РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 30 (13 серпня 2010) 

  • Справжніх майстрів у нас багато

    Якщо говорити про силу будівельних організацій регіону, то після об’єднання дистанції цивільних споруд і БМП-615 Конотопське будівельно-монтажне експлуатаційне управління (БМЕУ-5) є найпотужнішою серед них. Найпотужнішою на теренах двох областей - Сумської та Чернігівської. БМЕУ зводить багатоквартирне житло і транспортні об’єкти, ремонтує споруди, виконує монтаж будинкових водоканалізаційних і тепломереж, впорядковує території, застосовуючи при цьому сучасні матеріали та технології, забезпечує підприємства і громадян водою, бо до складу управління також увійшла і дистанція водопостачання. Про сьогоднішні результати роботи конотопських будівельників свідчить, наприклад, оновлення вокзалів на станціях Конотоп і Ворожба, у відкритті яких брали участь керівники держави та залізничної галузі.

    Із начальником будівельного підприємства Євгеном БАРЛАДЯНОМ (на фото) «Рабочее слово» мало розмову рівно рік тому. Він тоді розповідав про плани: закінчити фасад вокзалу станції Конотоп і на осінь перейти до внутрішнього ремонту. Про конкретну дату його завершення майже не говорив - усе залежало від фінансування. Та в зимові місяці конотопчанам вдалося відремонтувати першу чергу запланованого обсягу, успішно здати роботу напередодні 9 Травня і ремонтувати вокзал далі. І не лише вокзал.

    - Євгене Миколайовичу, де сьогодні працюють фахівці БМЕУ?

    - Основні сили тут, у Конотопі. Після касової зали, зали чекання підвищеного комфорту ми перейшли до ремонту сервіс-центру і всього другого поверху, де розміщуються ЛБК та адміністрація станції. Паралельно працюємо в підземному переході. Ви, мабуть, помітили, що при ремонті вокзалу враховані сучасні вимоги до громадських приміщень: це і пандуси на входах, щоб люди з обмеженими фізичними можливостями могли безпроблемно потрапити всередину, і каса для них, і туалет. Також у переході передбачено спуски для дитячих колясок та ручних візків. Тут теж використовуються сучасні матеріали. По завершенні конотопчани матимуть перехід, не гірший ніж на столичному вокзалі. Також впорядковуємо територію перед приміським вокзалом і працюємо у пасажирському вагонному депо Бахмач.

    - Строки завершення робіт у Конотопі визначено?

    - Можна назвати будь-який термін. Наприклад, до кінця серпня чи навіть менше - до 24 серпня. Ми справимося. Як справлялися й раніше, до речі. Тут усе залежить від фінансування. Це єдине, що нас може стримувати.

    - У Конотопі працюють основні сили БМЕУ. І, мабуть, кращі сили управління, у професійному розумінні кращі, люди, які пройшли добру школу ремонту на всіх найкрупніших об’єктах залізниці.

    - Так, Конотоп за обсягом робіт - наш найбільший об’єкт. Відповідальність за якість виконання ремонту, я завжди підкреслював, підвищена. Бо тут центр дирекції, бо тут щодня проходять тисячі пасажирів. Соромно буде нам, будівельникам, коли показуватимуть пальцями на огріхи. Мовляв, та то БМЕУ так працює. Тому ми не можемо знижувати планку професійності і кидати тінь на репутацію підприємства. Репутація така річ, що за один місяць її добру не заробиш. Потрібен час, потрібні об’єкти. І Конотоп для нас, я вважаю, є своєрідним екзаменом на зрілість.

    А професіоналів, справжніх майстрів будівельної справи, у нас багато. Це - мулярі Юрій Зубко, Валентина Янченко, Ірина Каліна, Павло Натаров, Надія Новик, Світлана Тимошенко, Олександр Скиць, Олег Кроленко, Олег Віхніч, теслярі Карен Айрапетян, Олександр Рощик, Володимир Поволоцький, Анатолій Кривошей, Петро Андрущенко, Євген Бондар, Віталій Меліхов, маляр Юлія Крапива, водії Григорій Мурка, Микола Журавель і Павло Обруч, машиністи автокранів Анатолій Новиков і Борис Гриценко. Ще хочу відзначити роботу наших інженерів Ольги Козакової, Ірини Терещенко і Валерія Мельникова, старшого виконавця робіт Ігоря Солодовника, начальника виробничо-технічного відділу Людмилу Пашко, майстра Олександра Безродного, мого заступника із ремонту Юрія Повидиша, головного інженера БМЕУ Анатолія Безродного та інших керівників. Без їхнього трудового внеску, знань, досвіду і творчого пошуку результати роботи підприємства були б, м’яко кажучи, іншими.

    - Не тільки будівництвом живе БМЕУ. Є ще експлуатація, і на порядку денному уже стоїть питання підготовки до зими...

    - Так, але до зими ми розпочинаємо готуватися раніше. Сніг сходить - і вже треба щось робити. Щодо нинішнього року, то нам легше. Ми практично відійшли від опалення вугіллям. У дирекції на вугіллі лише дві котельні - у Коропі й виробничому приміщенні на станції Плиски. Усі інші переведено на газ та електроопалення. Зимівля, наприклад, на Конотопському вузлі показала, що це і тепліше, і дешевше, ніж було б використовувати постачання від стороннього теплогенеруючого підприємства. Опалювальне обладнання в робочому стані, ремонту не вимагає. Щодо утеплення і ремонту споруд, то ситуація ускладнюється недостатнім фінансуванням. Тож використовуємо запаси, перебираємо старі матеріали. Але вже сьогодні можу сказати, що не замерзнемо. Навіть в адмінприміщенні дирекції має бути тепло. Тут планується промити та почистити систему опалення, а в перспективі перейти на автономне.

    - А вода? Це вже не будівельна сфера, але водний підрозділ у структурі управління є.

    - Ви маєте на увазі водопостачання на вузлах. Ситуація складна. Як, до речі, і в комунальних водоканалів. Ціни на енергію й матеріали ростуть, обладнання старіє, вимагає більших ремонтів, а вартість кубічного метра води залишається упродовж років незмінною. Тому наше завдання сьогодні - утримувати водогосподарство із найменшими збитками. Певні результати є. Наприклад, у Конотопі дільниця працює «із плюсом». На інших вузлах - гірше. Сума збитковості невелика, та я сподіваюся, що вже скоро зможемо збалансувати затрати і прибутки по воді. А ще можу сказати, що вода у нас чиста і дуже смачна.

    - У БМЕУ професійне свято будівельників святкували?

    - Ні. Ми - залізничники. Якщо зовсім точно, залізничні будівельники. І урочистості наші будуть аж у листопаді, коли святкуватимуть усі залізничники України. Але перед 8 серпня згадуємо, що ми належимо до славної когорти будівельників, виконуємо дуже мирну та всім потрібну роботу - будуємо.

    - Дякую Вам.

    Розмову вів Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05