РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 36 (24 вересня 2010) 

  • У ногу з часом


    Василь ЯРЕМЕНКО, начальник Коростенської дирекції залізничних перевезень - заступник начальника залізниці

    В успішному функціонуванні Південно-Західної залізниці вагоме місце належить Коростенській дирекції залізничних перевезень та підрозділам Коростенського вузла. Про це наочно свідчить той факт, що понад 50 відсотків навантажувальної роботи у межах столичної магістралі ведеться саме в нашому регіоні.

    У 140-річній історії залізниці Коростенська дирекція наймолодша - нещодавно їй виповнилося 75 років. А загалом залізнична біографія краю починає свій відлік з 1902 р., коли відкрився рух дільницею Київ - Коростень - Ковель. Ще одна дата, яка вважається доленосною, це 19 квітня 1899 р. Цього дня російський імператор прийняв рішення про проходження залізниці від Києва до Ковеля. І саме через місто Коростень. Разом із залізничною лінією в Коростені був збудований вокзал, основне депо на 10 паровозів і інші приміщення. Перед першою світовою війною, для посилення фронтових комунікацій армії, терміново укладали залізницю на дільницях Коростень - Житомир, Овруч - Шепетівка. Ще один факт. У 1934 р. за наказом наркома шляхів сполучення створено Коростенський відділок залізниці.

    Ми пишаємося трудовою доблестю наших попередників, які показували приклади трудового героїзму, а також в жорстокі лихоліття Великої Вітчизняної війни стали на захист рідної землі. Достойні сторінки героїзму вписали коростенські залізничники й в історію Великої Вітчизняної війни. Поруч зі ст. Новоград-Волинський дав свій перший бій бронепоїзд «Літер А». Ранком 9 липня 1941 року фашисти почали наступ, намагаючись перерізати залізницю. Тут з укриття вийшов бронепоїзд і влучним вогнем змусив ворога відступити. Вісім разів у той день героїчно відбивали атаки фашистів бійці Червоної армії та залізничники. Понад 750 вбитих і поранених залишив ворог на полі бою. Саме під час оборони Києва виключну стійкість і самовідданість виявили залізничники Коростенського відділка.

    По праву пишаються наші працівники доблестю своїх попередників, які демонстрували приклади бойового та трудового героїзму. Звання Героя Радянського Союзу були удостоєні залізничники, які воювали на фронтах Великої Вітчизняної: М. Яневич, П. Козаченко, С. Козак. За самовіддану працю звання Героя Соціалістичної праці отримали машиніст П. Зелений та кранівник В. Сингаївський. В історичному літописі і дирекції, і підрозділів вузла є величезна когорта людей, чия трудова звитяга стала прикладом для сьогоднішнього покоління.

    Справжнім випробуванням для працівників Коростенського вузла стала участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС. За внесок у ліквідацію наслідків аварії Президія Верховної Ради УРСР нагородила тогочасний Коростенський відділок Почесною грамотою, 112 залізничникам було присвоєно звання «Почесний залізничник».

    Сьогодня ж велику увагу ми приділяємо оновленню вокзалів, поліпшенню співпраці з вантажовідправниками, налагодженню мереж для автоматизації робочих місць, удосконаленню умов праці. Оновлено практично всі станційні будівлі, здійснено електрифікацію напрямку Коростень - Шепетівка. Стосовно відправлень вантажів, то планові технологічні показники виконуємо, обсяги вантажовідправлень по нашій дирекції зростають. Адже активно співпрацюємо з промисловими підприємствами - клієнтами залізниці. Відрадно, що пожвавлюють роботу кар’єри, щебеневі заводи, які транспортують свою продукцію залізницею.

    У перспективі основне своє завдання ми бачимо у виконанні свого безпосереднього призначення. Маю на увазі забезпечення якісного та безпечного перевезення вантажів і пасажирів.

    Варто сказати і про те, що ми намагаємось велику увагу приділяти благоустрою. Так, навпроти адміністративної будівлі дирекції, там, де колись був мазутний склад (на сьогодні потреба в цьому виді палива відпала, оскільки всі котельні переведено на газове та електроопалення), облаштовуємо паркову зону. За згодою та підтримкою міськради роботи виконуємо власноруч. А ще в парку буде встановлено пам’ятник залізничникам. Вже розроблено всю технічну документацію та розпочались будівельні роботи.

    Варто наголосити і на тому, що саме наша робота та її обсяги засвідчують те, як працює промисловість усієї області. Важливо сьогодні, щоб цей процес був безперервним. Залізничники ж завжди готові підставити плече економіці регіону.

    Василь ЯРЕМЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05