РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 32 (27 серпня 2010) 

  • До трагедії залишалося 25 хвилин…

    До відправлення пасажирського поїзда з Шепетівки до Івано-Франківська залишалося рівно 25 хвилин. Аж раптом начальнику чергового караулу відомчої воєнізованої охорони на ст. Шепетівка повідомили, що на перегоні Шепетівка - Шепетівка-Подільська двоє чоловіків знімають накладки.

    Хвилина-друга пішла на те, щоб вияснити, що колійники на перегоні не працюють. Ще дві-три хвилини - щоби сісти в авто. Двох молодиків, як мовиться, «застукали» на гарячому. Демонтовані накладки пакували у мішки. Поїзд до Івано-Франківська того спекотного дня рухався незвично повільно. А тим часом двох «металістів» у відділення міліції охоронники вже везли у «браслетах». А залізничники взялися до своєї роботи - відновлювати колію.

    Заступник начальника стрілецько-пожежної команди з оперативної роботи на ст. Шепетівка Михайло МАРКУТА інформує, що сфера діяльності підрозділу обіймає Хмельницьку, частину Житомирської та Рівненської областей, протяжністю понад триста кілометрів. Але коли поставлено завдання охороняти та супроводжувати вантажі, то охоронці почасти добираються до Коростеня, Козятина, Хмельницького.

    - Видається, - каже М. Маркута, - до Здолбунова якихось дві години їзди. Але на якійсь станції поїзд як стане, то й не знаєш, скільки простоїть. Клієнт залізниці запірно-пломбувальні пристрої (ЗПП) на вагони повісив і сподівається, що вантаж доїде недоторканим. А ще ж на відкритих платформах перевозиться різна дорогоцінна техніка. Ось і треба слідкувати недремно на обидва ока. Охочих до чужого зараз, як ніколи раніше, вистачає.

    Залізничники добре знають, що на початку кожного року із метою боротьби із розкраданням вантажів, матеріальних цінностей та запобігання розукомплектування рухомого складу та засобів зв’язку, здійснення профілактичних заходів зі зміцнення правопорядку на об’єктах залізниці, недопущення порушень перепусткового режиму і виникнення надзвичайних ситуацій на транспорті створюються спеціалізовані групи, у яких діють спільно працівники відомчої воєнізованої охорони і транспортної міліції. Тільки цього року такий шепетівський підрозділ уже здійснив 329 виїздів-рейдів на лінійні станції. Та найголовніше - що проведено 49 роз’яснювальних бесід та навчань на підприємствах дільниці з керівним, черговим, обслуговуючим персоналом щодо взаємодії з воєнізованою охороною та працівниками міліції. Зокрема, побували у колективах станцій Полонне, Миропіль, Печанівка, Шепетівка-Подільська, Ізяслав та підприємствах Шепетівського вузла тощо.

    У стрілецько-пожежній команді розуміють, що перш за все треба виявити і затримати зловмисників, які зазіхають на державне майно. Але є й інші неменш важливі функції та зобов’язання, що не обліковуються цифрами. Скажімо, через витяжні та ранжирні колії, сортувальну гірку вантажного парку ст. Шепетівка є прохід до селища Косецького, де мешкають більше п’яти тисяч шепетівчан. Обгородити прохід практично неможливо. І ось на цьому проході охоронники бесідують ледь не з кожним. Адже необачний крок може призвести не тільки до затримки руху транспорту, а й до людських жертв. І не тільки у Шепетівці, а й у Полонному, Славуті, Ізяславі та інших містах і селах, де є станції та вокзали.

    Наприкінці розмови я запитав Михайла Маркуту: «Кого б ви назвали зі складу підрозділу кращими?» Михайло Вікторович відповів не вагаючись:

    - Окремо когось вирізняти не хотілося б. Давайте наведу тільки один випадок. У нашій роботі є чимало специфічних заходів і методів, про які не всім треба знати. Один із них - засідка. Якщо є інформація, що десь щось мають красти, або там, де це зробити найдоступніше, ми встановлюємо пости. Трапляється так, що чергувати доводиться тижнями. І, як правило, старання не лишаються марними. А на результат однаково добросовісно працювали багато людей. То як можна вважати когось із них кращим? Ліпше згадайте, і це не для підлабузництва, а істина, що нас із будь-яких питань підтримує начальник Козятинського загону відомчої воєнізованої охорони Валентин ГАЄВСЬКИЙ. А саме цьому загону ми підпорядковуємося. Співпраця і співдружність дають тільки позитивні результати.

    Могла б ця стаття бути більшою за розміром і багатою фактами, але начальнику чергового караулу повідомляють, що у районі витяжних колій західної горловини станції Шепетівка вештається підозрілий чоловік.

    Наша розмова закінчилася, і вже на ходу Михайло Маркута каже:

    - Люди не розуміють, що творять. Вкраде на сто гривень… А якщо вагон чи локомотив зійде з рейок, то сотнями тисяч не окупишся…

    Пізніше таки я поцікавився у Михайла Вікторовича, що ж трапилося на коліях. «Встиг зняти 25 закладних, - відповідає, - за що й кару сувору понести доведеться».

    Фото з інтернету

    Олександр ЦАРИК, ст. Шепетівка
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05