РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 30 (13 серпня 2010) 

  • Приборкання «червоного півня»





    під час гасіння пожежі

    І не випадково, що служба відомчої воєнізованої охорони Південно-Західної залізниці в ці дні найбільшу увагу приділяє бойовій готовності пожежних поїздів. Як розповів заступник начальника служби з пожежного нагляду Іван СЛУГОВІН, потужність такого поїзда у засобах пожежогасіння дорівнює 60 пожежним автомобілям, оскільки на своєму озброєнні має дві cтаціонарні мотопомпи МП-1600 та одну переносну МП-800, дві цистерни-водосховища на 60 тонн кожна (на літній пожежонебезпечний період до складу поїзда включається ще одна додаткова) та 5 тонн піноутворювача. Як підкреслив Іван Іванович, на сьогодні всі пожежні поїзди столичної магістралі, відповідно до встановлених норм, забезпечені вогнегасними, паливо-мастильними матеріалами та перебувають у постійній бойовій готовності.

    …Наприкінці минулого тижня, у другій половині дня, колійники Дарницької дистанції колії, виконуючи планові роботи на станції, помітили у лісосмузі між коліями очаг загоряння. Сигнал про це миттєво поступив до чергового по дистанції. А колійники почали власними силами за допомогою шанцевого інструменту не давати вогню розповсюдитись.

    Не встигло полум’я набрати повної сили, а до ділянки вже прибув пожежний поїзд під керівництвом начальника Київського загону відомчої воєнізованої охорони Олександра КАРЧЕВСЬКОГО. Не втрачаючи часу, бійці почали бойове розгортання. Не пройшло й хвилини, як плотна стіна води орошувала землю навколо вогнища. Ще декілька секунд - і полум’я збито. Після цього місце загоряння було щільно залито піною. Через деякий час пожежні ще раз перевірили, чи не залишилося на території небезпечних місць? Все - завдання виконано. Можна згортатися.

    Заради справедливості необхідно сказати, що пожежа не була справжньою - проводилися показові навчання з запрошенням представників засобів масової інформації. До речі, саме вони відзначили високий професіоналізм залізничних пожежних.

    Спілкуючись з представниками ЗМІ, начальник служби відомчої воєнізованої охорони Володимир ЛАПІН звернув увагу на те, що пожежі на об’єктах залізниці - явище досить рідке. Здебільшого бойові розрахунки пожежних поїздів доводиться використовувати на під’їзних коліях сторонніх підприємств, які не завжди відшкодовують залізниці коштів за надану допомогу.

    Продовження теми. За два дні після цієї події такий же сигнал отримав і пожежний поїзд ст. Ніжин. Але цього разу він був не навчальний. На перегоні Ніжин - Крути виявлено загоряння торфяного болота поруч з колією. І цього разу підлеглі начальника стрілецько-пожежної команди ст. Ніжин Михайла ІЛЬЧЕНКА впоралися із завданням на відмінно. Коли номер газети був майже готовий до друку, зі служби відомчої воєнізованої охорони повідомили, що тривожний сигнал отримав пожежний поїзд ст. Конотоп - поруч з колією горить трав’яний настил та ліс, що загрожує пожежею у смузі відведення.

    Фото автора

    Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05