РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 36 (24 вересня 2010) 

  • Знаменні дати з історії столичної магістралі

    1879, березень

    Відбувся страйк працівників Київських головних майстерень, найбільшого колективу з усіх підприємств Києва. Це був перший страйк у Києві. Залізничники вимагали скорочення робочого дня.

    1880, лютий

    Знову страйкували працівники Київських головних майстерень. Вони вимагали підвищення заробітної плати, а також висловлювали протест свавіллю адміністрації.

    1881

    У Київських головних майстернях під керівництвом головного інженера служби тяги і майстерень О. П. Бородіна було споруджено першу у світі паровозодослідну станцію.

    1882, січень - лютий

    Вийшов перший номер київського журналу «Інженер» за редакцією працівника служби руху Н.А. Демчинського.

    1883

    До Південно-Західних залізниць приєднано Бендеро-Галацьку лінію, побудовану в 1877 р. (під час російсько-турецької війни).

    1886

    У Київських головних майстернях побудовано перший пасажирський вагон.

    1889, лютий

    Відкрито рух поїздів між станціями Вапнярка - Христинівка.

    1892, серпень

    Введено в експлуатацію дільницю Жмеринка - Могилів-Подільський Новоселицької лінії. Дільницю Окниця - Новоселицьк впроваджено в дію у грудні 1893 р., Бельці - Рибниця - в 1894 р.

    1895, 1 січня

    Південно-Західні залізниці викуплені державою і стали називатися «Південно-Західні казенні залізниці».

    1895

    На станції Київ-I побудовано електростанцію в районі нинішнього ранжирного парку ст. Київ-Пасажирський.

    1897, 1 січня

    До складу Південно-Західних залізниць включено викуплену державою Фастівську лінію.

    1899

    Видано путівник Південно-Західних залізниць.

    1901, грудень

    Впроваджено в експлуатацію дільницю Київ - Гребінка - Полтава Московсько-Київсько-Воронезької залізниці.

    1902, жовтень

    Відкрито рух поїздів на лінії Київ - Ковель довжиною 422 км.

    1902

    На станції Коростень будується паровозне депо на 10 паровозів і приміщення продовольчого пункту для обслуговування тисячі чоловік.

    1903, липень

    Страйк робітників Одеських головних майстерень, підтриманий залізничниками і робітниками підприємств Одеси. Припинено рух поїздів.

    1903, липень

    На знак солідарності із залізничниками Одеси працівники Київських головних майстерень оголосили 11-денний страйк, що набув масового характеру. Царська влада вдалася до його збройного придушення.

    1905

    Вийшов у світ «Короткий нарис сучасного стану Південно-Західних казенних залізниць».

    1906, листопад

    Відкрито станцію Київ Товарний.

    1908, грудень

    Завершено спорудження тимчасового вокзалу на станції Київ І.

    1915, січень

    Відкрито рух поїздів на Подільській залізниці (Шепетівка - Кам’янець-Подільський). У серпні введено в дію дільницю Житомир - Коростень.

    1915

    На станції Коростень-Подільський почало працювати паровозне депо.

    1903 - 1916

    Видавався «Вісник Південно-Західних залізниць».

    1917, березень

    Південно-Західні залізниці стали йменуватися Південно-Західною залізницею. На магістралі введено 8-годинний робочий день.

    1917, квітень

    Відкрився перший з’їзд профспілок залізниць, в якому не брали участь більшовики. Другий з’їзд відбувся в червні цього ж року. Третій - у грудні, четвертий - у червні 1918 року.

    1919

    Було націоналізовано і включено до складу Південно-Західної залізниці такі приватні залізниці, як колишню Подільську, Житомирську, Бессарабську, дільницю Одеса - Черкаси (всього 1 тис. 320 км), а також Південні під’їзні колії (560 км).

    1919, лютий

    На залізниці створено інститут ревкомів і комісарів. Головним комісаром призначений більшовик Жук, а головою ревкому - Крат.

    1919, червень

    Ревкоми реорганізовано в політвідділи, які у вересні цього ж року об’єдналися з профспілковими організаціями.

    1920, грудень

    Відбувся дорожній з’їзд профспілок. Першим головою Дорпрофсожу призначається комуніст І.Й. Чухманенко.

    1921

    Робітники станції Козятин-I зібрали 525 тис. крб., Козятин-ІІ -231 тис. крб. Перерахували місячну зарплату і півмісячний продовольчий пайок для голодуючих Поволжя, у той час, коли самі перебували у важкому стані через нестачу харчів.

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05