РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 32 (27 серпня 2010) 

  • Дистанцій поменшало - навантаження зросло

    Процес удосконалення структури нашої залізниці розпочався одразу після її створення і, напевне, не завершиться доки вона буде існувати. От і у наш час одні структурні підрозділи скорочують, інші - об’єднують… Нещодавно усі дистанції навантажувально-розвантажувальних робіт (МЧ) столичної магістралі, за винятком Конотопської, об’єднали в одну. Чи є від цього вигода нашому територіально-галузевому об’єднанню, спробуємо з’ясувати.

    - Сьогодні наш структурний підрозділ, - розповідає начальник Жмеринської механізованої дистанції навантажувально-розвантажувальних робіт Василь БАБЧУК, - має свої виробничі дільниці на території чотирьох дирекцій залізничних перевезень, вони знаходяться на багатьох станціях від Волочиська до Киів - Петрівки, від Миронівки до Шепетівки. А окремі - ще дальше. Після такої реорганізації є позитивні і негативні наслідки. Серед мінусів можна назвати те, що мені, як керівникові, важче відслідковувати стан справ у віддалених дільницях. Хоч, при нинішніх засобах зв’язку (телефонний, електронний), я отримую інформацію про зміни ситуації майже у реальному часі. Із клієнтами, які мають потребу у наших послугах, ми також швидко знаходимо контакти, заключаємо договори і розпочинаємо співпрацю. В той же час наші виробничі дільниці мають більше самостійності і діють автономно. Серед інших позитивних результатів після злиття чотирьох МЧ в одну, є те, що виникла можливість більшого маневру технікою та працівниками. От зменшилась відправка щебеню із Демидівського кар’єру, який ми вантажили у вагони на станції Гнівань, а у Деражні виникла потреба вантажити гранітний камінь. Тож техніку, яка була задіяна у Гнівані на завантаженні вагонів, ми переправляємо до Деражні. Щоправда це маневр у межах однієї колишньої дистанції, але і масштабніші ми уже проводимо та й в подальшому будемо здійснювати.

    До позитивних наслідків після створення нової структури, названих керівником новоутвореного МЧ, варто віднести і значне скорочення управлінського апарату, забезпечуючих підрозділів. Наразі із чотирьох залишився лише один керівник із своєю управлінською структурою, яка не була суттєво збільшена. Щодо виробничих дільниць, то вони практично усі збереглись і займаються своєю справою - навантажують вагони і звільняють їх при надходженні на стацію призначення.

    Та головним результатом реорганізації є те, що значно зростають обсяги навантаження та вивантаження вагонів і, відповідно, - продуктивність праці. Так за перше півріччя минулого року від вантажів на дільницях МЧ було вивільнено 3745 вагонів, а нинішнього уже понад чотири тисячі. Серед виробничих дільниць лідирує Вінницька, яку очолює Сергій ЄФРЕМЕНКО. Тут за півріччя вивантажено 370 вагонів. А от з навантаження першість тримає команда фахівців під керівництвом Володимира ПРЕВОРА на ст. Малин. Тут нинішнього року заповнили вантажами понад триста вагонів. За темпами зростання вантажних робіт вирізняються дільниці на ст. Житомир, де начальником Валерій ТКАЧЕНКО та на ст. Коростень майстром на ній працює В’ячеслав КАЦОВЕЦЬ. Так у Житомирі минулого року вивантажили менше двохсот одиниць рухомого складу, а нинішнього цей показник сягнув уже трьохсот. З хорошими показниками трудяться колективи вантажників на ст. Біла Церква, начальником тут Анатолій МЕЛЬНИК, Гайсин, під проводом Миколи ШКУРЕНКА, Могилів-Подільський, де виробничу дільницю очолює Олексій ЛУЧЕНКО.

    Серед кращих працівників начальник дистанції назвав на ст. Вінниця - майстра з ремонту машин та механізмів В’ячеслава КАЦОВЦЯ, кранівника Віктора СЕМЕНЮКА, водія автонавантажувача Василя ГРАБАРА, електрика Миколу РИНДЮКА, на ст. Хмельницький - кранівників Віктора ГУМЕНЮКА та Володимира КРАСИЛЬНЮКА, водія автонавантажувача Олександра ЛУК’ЯНЧУКА, на ст. Київ-Петрівка - водія автонавантажувача Олександра ЗЛОБІНЦЕВА. За словами Василя БАБЧУКА добре потрудились й фахівці у Жмеринці. Зокрема водій автокрана Юрій СВИСТУНОВ, майстер Валерій ДЕРКАЧ, головний бухгалтер Тетяна КОВАЛЬЧУК, економіст Олена ЛІСНІЦЬКА, бухгалтер Світлана БРИК, головний інженер Віктор ГОРАШ, начальник виробничо-технічного відділу Валерій БРИКУЛЯ. Та й кожен із 214 фахівців, а саме стільки на сьогодні трудиться у дистанції, вніс свій вагомий вклад у спільну справу, що й забезпечило успіх колективу.

    Навчились підлеглі Василя Васильовича заробляти гроші і не за головним видом діяльності. Декілька років тому у дистанції навантажувально-розвантажувальних робіт виникла проблема з обстеженням та видачею дозволів на роботу кранів та іншого підйомного обладнання. Без цього працювати заборонено. Та ніде поблизу організації, яка мала б на це повноваження, не було. От і вирішили у Жмеринській МЧ створити свою лабораторію технічного тестування кранів, лебідок та іншого подібного обладнання. На це витратили певні кошти, отримали необхідні ліцензії, підготували фахівців і лабораторія запрацювала. Тепер у дистанція немає проблем із обстеженням і випробуванням власного обладнання. Та можливості лабораторії значно більші, ніж власні потреби. То чому б їх не використовувати для заробляння коштів? Охочих скористатись її послугами є чимало. Тож минулого року цей підрозділ дав прибутку нашій залізниці майже 70 тис. грн. А нинішнього року показник зріс удвічі.

    Є певні прибутки від транспортно-експедиційних послуг, реалізації запірно-пломбувальних пристроїв та деяких інших робіт, які виконують фахівці Жмеринської дистанції. Словом вони заробляють кошти на усьому, на чому можна. Та й перспективи у них є. Скажімо при збільшені парку вантажних машин, можна було б запровадити таку послугу, як доставка вантажу «від порога - до порога». Забирати у відправника вантаж власним автотранспортом, перевантажувати його у вагони і відправляти далі залізницею. А той вантаж, що прибув на станцію, - вивантажувати у свої автомобілі і доставляти безпосередньо на склад отримувачу. Це було б вигідно клієнтам і приносило б додаткові прибутки залізниці. Можливо в майбутньому так і буде, але й сьогодні Жмеринська дистанція навантажувально-розвантажувальних робіт, яка увібрала в себе ще три інших, успішно працює і приносить чималий прибуток нашій залізниці.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05