РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 33 (3 вересня 2010) 

  • Графік - напружений, темп будівництва – високий

    Днями кореспонденти нашого видання мали змогу на власні очі пересвідчитися, що комплекс робіт на спорудженні залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві проходить за значно пришвидшеним, стислим у часі, графіком.

    Нагадаємо, через невчасне надходження фінансів з Держбюджету впродовж 2009 р. комплекс робіт з монтажу мостових конструкцій було призупинено. Завдяки відновленню фінансування будівельно-монтажних робіт, яке здійснює нинішній уряд країни, Південно-Західна залізниця як замовник цієї грандіозної споруди має наміри відкрити регулярний залізничний рух до першого жовтня поточного року. Врахування всіх аспектів з точки зору дотримання технолого-експлуатаційних вимог та впровадження низки удосконалень у проекті дозволили значно пришвидшити темпи будівництва та відчутно здешевити подальші монтажні операції.

    Біля могутніх опор, що тримають на своїх плечах-ростверках сотні тонн конструкційного металу, робота не припиняється ні на мить. І хоча перша черга залізничної складової мостового переходу готова на 100 відсотків, будівельники працюють над складанням заїздів автотранспорту з правого на лівий берег Дніпра, монтують так звану Видубицьку естакаду. Понад вісімсот зодчих, які працюють щоденно на будівництві мостового переходу, мають дотримуватися чіткого графіка виконання робіт. Для цього є всі умови.

    Ми - на правому березі Дніпра. Цікавимося методикою складання елементів майбутнього автомобільного з’їзду у начальника Дирекції зі спорудження Дарницького мостового переходу Володимира СУХОРСЬКОГО. Насування металевих конструкцій для монтажу автомобільної складової вважається однією із складних з інженерної точки зору технологій. Щодоби на будівельний майданчик прибуває від 40 до 60 тонн металевих конструкцій. На вже готові залізобетонні опори зі спеціально виготовлених стапелів прогонові балки насувають за допомогою потужної підйомної техніки. Кореспонденти стали свідками того, як проходить процес монтажу чергового «перекриття». Мить - і стропи 100-тонного підйомного крана підняли з кузова трейлера балку, що важить понад 18,5 тонн. Проходить ще якийсь проміжок часу, і металева конструкція надійно кріпиться у «тіло» автомобільного з’їзду.

    - Щотижня вдається насувати по 11 метрів прогонових конструкцій, - наголошує В. Сухорський. - Це непоганий темп для такої складної роботи. Не менш відповідальним є процес складання фрикційних стиків між прогоновими спорудами та покриття антикорозійними матеріалами всіх металевих конструкцій. Тут застосовується обладнання, за допомогою якого сталеві прогонові споруди перед їх фарбуванням очищуються від іржі за використання стислого повітря (тиск - у 270 атмосфер).

    Як зазначив Володимир Олексійович, щодоби на будівництві працюють понад 800 робітників, серед яких понад 250 - залізничні спеціалісти.

    Відповідно до стислого графіка виконуються роботи і з налагодження комунікацій, мереж електро- та водопостачання. Треба квапитись - майбутня негода в осінньо-зимовий період може внести свої корективи у справу зодчих.

    Фото Олега КАЗИКІНА та Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05