РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 33 (3 вересня 2010) 

  • «КАСКАД» дійшов до Гребінки


    начальник Дарницької дистанції сигналізації та зв’язку Анатолій ІЛЬНИЦЬКИЙ

    Безпека руху - ось найважливіший критерій на залізниці. Саме вона постійно ставить вимоги до фахівців, які впроваджують на сталевих магістралях передові технологічні та технічні розробки. Надійним помічником у справі управління та контролю над перевізним процесом стала для залізничників мікропроцесорна система диспетчерської централізації «КАСКАД». На Південно-Західній її вперше було застосовано на дільниці Київ - Миронівка в 2003 р. Згодом вона запрацювала на напрямку Київ - Зернове. Наша газета неодноразово висвітлювала на своїх шпальтах ті переваги та зручності, які надає залізничникам ця технологічна розробка дніпропетровських інженерів. Її впровадження на дільниці Дарниця - Гребінка дає привід знову згадати про неї. Про це ведемо мову з начальником Дарницької дистанції сигналізації та зв’язку Анатолієм ІЛЬНИЦЬКИМ.

    - Анатолію Сергійовичу, давайте нагадаємо читачам, що являє собою система «КАСКАД». Як вона допомагає залізничникам управляти перевізним процесом?

    - Завдяки застосуванню на базі сучасної цифрової технології мікро-процесорної техніки, контролерів, «КАСКАД» дозволяє отримати найповнішу інформацію щодо стану пристроїв на дільницях, перегонах і станціях. Що важливе - система дуже зручна в користуванні. На моніторі поїзну ситуацію на всій дільниці видно як на долоні. Електроніка ідентифікує кожну одиницю рухомого складу, дозволяє керувати обгоном та пропуском поїздів на станціях. Окрім того, допомагає формувати графік руху і запам’ятовує поїзну ситуацію та стан об’єктів контролю.

    Для роботи системи «КАСКАД» на лінійних дільницях застосовуються спеціальні контролери та обладнання, що відстежують показання із сигнальних точок, з постів ЕЦ, а також контролюють стан електроживлення. До того ж у «Каскаді» передбачено систему архівації, яка надає можливість переглянути всі особливості організації перевізного процесу та стану пристроїв, визначити характер відмови від виконання функцій, якщо така мала місце, та її причини. Електроніка також дозволяє дистанційно управляти сигналами, стрілочними переводами, допомагає розробляти поїзні маршрути. Тобто керувати роботою станції. Малі станції фактично можуть сьогодні обходитися без чергового, тому що поїзний диспетчер у дирекції може зі спеціального пульта за допомогою ЕОМ управляти рухом на них.

    - Як здійснювалося впровадження цієї системи на дільниці Дарниця - Гребінка?

    - Роботи розпочали влітку минулого року. Їм передувала підготовка проектної документації та поставка необхідного обладнання. Монтаж проводили власноруч, адже досвіду у наших фахівців достатньо. Таке обладнання у нас вже було задіяно на станціях Дарниця і Бориспіль. Свою допомогу надали бригади: п’ять фахівців із Ніжинської дистанції на чолі із заступником начальника Миколою Косовцем і стільки ж із Бахмацької на чолі з головним інженером Іваном Хальотою. Звичайно ж, долучилися до цієї справи й самі дарничани. Їх діями керував начальник дільниці СЦБ Дарниця - Гребінка Олександр Сахно. Активну участь брали у роботі ст. електромеханіки Григорій Малишко, Анатолій Вітряк, Микола Дудник та інші. Всього у цій справі було задіяно майже 20 фахівців.

    Монтажні роботи полягали у тому, що на перегонах і переїздах в середині існуючих релейних шаф встановлювали електронні контролери. Ці пристрої мають зчитувати інформацію і по багатожильному магістральному кабелю передавати її на станції. На станціях встановлено шафи з електронним обладнанням, важливою складовою якого є система діагностики, що дозволяє виявляти та фіксувати місця пошкоджень. Зі станцій по магістральному кабелю інформація передається поїзному диспетчеру на центральний пост у дирекцію залізничних перевезень.

    На дільниці Дарниця - Гребінка система «КАСКАД» розподіляється на дві підсистеми: перша - «Управління», друга - «Контроль». Системою «Контроль» обладнано шість станцій: Дарниця, ім. Георгія Кірпи, Бориспіль, Баришівка, Березань, Яготин. А Блок-пост 7 км, Переяслівську, Кононівку, Мар’янівку - системою «Управління». На перших шести станціях поїзний диспетчер центрального поста може лише спостерігати за технічним станом пристроїв СЦБ і процесом роботи станції, а на інших чотирьох він може взяти управління рухом поїздів на себе. Передача керування проходить при взаємодії чергового по станції з поїзним диспетчером центрального поста. На станціях, де немає великої роботи, цілком доречно вночі управляти рухом з центрального поста. На цій дільниці довжиною 130 км у систему «КАСКАД» включено 106 сигнальних точок, тобто світлофорів на перегонах, а також 23 залізничні переїзди.

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05