РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 35 (17 вересня 2010) 

  • Змагаються за звання «Кращий»

    Стало доброю традицією організовувати професійні конкурси «Кращий за професією» серед локомотивних бригад. Подібні змагання вважаються вірним засобом для того, щоб працівники підвищували технічну грамотність та завжди були готові діяти у нестандартних ситуаціях. Днями кореспонденти нашого видання побували на змаганнях у двох підрозділах столичної магістралі - Козятинському та Жмеринському локомотивних депо, де відбувалися практичні і теоретичні іспити для досвідчених машиністів та їхніх помічників. Конкурси проходили у два етапи. Спочатку потрібно було продемонструвати доскональне знання Інструкції із сигналізації та зв'язку на залізницях України, Інструкції з організації руху поїздів і маневрової роботи та Правил технічної експлуатації локомотивів. Далі - практика.



    Серйозніше за будь-яку ревізію

    Для членів локомотивних бригад, які керують електровозами осінню «сесію» під керуванням першого заступника начальника галузевої служби Миколи АНДРІЯША проведено у Козятинському локомотивному депо.

    Знайомство із членами екзаменаційної комісії - машиністами-інструкторами Анатолієм СЕРДУНІЧЕМ, Сергієм БОНДАРЧУКОМ, Анатолієм КАЮКОМ, Сергієм КАРНАУХОМ, Євгенієм БУРАВСЬКИМ, Борисом ПОЛІЩУКОМ - відбулося безпосередньо у навчальній аудиторії депо. Намагаємося не відволікати конкурсантів від підготовки відповідей на непрості теоретичні питання. Серед «абітурієнтів» - машиністи із стажем та помічники, які проходять обкатку та у найближчому майбутньому займатимуть місце за правим крилом локомотива.

    Інші іспити - практичні: усунення несправностей у низьковольтних мережах управління на діючому локомотиві, складання та розбирання крана машиніста. Серед учасників були й такі, які припускалися прикрих помилок. Але суворе журі цього не прощало.

    Як сказав у розмові з кореспондентом начальник відділу експлуатації галузевої служби локомотивного господарства Олексій МОРДАЧ, варто відмітити успішний виступ молодих машиністів, які мають невеликий стаж керування локомотивом. Попри це приємно відмітити, що серед переможців - справжні професіонали. А саме: машиніст локомотивного депо Козятин Олександр КОВТОНЮК та помічник Віталій РАДЬКОВ (перше місце), машиніст локомотивного депо Дарниця Сергій КАСИНОВИЧ та помічник Микола ШЕРШЕНЮК (друге місце), машиніст локомотивного депо Шепетівка Олександр БЕЛІНСЬКИЙ та помічник Микола НЕЧЕСА (третє місце).


    помічник машиніста з локомотивного депо ст. Шепетівка Микола ШЕРШЕНЮК за підготовкою відповіді на теоретичні запитання

    Після оголошення прізвищ переможців конкурсанти згадали прислів’я: «Знання, які не поповнюються щоденно, зменшуються щодобово». А деякі представники журі зізнавалися у відвертій розмові із кореспондентами газети залізничників, мовляв, їхали на конкурс з думкою, що цей захід суто «для галочки», але з перших же хвилин зрозуміли, наскільки це серйозно. Подібні конкурси мають бути регулярними. Це серйозніше за будь-яку ревізійну поїздку у кабіні локомотива.

    Майстерність зайвою не буває

    Тепловозам віщували недовгий вік. Лишень вони «виштовхали» із залізниці паровози, як розпочався перехід на електричну тягу із застосуванням принципово нових локомотивів. Однак і на сьогодні дизельна тяга ще доволі поширена у нашій галузі. Тож і в машиністах, помічниках машиністів, які уміють вправно керувати тепловозами, є потреба. До локомотивного депо Жмеринка приїхали дев’ять локомотивних бригад, які визнали найкращими у своїх депо.

    Конкурс проходив у два етапи. Спочатку потрібно було продемонструвати свою теоретичну підготовку - знання Інструкції із сигналізації на залізницях України, Інструкції з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України, а також названих вище Правил.

    - Кожен із конкурсантів отримав по п’ятдесят однакових запитань, - пояснює помічник начальника служби локомотивного господарства з безпеки руху Валерій МЕЛЬНИК. - На них потрібно дати відповідь. Той, хто вірно відповість на якомога більше запитань, отримає більше балів і матиме шанс стати переможцем. А рівень підготовки оцінюватиме спеціальна комісія, до якої увійшли машиністи-інструктори локомотивного депо Щорс - Михайло КОВАЛЕНКО, локомотивного депо Гречани - Олександр ХАРЧЕНКО та локомотивного депо Конотоп - Сергій САЗОНОВ. Це - найдосвідченіші фахівці, тому можуть об’єктивно і доволі швидко визначити, хто і на що здатний.


    машиністи та їхні помічники з різних депо Південно-Західної залізниці

    На двадцять хвилин, а саме стільки відведено на перевірку теоретичної підготовки, навчальний клас локомотивного депо Жмеринка перетворився у своєрідну екзаменаційну аудиторію.

    Кожній із локомотивних бригад, за чергою, згодом належало зайняти місце у тепловозі, запустити його двигун і розпочати рух. На це також відводилось двадцять хвилин. Здавалось би - багато. Але тепловоз, з невідомої причини, не хотів одразу запускатись. Тому потрібно було вияснити причину «хвороби», усунути несправність і все ж примусити локомотив працювати. А це, з’ясувалось, було не просто.

    Як пояснили організатори конкурсу, для кожної із бригад створювались однакові умови - несправність була одноманітною: причому такою, яка може виникнути під час руху тепловоза. Тож саме машиніст і його помічник, без сторонньої допомоги, мають усувати такі поломки.

    Першою на старт вийшла команда із Коростеня - машиніст Іван ЛІСОВСЬКИЙ та помічник Олексій ВОРОШИЛО. Вони задавали темп змаганням. І варто зазначити, що він вийшов доволі високим. Усього 4 хв. і 29 сек. знадобилось їм, щоб знайти несправність у тепловозі, запустити його і розпочати рух. Цей час став орієнтиром для інших. Щоб отримати перевагу над переможцем, необхідно було хоч на декілька секунд швидше справитись із завданням. А це - не просто. Так локомотивна бригада із Конотопа - Вадим ЛІСОГОР та В’ячеслав КОБРИСЬ порались аж 11 з половиною хвилин. А учасникам конкурсу із Гречан не вистачило і двадцяти хвилин…

    Та в кабіну локомотива піднімаються машиніст Дмитро ЗАГНІТКО і помічник машиніста Олександр КУЧЕР із Жмеринки. Вони вмикають акумуляторні батареї і з цієї миті розпочинається відлік часу. Бригада дружно «кидається» на пошуки несправності. Проходить 4 хв. і… 11 сек. - локомотив плавно рухається з місця. Це - найкращий час.

    Завдяки чому вдалось здобути перемогу саме цій бригаді? Допомогли рідні стіни, чи цей тепловоз вони вже експлуатували? Щодо «стін», то умови для усіх були однакові. Ні «консультантів», ні «порадників» поруч не було. А в цей локомотив жмеринські конкурсанти, як і усі інші, потрапили вперше. Цікавою є й така деталь - Дмитро Загнітко всього чотири місяці працює машиністом, а до цього шість років трудився помічником. Перед тим, як його призначили на вищу посаду, він складав належні іспити, тож готувався до них - вивчав інструкції, правила і будову локомотивів. Можливо, завдяки цьому він не лише найшвидше виявив несправність, а успішно відповів на запитання під час першого етапу конкурсу. Усе це й забезпечило йому перемогу. Другим, за кількістю балів, був Віктор ХВЕДЧЕНЯ із локомотивного депо Щорс, а третє місце посів Іван Лісовський із Коростеня.

    Серед помічників машиністів тепловозів перше місце в Є. БОРЩА з Щорса, друге виборов О. КУЧЕР (м. Жмеринка), а третє - за В. КОБРИСЕМ з Конотопа.

    Конкурс завершився. Він показав, що майстерність зайвою не буває.

    Фото Олега КАЗИКІНА та Никифора ЛИСИЦІ

    Никифор ЛИСИЦЯ, Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05