РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (23 липня 2010) 

  • Потрібні нові схеми для ділового партнерства

    Фахівці галузевої вагонної служби столичної магістралі цілеспрямовано працюють над підвищенням рівня автоматизації та механізації процесів ремонту вантажних вагонів. Під час нещодавньої школи-семінару для заступників начальників галузевих депо з ремонту і майстрів колісно-роликових цехів та автоконтрольних приладів, яку проведено у вагонному депо Козятин, розглянуто низку питань з впровадження передових методів та прогресивних технологій, проведення планових видів ремонту (капітальний, деповський), а також налагодження високоякісного обслуговування буксових вузлів, здійснення дефектоскопії колісних пар вантажного рухомого складу.

    Після закінчення заходу кореспондент «Рабочего слова» звернулась до заступника начальника галузевої служби вагонного господарства Михайла САБАТА з проханням підбити підсумки цього заходу.

    - Учасники школи обмінялись досвідом із впровадження передових методів і прогресивних технологій проведення планових видів ремонту (особливо піввагонів), а також проведення високоякісного обслуговування буксових вузлів вантажного рухомого складу. Крім того, вони ознайомились з особливостями формування роликових букс за допомогою приладів фірми «Робокон», - говорить Михайло Степанович. - Зрозуміло, що своєрідним полігоном для засвоєння прогресивних методів роботи стали потужності вагонного депо станції Козятин. Тут наявні прогресивне обладнання та устаткування, які дозволяють підвищити якість ремонту рухомого складу та окремих вузлів і деталей. Досвід місцевих умільців щодо модернізації, обслуговування обладнання та його удосконалення власними силами є величезним. Приміром, вже найближчим часом маємо впроваджувати преси для правки оглядових кришок букс за зразком, який розроблено та впроваджено самотужки спеціалістами. Він успішно працює у Козятинському вагонному депо.

    - Михайле Степановичу, під час семінару наголошувалося на тому, що це єдине депо на Південно-Західній залізниці, колективу якого доручено виконувати модернізацію з використанням елементів від фірми «A. STUCKI». Але існують деякі проблеми?

    - Річ у тім, що проблемними є питання методики постачання верхніх ковзунів та підбір окремих деталей для проведення модернізації надресорних балок. Найчастіше масова потреба виникає у поліамідних прокладках, поліуретанових накладках для фрикційних клинів. Необхідні також ролики, пружні блоки та ковпачки тощо. А ці деталі надходять у комплектах, де їх є лише певна кількість. А для депо і пунктів технічного обслуговування такого типу деталей потрібно значно більше, ніж є в окремому комплекті. Тому вже найближчим часом будемо вирішувати питання з підприємством-постачальником щодо налагодження нових схем у діловому партнерстві.

    - Які питання ще було розглянуто під час семінару?

    - Учасникам довелося ознайомитися із досвідом вагонних колісних майстерень станції Ворожба, який був озвучений представниками цього підрозділу.

    Актуальним є впровадження досвіду козятинських вагонників щодо використання спеціальних стендів для прийому до експлуатації гальмівних систем після планових видів ремонту та ремонту і перевірки дії приладів гальмівного обладнання вантажних вагонів. І мова не лише про забезпечення надійної експлуатації складної техніки. Найближчим часом необхідно вирішити кадрову проблему. Спеціалістів, які вміють працювати із електронікою, не вистачає. Ясна річ, через нестачу фахівців з сервісного обслуговування зазначеного обладнання «вузьких» місць не меншає. Це питання, які пов’язані із гарантією безпеки руху вагонів. Їх неможливо відкладати у довгу шухляду.

    - Дякую за інтерв’ю.

    Спілкувалась Тетяна ШЕМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05