РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 36 (24 вересня 2010) 

  • Проект для Києва? Для всієї України!

    10 грудня 2003 року Кабінет Міністрів України затвердив проект спорудження нового мостового переходу через Дніпро. Замовником з проектування та будівництва як мостового переходу, так і вокзального комплексу виступила Південно-Західна залізниця.

    «У вересні 2004 року міністром транспорту України - генеральним директором Укрзалізниці Г.М. Кірпою на Конференції з міжнародного транспортного права пріоритетів розвитку залізничної галузі було представлено інвестиційні проекти з будівництва автомобільно-залізничного мостового переходу через Дніпро у Києві та технічної пасажирської станції Дарниця на Київському залізничному вузлі. Тепер і за кордоном України дізналися про початок грандіозного будівництва, про величезний обсяг робіт, які варто було здійснювати дружньому колективу Південно-Західної магістралі».

    «Будівництво залізнично-автомобільного мосту відкриває значні перспективи для розбудови транспортної інфраструктури європейського стилю у Києві. По-перше, новий міст дасть поштовх для розвитку швидкісного пасажирського сполучення у напрямку Київ - Полтава і далі на Харків, Дніпропетровськ, Луганськ, Запоріжжя, Миколаїв, Сімферополь. Окрім того, значно поліпшиться якість обслуговування пасажирів, які користуються приміським та міським транспортом. Міст дасть можливість повністю реалізувати новий для Києва проект, організацію міських пасажирських перевезень залізничним транспортом - «Міська електричка». Найбільш буденне значення - це покращення автотранспортного сполучення між лівим та правим берегами Дніпра, а також ця споруда надасть змогу відремонтувати вже давно існуючі залізничний та автодорожні мости імені Є.О. Патона й Південний. По автомобільній складовій проект будівництва передбачає значне покращення руху автотранспорту через розв’язки, а відтак відбудеться перерозподіл транспортних потоків. Одночасно з будівництвом мосту залізничники допомогають об’єднати водогінну систему лівобережжя та правобережжя у Києві в єдину магістраль. Тобто після впровадження в дію мосту з’явиться водогінне кільце. Крім того, по мосту пройдуть теплотраса, система зв’язку, газогін, каналізація тощо».

    «Вперше в Україні будівництво мосту передбачало поєднання основних залізобетонних опор. Тобто це перша в Україні штучна споруда, на одних і тих самих опорах якої тримається і автомобільна, і залізнична складові. Також вперше використані довгі прогонові металоконструкції, багаторівневі автомобільні розв’язки, аркові нерозрізні прогонові будови залізничної складової у русловій частині Дніпра. Основну частину матеріалів було закуплено саме у 2004 році, і наразі їх використовували під час зведення споруди. Найбільш вартісними виявилися металоконструкції. 200 пар залізничних поїздів, понад 50 тисяч автомобілів на добу - саме таким чином розраховано пропускну спроможність мосту. Конкретні справи - кращий приклад».

    «Комплекс робіт за програмою розвитку Дарницького вузла, яку затверджено на початку 2009 року, мав стратегію невідкладних заходів. У вирішенні цих досить складних питань активно працювали галузеві служби колії, сигналізації та зв’язку, будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд, служби локомотивного та вагонного господарства, підрозділи Дарницького вузла. Серед фахівців, які працювали на колії, - Бахмацька КМС-285 та Конотопська КМС-119».

    «На початку 2009 року на будівництві залізнично-автомобільного мосту через Дніпро повністю завершено складання, а також повздовжнє насування прогонових споруд верхового автомобільного проїзду та прогонових споруд залізничного проїзду. Продовжувався монтаж водогону у низовій частині автодорожнього проїзду. Виконано укрупнене складання та монтаж металоконструкцій низової автодорожньої прогонової будови. Отже, залізничну частину будівельники майже закінчили зводити. Але впроваджувати її в експлуатацію неможливо без автомобільної. Тому основні зусилля зосереджувалися саме на ній».

    «Майже всі роботи по спорудженню мостового переходу велися працівниками Південно-Західної залізниці. Зважаючи на економічну кризу, залізничники завершували роботи по залізничній складовій фактично у борг. «Розуміючи становище держави під час кризи, роботи проводимо в авансовому режимі. Утім, темпи робіт не зменшилися, будівництво виконується згідно із графіком», - констатував начальник столичної магістралі».

    «7 травня 2010 року о 7:30 Дарницьким мостом, довжина якого 1100 м, вперше пройшов поїзд на електричній тязі. Господарський потяг для виконання колійних робіт зі станції Київ-Московський до станції Бровари прослідував по новому мосту, перетнувши Дніпро з правого берега на лівий - це було випробування контактної мережі напругою 27 кВ. Пропуск господарського поїзда показав здатність мостових конструкцій та контактної мережі витримувати відповідні навантаження.

    Щодо автомобільної складової існувало серйозне недофінансування з бюджету, а завершити її будівництво планується до Євро-2012 року».

    З книги Г.Д. Ейтутіса, П.Й. Москаленка, В.В.Задворнова, В.П. Лапіна «Історія та сьогодення Південно-Західної залізниці»

    Фото з архіву «Рабочего слова» та Олега КАЗИКІНА

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05