РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (23 липня 2010) 

  • Час скористатися резервом відповідальності

    Днями заступник начальника Південно-Західної залізниці - головний ревізор з безпеки руху поїздів та автотранспорту залізниці Костянтин АЗАРЕНКО провів селекторну нараду з керівниками структурних підрозділів, на якій було детально проаналізовано стан безпеки руху поїздів і автотранспорту за шість місяців поточного року.

    Впродовж півріччя ревізорським апаратом залізниці і ревізорських дільниць дирекцій залізничних перевезень здійснено понад півтори тисячі перевірок, знайдено величезну кількість недоліків.

    За цей період поточного року допущено 71 транспортну подію, в тому числі два серйозних інциденти, 43 інциденти і 26 порушень у поїзній та маневровій роботі. Для порівняння: у минулому році було зафіксовано 72 транспортні події, один серйозний інцидент, 47 інцидентів і 24 порушення.

    Така статистика свідчить: стан безпеки руху залишається напруженим.

    Було зазначено, що переважну більшість понесених матеріальних збитків компенсовано за рахунок винуватців.

    Окремо варто зупинитися на випадках серйозних інцидентів. Перший стався 27 січня на блок-посту 7 км Київської дирекції через падіння автозчепу з причини неякісного технічного обслуговування вагона працівниками ПТО Південної залізниці. Другий - схід трьох порожніх вагонів на перегоні Попільня - Кожанка 21 березня з причини незадовільного утримання плітей безстикової колії.

    Аналіз інцидентів по видах показав, що найпоширенішим виявилася затримка поїздів понад годину з причини несправності рухомого складу. На другому місці - схід рухомого складу при маневровій роботі. Сталося два випадки злому рейки і елементів стрілочного переводу. По одному випадку - перевід стрілки під маневровим составом, саморозчеп, розрізання стрілки, падіння деталей рухомого складу на колію, несправність колії, виявлена вагоном-колієвимірювачем.

    Як зазначалося, найбільше транспортних подій сталося в локомотивному господарстві. З 30 випадків 15 приходиться на вимоги допоміжного локомотива. Чи не є це показником тривожного технічного стану робочого парку локомотивів залізниці? Є над чим задуматись керівникам служби, зокрема варто звернути пильну увагу на більш якісне проведення технічного обслуговування локомотивів ТО-2.

    Не набагато краще становище у вагонному господарстві. Кількість відчеплених вагонів також свідчить про існуючі проблеми з технічним станом рухомого складу, з якістю технічного обслуговування і деповських ремонтів. Особливо красномовно про це говорить той факт, що досить значна кількість вагонів відчеплюється, не проїздивши й місяця після деповського ремонту. На що треба вагонникам звернути увагу в першу чергу? На якість ремонту гальмового обладнання, адже причини відмов тут досить прості, такі як ослаблення кріплення труб повітропроводів і гальмових пристроїв, несправність авторежиму тощо. В усіх депо недостає зварних півавтоматів, через що зварювання елементів рами вагона здійснюється ручним дуговим зварюванням, що не гарантує її якості. Недостатнє забезпечення матеріалами і запчастинами також накладає негативний відбиток на якість ремонтів.

    Чимало зауважень було адресовано службі колійного господарства. Зокрема тим дистанціям, які не впоралися з виконанням плану бальної оцінки колії. А це: ПЧ-13 Коростень, ПЧ-9 Жмеринка, ПЧ-11 Овруч, ПЧ-15 Житомир, ПЧ-4 Фастів.

    Практично на всіх дистанціях відсутня належна увага до стану водовідвідних споруд, переносних сигналів, переїздів тощо. Виникають проблеми з невиправдано тривалими обмеженнями швидкості після проведення ремонтів колії. Вони пов’язані з відсутністю необхідної кількості баласту, з невчасним наданням виправно-стабілізуючих машин.

    У господарстві сигналізації та зв’язку викликає тривогу утримання переїздів. Тому керівництву служби запропоновано організувати перевірки відповідності схем до діючих пристроїв переїздів. Необхідно здійснити заходи щодо якісного і вчасного виконання графіка технологічного процесу.

    У господарстві електропостачання необхідно з настанням високих температур підвищити увагу до утримання контактного проводу. Адже ревізорським апаратом виявлено факти невідповідності величини натяжіння контактного проводу до нормативних, а також інші порушення. Є випадки невідповідності нормі кількості вантажів на компенсаторах опор деяких дільниць.

    Зауваження головного ревізора щодо стану безпеки руху у господарстві перевезень стосувалися незадовільного утримання та використання гальмових башмаків. Також незадовільний стан з експлуатацією переносних радіостанцій. Гостро даються взнаки проблеми неукомплектованості штату фахівців.

    У службі комерційної роботи та маркетингу недоліком є відсутність належного контролю за ваговим господарством. Є питання до колег з інших залізниць. Стали систематичними випадки надходження з Львівської магістралі вагонів з лісоматеріалами, навантаженими з грубими порушеннями вимог ТУ. Керівному складу служби необхідно прийняти рішучі заходи щодо усунення цих порушень.

    У господарстві приміських перевезень теж болюча проблема забезпечення запчастинами для проведення технічного обслуговування рухомого складу, особливо дизель-поїздів.

    Керівники структурних підрозділів, де існують проблеми з безпекою руху, надали пояснення і звітували про вжиті заходи щодо виправлення становища.

    За матеріалами наради підготував Анатолій РОМАНОВ

    Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05