РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 36 (24 вересня 2010) 

  • Арена найвизначніших подій


    Володимир ОСОВИК, начальник Київської дирекції залізничних перевезень - заступник начальника залізниці

    Терени Київської дирекції залізничних перевезень завжди були і залишаються яскравою ареною найвизначніших подій у діяльності нашої залізниці. Саме тут найінтенсивніший рух пасажирських і вантажних поїздів, саме тут щороку розгортаються масштабні будівельні та технічні перетворення. Достатньо пригадати хоча б досягнення моїх колег упродовж останніх років: реконструкцію Київського вокзального комплексу, оновлення дільниць під прискорений рух на Гребінку, Миронівку, Зернове, Здолбунів; будівництво пасажирського павільйону на транспортному вузлі Караваєві Дачі... А те, що відбувається нині - зведення залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро і реконструкція станції та вокзального комплексу Дарниця, - за грандіозністю перевершує всі минулі завдання керівництва Південно-Західної залізниці.

    Дирекція займає перше місце серед залізничних дирекцій за обсягом пасажирських перевезень. Щодня до послуг подорожан надається понад 200 пасажирських і майже стільки ж приміських поїздів.

    Найбільші обсяги пасажирських перевезень виконують станції Київ-Пасажирський, Чернігів, Ніжин. Для покращення обслуговування пасажирів на дирекції курсують 48 електропоїздів підвищеного комфорту.

    У межах дирекції виконується значна робота з пропуску та, як кажуть залізничники, переробки транзитного вантажопотоку. Транзитний потік переробляється в основному на найбільшій сортувальній станції Дарниця.

    Тут у бік Росії, країн Середньої Азії, Кавказу, Молдови, Білорусі, Прибалтики, Східної Європи, на всі залізниці України течуть справжні вагонопотоки.

    Пам’ятна подія: два роки тому Київська дирекція залізничних перевезень урочисто відзначила своє 75-ліття. Точкою відліку її існування офіційно вважається 1933 рік, коли згідно з постановами Ради народних комісарів СРСР і Центрального комітету ВКП(б) «Про роботу залізничного транспорту» та «Про перебудову органів управління залізничним транспортом» начальнику

    залізниці підпорядковували керівників експлуатаційних районів, на яких покладали обов’язки безпосередньо опікуватися, повторююсь, експлуатаційною роботою, забезпечувати рух поїздів і гарантувати його безпеку. Саме ця постанова стала початком організації відділків залізниці.

    Хотілося б, хоча б коротко, згадати основні історичні віхи розвитку нашого підрозділу. Треба зазначити, що залізнична діяльність на теренах Київського відділка розпочалась значно раніше за офіційну дату його народження. Історичні коріння заглиблені у 1868 р., коли було відкрито рух поїздів на Курсько-Київській залізниці до станції Бровари. А в 1870-му з побудовою моста через Дніпро залізниця приходить у Київ. Народжується Південно-Західна залізниця. Таким чином, передісторія розвитку Київського відділка нерозривно пов’язана з історією Південно-Західної магістралі і насичена насправді епохальними подіями. Відкриття залізничного руху на дільницях Київ - Гребінка, Київ - Ковель, Ніжин - Чернігів, відкриття станцій Київ-Волинський, Київ-Товарний, Дарниця, Чернігів... На порозі створення Київського відділка, у 1932-му, розпочинається будівництво Київського пасажирського вокзалу.

    Велика Вітчизняна війна - трагічна сторінка в історії відділка, як і всієї країни... Відразу після визволення столиці України від фашистських загарбників, київські залізничники в рекордно короткий термін будують залізничний міст через Дніпро, для підтримки стрімкого наступу радянських військ. Чорною датою залишилось у пам’яті нащадків 8 квітня 1944 р. - день жахливого бомбардування фашистською авіацією ст. Дарниця. Це дата вікопомна для моїх колег.

    Та ось війна переможно закінчилась, і залізничники Київського відділка спрямовують усі зусилля на відбудову об’єктів залізниці, зруйнованого народного господарства.

    У вересні 1946 р. у згідно з постановою Ради Міністрів відділкам підпорядковуються в оперативному і господарському відношенні всі підрозділи, які перебували в їх межах.

    Значні події відбуваються на Київському відділку в післявоєнні роки: оновлюються дільниці магістралі, впроваджуються нова техніка і технології, покращуються експлуатаційні показники.

    В 1950 р. розпочалась електрифікація відділка. У 1960-ті на зміну паровозам приходять тепловози, а згодом і електровози. В колійному господарстві впроваджуються нові технології у сфері транспорту, широко застосовуються засоби автоматики та телемеханіки, механізуються трудомісткі процеси. Вагонний парк поповнюється комфортабельними пасажирськими вагонами. Поширюється впровадження електронно-обчислювальної техніки. В 1967 р. було електрифіковано напрямок Хутір Михайлівський - Київ - Фастів. Тим самим завершено електрифікацію всієї транс’європейської магістралі Москва - Київ - Прага.

    Аварія на Чорнобильській атомній електростанції раптово змінила ритмічне життя залізничників Київського відділка. Неймовірні навантаження лягли на плечі працівників сталевих колій. Приміром, на станції Тетерів упродовж найбільш гарячих з усіх точок зору місяців щодня доводилось вивантажувати 300 - 400 вагонів. Залізничники відділка з честю витримали це випробування, виявляючи професійну майстерність, уміння працювати в екстремальних умовах. За активну участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС когорту працівників відділка було відзначено урядовими нагородами та заохочено керівництвом залізниці та відділка.

    Були і творчі зміни. У вересні 1993 р. за наказом Міністерства транспорту України Київський відділок залізниці було ліквідовано, і на базі його структурних підрозділів створено Київське державне підприємство з перевезення вантажів і пасажирів «Київдержтранс», яке у червні 2000 р. було реорганізовано в Київську дирекцію залізничних перевезень. Нагадаю: територіально дирекція розташована у межах чотирьох областей - Київської, Чернігівської, Полтавської, Черкаської - та в м. Київ. До структури дирекції відносяться 61 станція, три роз’їзди, Дарницький відновний поїзд.

    Цілком закономірним є прагнення колективу дирекції працювати сьогодні краще, ніж вчора, а завтра - краще, ніж сьогодні. Основою успіху є підвищення якості всієї роботи. Якщо докладніше - контроль над навантаженням, вивантаженням, зберіганням вантажів, якісним оформленням документів з безумовним дотриманням технічних умов, правил перевезень, гарантії безпеки руху, вказівок і стандартів Південно-Західної залізниці.

    В теперішній час колектив дирекції докладає всіх зусиль для виконання виробничих завдань року, запорука цього - виконання основних техніко-економічних показників за вісім місяців.

    Але живемо ми не тільки роботою. Працівники дирекції беруть участь у спортивних змаганнях, конкурсах художньої майстерності серед колективів залізниці. Ми вшановуємо ветеранів та визначних керівників залізничного транспорту і хочемо, щоб наступні покоління залізничників пам’ятали про цих людей. Тому чотири станції дирекції носять їх імена. Це станції імені Георгія Кірпи, Бориса Олійника, Петра Кривоноса, Клавдія Немешаєва.

    За минулі 140 років від дня створення Південно-Західної магістралі скільки вдалося зробити! Сподіваємося, що виконаємо не менше. І в цьому немає сумнівів. Досягнуті результати - то не межа.

    Володимир ОСОВИК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05