РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (23 липня 2010) 

  • У квітково-полум’яному царстві


    майстер Андрій ШАФРАЙ, прибиральниця Наталія ПРИХОДЬКО, слюсарі Олек-сандр ВЯЗІКОВ, Віктор ЖОВНОДІЙ, Андрій ЯРЕМЕНКО та Андрій МОВЧАНЮК

    Без застосування апаратури газополум’яної обробки металів неможливо уявити сучасне виробництво. Та наскільки таке устаткування полегшує і спрощує людський труд, настільки ж, певне, вимагає обережного до себе ставлення і суворого дотримання правил безпеки праці. Про це має пам’ятати кожен газозварник, адже варто лише втратити пильність і дієві помічники у виробництві - кисневий балон або той же ацетиленовий генератор - перетворюються на знаряддя згуби!

    Колись у кожному підрозділі залізниці контроль над справністю цього обладнання було кинуто, так би мовити, «на самоплин». Сумні випадки виробничого травматизму продиктували вимогу: у справі обслуговування та ремонту апаратури газополум’яної обробки металів на нашій магістралі необхідно навести порядок. І ось 31 грудня 2003 р. начальник столичної магістралі Олексій КРИВОПІШИН підписує наказ про створення у вагонному депо Дарниця дільниці з ремонту апаратури газополум’яної обробки металів. Дільницю очолив майстер Андрій ШАФРАЙ. Андрій Семенович - фахівець, котрий у депо працює понад чотири десятки років. Починав оглядачем вагонів, був бригадиром, майстром, начальником ПТО, заступником начальника депо.

    З ним і ведемо бесіду щодо поточних справ підрозділу.

    - Андрію Семеновичу, розкажіть, будь ласка, про перші кроки становлення вашої дільниці.

    - Під час створення підрозділу особлива увага приділялася вибору пневматичного та гідравлічного випробувальних стендів. Це була досить клопітна робота. Наприклад, довелося трохи «попотіти» з пошуком потужного компресора на 250 атмосфер. Проте багато допоміжного обладнання умільці вагонного депо виготовили власноруч та за кошт депо. Задля цього технічний відділ розробив необхідну документацію та креслення. З не меншою ретельністю проводився й відбір кадрів. До нової дільниці було запрошено вісім фахівців, кожний з яких чудово розбирався у своїй справі, мав неабиякий досвід і зарекомендував себе з найкращого боку.

    Усі пройшли тримісячну підготовку у виробничо-навчальному центрі «Професіонал» і отримали посвідчення на право виконання відповідних робіт. Державний комітет України з нагляду за охороною праці (Держнагляд-охоронпраці) видав вагонному депо Дарниця дозвіл на виконання робіт за умов підвищеної небезпеки і дільниця розпочала діяльність.

    - А тепер хотілося б почути, які завдання покладено на вашу дільницю та як організовано виробничий процес?

    - Зрозуміло, що основними завданнями дільниці є ремонт та випробування апаратури з газополум’яної обробки металів, а також утримання її у справному стані, відповідно до вимог нормативно-технічної документації. Наші зусилля спрямовані на те, аби гарантувати дотримання безпечних умов праці під час проведення робіт з газополум’яної обробки металів.

    Технологічний процес ремонту у нас чітко налагоджений і від його вимог ми не відступаємо ні на крок. Приймання апаратури в ремонт здійснюється майстром чи бригадиром дільниці обов’язково у присутності представника підприємства-замовника. При цьому визначається обсяг робіт, перевіряється номер та технічний стан обладнання. Апаратура, яка не підлягає ремонту, бракується, про що одразу ж складається акт на списання, а представнику підприємства видається нова апаратура.

    Робота дільниці ведеться згідно з планом-графіком, затвердженим головним інженером залізниці Володимиром ТЯГУЛЬСЬКИМ.

    - Цікаво дізнатися, хто є вашими замовниками?

    - Дільниця обслуговує понад півсотні підрозділів нашої залізниці, практично всі, де застосовується газополум’яна апаратура. Окрім того, надаємо послуги стороннім підприємствам. Така діяльність дозволяє заробляти «живі гроші» й мінімізувати витрати на закупівлю запасних частин і матеріалів. Адже це є для нас досить болючим питанням. Треба зазначити, що все обладнання було свого часу придбано за рахунок депо. І дуже прикро, що служба матеріально-технічного забезпечення не дуже «обдаровує» нас необхідними запасними частинами та матеріалами. У багатьох випадках доводиться розраховувати лише на власні сили і допомогу рідного підрозділу. Тому наша щира дяка начальникові депо Івану КУЧЕРУКУ за те, що він завжди з розумінням ставиться до наших потреб.

    Залишаючи приміщення дільниці, мимоволі обертаюсь назад: серед суворого залізничного пейзажу її садиба виглядає справжньою оазою серед промислової зони. Вона потопає у квітах, фруктових деревах та винограднику, турботливо доглянутих руками працівників дільниці. Коли випадає вільна хвилина, кожен з них залюбки занурюється у рослинне царство, пестить його вроду. А люди, які навіть серед буденних справ дбають про красоту - надійні люди.

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05