Де «жнивують» коростенці?
 Колектив Коростенської КМС-122 відомий не лише на Коростенському вузлі, адже їм доводиться капітально ремонтувати і модернізувати колії на багатьох дільницях Південно-Західної. Але нинішнього місяця, у розпал колійних «жнив», вони якраз працюють на рідних теренах. Тож зустрілася з колійниками на ст. Коростень.
Цікавлюся, які ж завдання стоять тут перед ними?
- Нам надано з 9 до 18 години вікно для заміни стрілочного переводу №220 у сортувальному парку станції Коростень, - говорить керівник робіт, заступник начальника КМС-122 Сергій КИРИЙЧУК.
Роботу його підлеглі вже розпочали, знявши старий стрілочний перевід на дерев’яних брусах, а затим прибравши забруднений баласт. Згодом вже засипали чистий щебінь, на який має укладатися новий стрілочний перевід на залізобетонних брусах. Вправності людей допомагала й досить потужна техніка - укладальний кран, бульдозер. Робота проходила злагоджено, адже справу свою досвідчені працівники знають. Серед них - виконроб Руслан ОМЕЛЬЧУК, майстер Віктор ДІДКІВСЬКИЙ. Увесь цикл робіт перебуває у полі зору заступника начальника ст. Коростень Віталія МОРОЗЕНКА, який також був присутній того дня під час заміни стрілочного переводу. Сьогодні рух по ст. Коростень постійно пожвавлюється, зростають обсяги сортувальної роботи, і, звісно, питання утримання колійного господарства в належному стані є досить актуальним. Тож заплановані ремонтні роботи поступово втілюються в життя. І на інших станціях Коростенської дирекції також. За словами Сергія Кирийчука, днями закінчили капітальний ремонт головної колії на ст. Дуброва-Олевська. Ще перед цим чимало робіт було по ст. Білокоровичі, Лугини. Попереду ж - заміна стрілочних переводів на ст. Новоград-Волинського напрямку та ще низка невідкладних справ, які мають оперативно виконати. У тому ж, що вони будуть виконані своєчасно, годі й сумніватися, адже люди з КМС-122 свої вміння доводили вже неодноразово на різних об’єктах і ніколи задніх не пасли.
Оксана КЛИМЧУК
|