрій Конюк, який посів четверте місце. Ще певний, але вагомий внесок зробили Михайло Алєксєєв, Сергій Бендик, Андрій Риндя, Михайло Ковалишин, Віталій Побережний. Усіх очок вистачило для того, щоб наша команда здобула перемогу й у цьому виді змагань.

    Наступний третій етап - підйом за допомогою триколінної висувної драбини на третій поверх учбової башти. У цьому виді змагань брали участь лише по дві пари спортсменів від кожної команди. Столичну магістраль представляли Сергій Бендик і Михайло Алєксєєв та Михайло Ковалишин і Сергій АНТОНЧИК. І, на жаль, на цьому етапі наші спортсмени виступили найменш успішно. Перша пара посіла сьоме місце, а друга - дев’яте. В результаті команді дісталось лише п’яте загальне місце. Це трохи засмутило наших вогнеборців. Адже причиною невдачі була не слабкість спортсменів, а заміна спортивного снаряда перед стартом. Річ у тім, що вони тренувались із своєю, новою висувною драбиною. До неї звикли і вправно справлялись при подоланні вежі. А тут, за рішенням суддів, на старті спортивні снаряди замінили. Нашим дісталась інша драбина. Її важко було з першого разу направити у вікно на третьому поверсі вежі. На це витрачався зайвий час. Тож і результат був нижчим.

    Утім, наші вогнеборці не втратили надій. Маючи певний запас очок, вони налаштувались на перемогу й в наступному етапі. А це була пожежна естафета - чотири по сто метрів. Вона включала штурм будинку за допомогою розкладної драбини, подолання перешкод, розгортання рукавів для гасіння пожежі та приборкання вогню за допомогою вогнегасника. Першим на старт в естафеті від нашої команди вийшов Юрій Конюк. Він успішно розпочав змагання і першим передав естафету (пожежний ствол) Андрію Ринді. Той додав темпу до успішного виступу попередника і знову ж першим передав естафету Михайлу Алєксєєву. Він також успішно подолав стометрівку і вивів на фінішну пряму свого товариша по команді Сергія Бендика. А той за мить погасив полум’я і першим добіг до фінішної лінії. Загальний командний результат склав 67,45 сек., що дало команді Південно-Західної залізниці 1642 очка. Другою була команда Одеської, третьою - Придніпровської залізниці.

    За результатами першого дня змагань впевнено лідирувала команда із столичної магістралі. Але попереду був найскладніший етап змагань - бойове розгортання. Це значить що належало якомога швидше під’єднати до мотопомпи забірний, магістральний та пожежний рукави, два стволи, запустити мотопомпу, подати воду і приступити до гасіння вогню.

    Це відбувалося другого дня змагань. Наші спортсмени виступали третіми. Це дало змогу врахувати позитивні дії та помилки попередніх вогнеборців. І ось постріл пістолета на старті. Вмить наші відчайдухи кинулись до піддона, на якому розміщено все знаряддя. Проходять лічені секунди і вже мотопомпа подає воду через рукави. Ще мить - і з обох стволів полетіли у мішені струмені води. Результат - 28,35 сек. та 4796 очок - так і залишився найкращим до кінця цього виду змагань. І… забезпечив впевнену перемогу у першості Укрзалізниці з пожежно-прикладного виду спорту. Друге місце здобула команда Донецької залізниці, третє - Львівської, четверте - Придніпровської, п’яте - Одеської, шосте - Південної. Команда Вінницького транспортного коледжу, хоч і виступала поза конкурсом, але за показниками могла б посісти одне з призових місць. І це при тому, що в її складі - студенти-юнаки. Тож на наступних змаганнях, які відбудуться через два роки, у команд залізниць буде ще один достойний суперник. А це тому, що прийнято рішення: з наступних змагань студентська команда буде виступати на рівні з іншими.

    Прокоментувати результати гарячих перегонів прошу їх головного суддю - заступника начальника управління воєнізованої охорони Укрзалізниці Миколу КРАМАРЕНКА.

    - Нинішні змагання ще раз підтвердили, що залізничні пожежні достатньо підготовлені за своїм фахом. Адже лідери показали результати на рівні кандидатів в майстри спорту. І це при тому, що для них головне не змагання, а повсякденна робота у складі пожежних поїздів. Як головний суддя змагань хочу завдячити її організаторам. А це - Південно-Західна залізниця. Вони підібрали доволі хорошу базу - спеціального рятувального загону Головного управління МНС України у Хмельницькій області, де є усе необхідне обладнання, забезпечили належні умови для всіх учасників.

    Судівство здійснювали фахівці пожежної безпеки МНС у Хмельницькій області, які не мають відношення до залізниці. Тому об’єктивність з їх боку була повною. А результати залежали від рівня підготовки команд. На цей раз кращими були пожежні Південно-Західної залізниці, вони й отримали вищі нагороди.

    Щодо нагород, то кожен із учасників у індивідуальному заліку отримав медалі відповідного ґатунку. Команди-призери - також. А переможці - ще й кубок.

    Найчастіше за «трофеями» доводилось виходити представнику команди Південно-Західної залізниці - заступнику начальника служби воєнізованої охорони - головному інспектору з пожежного нагляду Південно-Західної залізниці Івану СЛУГОВІНУ. Тож його й запитую, чому так сталось?

    - Вирушаючи на ці змагання, - відповів Іван Іванович, - ми на перемогу сподівались, хоч і повної впевненості не мали. Але коли пройшли перші етапи, ми вже мали надію. Тому, що бойове розгортання на всіх попередніх змаганнях ми завжди вигравали. Так сталось й сьогодні. Тож наша перемога цілком заслужена. Але, перед тим як хвалити спортсменів, хочу подякувати тим, хто забезпечив успішне проведення цих змагань. У першу чергу це начальник залізниці Олексій КРИВОПІШИН, а також Козятинський загін воєнізованої охорони, який очолює Валентин ГАЄВСЬКИЙ. Комендантом змагань був його заступник Віктор РИБІНСЬКИЙ. Свій внесок, і доволі вагомий, в організацію змагань зробили начальники пожежних поїздів Андрій КИРИЛЮК (ст. Гречани) та Олександр ГАВРИЛЕНКО (ст. Вінниця). Допомагали й інші наші фахівці. Та головний тягар ліг на наших членів команди та на їх тренера - Михайла Ільченка, начальника стрілецько-пожежної команди на ст. Ніжин. Усім їм велика вдячність.

    - Мені вже не вперше готувати команду до змагань, - розповідає у розмові із кореспондентом Михайло Васильович. - Чому вибір випав на мене? Напевне, тому, що пожежно-прикладним спортом я займаюсь уже багато років. Розпочинав ще, коли служив у війську начальником пожежної команди. Звільнившись у запас, розпочав роботу у пожежному поїзді ст. Ніжин. Зараз очолюю стрілецько-пожежну команду. Команду ми сформували на базі нашого поїзда. Її основу складають Михайло Алєксєєв, Андрій Риндя, Сергій Бендик. А доповнили Юрій Коцюк із Шепетівки, Микола Ковалишин і Петро Сизонюк із Козятина, Віталій Побережний із Гречан, Олександр Пугач із Чернігова та Сергій Антончик із Вінниці. Спільними зусиллями ми й здобули перемогу.

    Додам - заслужену перемогу у сьомих змаганнях на першість Укрзалізниці.

    Фото автора та Олега КАЗИКІНА

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05