РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (1 жовтня 2010) 

  • На засадах взаєморозуміння

    Шостка - місто відоме. Практично кожен фотоаматор Радянського Союзу фотографував на плівку виробничого об’єднання «Свема», яке розташоване тут. Місто відправляло в усі кінці держави магнітофонну стрічку, порох й іншу продукцію заводів «Звезда» та «Імпульс». Залізницею і вагонними нормами.

    Минув час. Сьогодні станція вантажить деревину, металобрухт, трохи зерна. Але виріс пасажиропотік. Шосткинці їдуть на роботу до Києва, їдуть на навчання. Щомісяця, як свідчать статистичні дані, зі станції відправляється понад двадцять тисяч пасажирів дальнього сполучення і майже дев’ять тисяч - приміського.

    Шостка - місто, громаду якого очолює Микола Нога, людина ділова, авторитетна, шанована в регіоні. Він без зволікань погодився висловити свої міркування про залізницю і відповісти на запитання «Рабочего слова».

    - Роль залізниці від давніх часів і до сьогодні не зменшується. Залізниця залишається найнадійнішим видом транспорту для пасажирів і вантажів. Тому я надзвичайно вдячний колективу Південно-Західної залізниці, особисто Олексію КРИВОПІШИНУ за прийняте рішення з метою електрифікації дільниці між станціями Шостка - Воронізька, за ремонт верхньої будови колії, залізничного вокзалу, за новий поїзд, що ходить між Шосткою та Семенівкою. Я переконаний: все це дало можливість місту розвиватися і дихати вільніше. Сьогодні шосткинці впевнені у тому, що надійне сполучення із столицею й іншими регіонами їм забезпечать саме залізничники.

    Влітку у нас відбулася сесія міської ради, яка затвердила бюджет. Врахувавши прохання Конотопської дирекції залізничних перевезень, депутати зменшили на п’ятдесят відсотків суму сплати за землю, тобто зі свого боку ми теж йдемо назустріч залізниці. Адже максимально відшкодовуємо витрати на перевезення пільгових категорій пасажирів і вважаємо, що всі територіальні громади повинні чинити так само. Бо багато хто дивиться на це питання по-іншому: автобусне сполучення - це наше, залізниця - це держави. А тому розраховуватися із залізничниками не варто. Хибна думка.

    Хочу кілька слів сказати про станцію Шостка. Очолює її Юрій Давиденко - досвідчений залізничник, патріот міста. Ми ефективно співпрацюємо з колективом станції, завжди відчуваємо підтримку. У нас склалися добрі взаємини з начальником Конотопської дирекції Дмитром КУШНІРОМ. Він часто буває у нашому краї, зустрічаємося. Ділові відносини - запорука успіху.

    І не все так уже й безпроблемно. Є питання, які складно вирішуються. Наприклад, десь сміття біля колії, що насипали мешканці міста. Телефонує начальник станції - вживаємо заходів. Є територія залізниці, яка виходить на центральні вулиці. Тут уже ми телефонуємо Давиденку. Щоб разом із залізничниками навести лад, спільно працюючи, ще раз підкреслю, знаходимо взаєморозуміння.

    Залізничники, пригадайте історію, завжди вважалися авангардом робочого люду. І вважаються сьогодні. Бо у пріоритеті на сталевих коліях - дисципліна, відповідальність, чіткість виконання і державне мислення. Якби так працювали всі галузі народного господарства, у Верховній Раді і на всіх щаблях влади, то у нашій державі, я переконаний, був би порядок і зовсім по-іншому жили б громадяни. Але годі про політику.

    Я від щирого серця вітаю працівників Південно-Західної залізниці з ювілеєм. Бажаю ще вищих трудових здобутків, благополуччя і добра.

    - Миколо Петровичу, зв’язок між Південно-Західною магістраллю і Шосткою після електрифікації та ремонту вокзалу не обірвався й, очевидно, є перспективні проекти. Будь ласка, докладніше.

    - Під час останньої зустрічі з Олексієм Кривопішиним, який, до речі, теж часто відвідує наш регіон, ми підсумували, що зроблено для міста за останній час. Факт: зроблено для краю чимало. Крім усього, ми обговорювали також питання розвитку туризму на нашій території. Це питання вивчається. Погодьтесь, туристичний потенціал є, адже залізниця з’єднує Шостку, Новгород-Сіверський і Семенівку. Хіба потрібно когось переконувати у тому, що це мальовничий та багатий історією край. Тут можна розвивати зелений туризм. І ми думаємо, як поєднати інтереси залізниці з інтересами людей.

    Розмову вів

    Микола Пацак
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05