РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 34 (10 вересня 2010) 

  • Дзвінкі перегони київських колійників


    здійснюється «розрядка» ЩОМ

    «Вікно» на перегоні Бородянка - Спартак було надано з 09.15 і до 15.45. У кореспондентів залізничної газети достатньо часу, аби познайомитися і з колійними роботами, які ведуться тут, і з людьми, котрі їх виконують.

    Ще на ст. Бородянка з вікна вранішньої електрички бачимо скупчення колійних машин. «Боєготовність №1!» - констатували ми. І дійсно, прибувши на Спартак і рушивши їм назустріч, десь через півгодини зустрілися з майстрами колійних справ неподалік від цієї станції. Колону потужної техніки, що вишикувалась на парній колії головного ходу, очолював тепловоз 2ТЕ116.

    Діями колійників керує заступник начальника Київської дистанції колії Михайло КОРНЕЙЧИК. Він нас і вводить у курс поточних подій. Від нього дізнаємося, що зараз на цій дільниці ведуться роботи їз середнього ремонту колії. Для робіт по узгодженню з керівництвом Київської дирекції щодня надаються технологічні вікна з 9.15 до 15.45. Ось і сьогодні за цей час колійники мають провести на запланованій дільниці «оздоровлення» щебеневого баласту, випровочно-рихтувальні роботи, а також стабілізацію колії. У цьому процесі задіяно працівників Київської дистанції колії з дільниці № 8, а також машиністів Центру механізації колійних робіт (ЦМКР) столичної магістралі. На озброєнні колійників - важка техніка. Окрім того прибув величезний состав хоперів зі «свіжим» щебенем.


    машиніст Микола МЕЛЬНИК

    Головний, так би мовити, герой сьогоднішнього дійства - щебенеочисна машина ЩОМ-6у. Треба сказати, що цей потужний агрегат кардинально відрізняється від своєї попередниці ЩОМ-4. Пригадую «лікнеп», який з цього приводу отримав від виконроба та голови профспілкової організації ЦМКРа Миколи ШЕВЧУКА. «Вона ні в чому не поступається австрійській РМ-80», - переконував він мене. І ось довелося побачити її в «живій справі». Видовище, дійсно, вражаюче! Машина сталевими щелепами вгризається в щебінь, перегрохочує його на вібруючій решітці, чистий висипає знову у призму, а брудний подає на СПЗ - спеціальний состав, призначений для транспортування використаного баласту. Причому робить усе це на ходу. ЩОМ-6у пересувається і живиться за використання самохідної тягової енергетичної установки ТЕУ-630, яку «підпряжено» до неї. Тому велика відповідальність лягає на машиністів Миколу МЕЛЬНИКА і Євгена ПОДЗИГУНА. Їхні дії впевнені, вивірені й повністю узгоджені з діями колег.

    Поки ми роздивлялися роботу щебенеочисної машини, вона вже наблизилась до невеличкого містка і зупинилась. «Це прийшов час «розрядки», - «просвітив» нас Михайло Корнейчик. На мосту, позбавленому щебеню, машині нема чого робити. Колійники розгортають щебінь і розсувають шпали, а машиністи знімають зі ЩОМ направляючу балку, а по-простому - ніж, яким механізми вгризаються у шар щебеню. Сталевий трудівник перетинає місток, знову «озброюється» і продовжує свою продуктивну ходу.

    Слідом за щебенеочисною рухається виправно-рихтувальна машина ВПР-1200. Це теж техніка останнього покоління. Від своїх попередниць вона відрізняється здатністю стабілізувати колію. Ще не так давно стабілізація відремонтованої колії відбувалася лише після проходження по ній великої кількості важких поїздів. На це витрачалося досить багато часу, траплялося понад місяць. І в цей період на відремонтованій дільниці впроваджувалось обмеження швидкості. Сучасна техніка дозволяє стабілізувати колію водночас з проведенням ремонту. Ось такі диво-машини є зараз на озброєнні колійного господарства!


    колійникам турбот вистачає

    Проте нема ще такої техніки, яка б повністю була здатна замінити людину. Ось тому й завзято працюють біля потужних і розумних машин колійники 8-ої дільниці Київської дистанції колії. Дорожній майстер Олександр ТОДЧУК, який сьогодні їх очолює, трудиться на залізниці 24 роки. Виробничий досвід у нього, як мовиться, багатющий. Та що відразу кидається у вічі: серед його підлеглих багато молоді, зовсім юних облич. Тому й торкаємося у бесіді з ним проблеми оновлення кадрів, як відомо, досить болісної для колійників.

    - Так, нестача робочих рук дійсно існувала на нашій дільниці, - каже майстер. - Молодь не має бажання йти в колійники. Але... приємний факт: у березні до нашої дільниці надійшло поповнення - шість випускників Жмеринського залізничного коледжу. Тепер на нашій дільниці працюють п’ять «старожилів», зі стажем не менше п’яти років, і шість молодих колег. Варто сказати, що особливих дорікань до молоді нема. Хлопці прийшли роботящі, відповідальні. Бажання працювати і вдосконалюватися в них є. Це головне. А досвід - справа наживна.

    Фото Олега КАЗИКІНА

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05