РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (23 липня 2010) 

  • Конотоп: результат бажає бути кращим

    Час летить швидко. Тільки перейшли на літній графік, а вже відомі результати першого місяця роботи у сфері приміських перевезень. У Конотопській дирекції за червень виручка від продажу квитків порівняно із таким же періодом минулого року зросла на 4,3 відсотка. Є позитивні результати і у липні. Всі інші показники бажають бути кращими, хоч зміни, які мали би впливати на ситуацію, тут відбулися.

    Найперше, електрифіковано дільницю Конотоп - Ворожба, і замість дизель-поїздів ходять електрички. Час їх відправлення і прибуття практично не змінився, та ось вагонів стало удвічі більше. У графіку на Ворожбу є електропоїзд підвищеного комфорту №817/818, що також забирає пасажирів, у його складі кілька вагонів приміського сполучення.

    А всього за останню декаду червня на дільниці Конотоп - Ворожба на цей поїзд продано квитків на суму до ста тисяч гривень, підкреслюю, і в прямому, і в приміському сполученнях. Коли взяти й поділити виручку на число днів, то виходить, що 70 кілометрів роботи бригад машиністів, провідників, касирів, підготовка поїзда, електроенергія на рух та ряд

    інших необхідних затрат, дали зовсім маленьку копійку. Власне, ситуацію спрогнозувати було легко ще весною: на загальному тлі збитковості пасажирських перевезень чекати чогось особливого не доводилося.

    У зв’язку з електрифікацією внесено зміни й до розкладу. Раніше дизель-поїзд зв’язував Ворожбу та Щорс. Тепер же пасажирові, який їде за Десну, доводиться в Бахмачі робити пересадку. До певної міри незручно, але терпимо, нарікань особливих немає.

    Інша справа з поїздом Конотоп - Короп. Він ходить у п’ятницю та неділю. Якщо раніше відправлявся з Конотопа ще вночі, то тепер серед білого дня. Знайома, яка у вихідні цим поїздом їздить до літніх батьків, говорить, що нічого не встигає допомогти: поки добереться до села - тут уже й вечір. Запитую, чи багато пасажирів до Коропа? «Багато, - відповідає жінка, - буває, що сісти ніде».

    Інформація цікава. Я завжди вважав цей поїзд зразком збитковості. Що у графіку він тримався лише завдяки місцевій владі - не погоджувалися коропські керівники обривати ниточку залізничного пасажирського сполучення. Але помилявся, мабуть.

    Та за червень у дирекції є вищий, ніж чотири проценти, результат. Можна сказати, вагомий і солідний. По станції Конотоп. Тут в середньому щодоби відправляли півтори тисячі пасажирів, що порівняно з червнем 2009-го на двадцять п’ять відсотків більше. Виручка зросла на двадцять відсотків. Запитую начальника вокзалу Тетяну Дорошенко про причини зростання. «Літо ж. Спека, - відповідає вона. - Люди їдуть відпочивати. Їдуть у ліс по ягоди, на річку, на городи. У минулому році такого масового виїзду в червні не було». Ця тенденція помітна і в липні.

    Що ж, погода справді впливає на кількість пасажирів у приміському сполученні. Але літо ще не закінчується. Попереду - грибний сезон. Якщо в міру дощитиме, звичайно. Потік пасажирів, як свідчать попередні роки, подвоїться. А грибні місця тут - від Кролевця до Зернового і від Дочі до самого Щорса.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05