РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (23 липня 2010) 

  • Історія та сьогодення Південно-Західної

    (Продовження. Початок у №39 - 48 за 2009 р., №1 - 27 за 2010 р.)

    Заново будувалися на Південно-Західній вокзали. З’явилися красень-вокзал у Чернігові, Житомирі, Фастові, Миронівці, Вінниці. Зі збірного залізобетону спорудили через Дніпро надійний двоколійний міст, по якому, не зменшуючи швидкості, пішли поїзди.

    Залізниця нарощувала сили. Це було зумовлено зростанням промислового виробництва в Україні. Серед виробничих справ, у буднях напруженої праці залізничники не забували і про духовну культуру. Художню самодіяльність магістралі на республіканській олімпіаді в 1945 році було нагороджено Почесною грамотою. Перші після війни концерти почала давати Заслужена хорова капела УРСР Південно-Західної залізниці.

    У серпні 1945 року за самовіддану працю в роки Великої Вітчизняної війни майже 9 тис. залізничників було нагороджено орденами і медалями СРСР. Серед нагороджених було багато працівників Південно-Західної магістралі.

    Завдання повоєнного будівництва було визначено в п’ятирічному плані відновлення і розвитку народного господарства на 1946 - 1950 роки. У плані передбачався першочерговий розвиток важкої промисловості та залізничного транспорту. Треба було повністю відновити довоєнну пропускну спроможність залізниць, усунути конструкторські та експлуатаційні недоліки. Для цього виділялося 16 відсотків капіталовкладень в усе народне господарство.

    Одночасно удосконалювалася структура управління залізницями. У травні 1946 року за рішенням уряду на залізничному транспорті країни, на додаток до організованих раніше п’яти великих адміністративно-господарських органів - округів залізниць, було створено ще п’ять округів, зокрема Південно-Західний, до якого увійшли Південно-Західна, Вінницька, Одеська, Львівська, Ковельська, а також Кишинівська залізниці. Начальником цього округу було призначено П.Ф. Кривоноса, а пізніше - Г.В. Ковальова.

    Того ж року було створено комплексні відділення задля поліпшення керівництва роботою лінійних господарських підприємств залізниць. На Південно-Західній магістралі створено Київське, Фастівське, Коростенське, Гребінківське і Чернігівське, а на Вінницькій - Козятинське, Жмеринське, Шепетівське, Гречанське, Гайворонське відділення.

    Політика зростання промислового та сільськогосподарського виробництва істотно збільшила потоки місцевих вантажів. Тож чимало станцій змінили характер своєї роботи, а відтак зазнали певної реконструкції, скажімо, Шепетівка-I перетворилася у велику сортувальну станцію зі значним великим обсягом вантажних операцій.

    (Далі буде...)

    Петро МОСКАЛЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05