РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (23 липня 2010) 

  • Є динаміка у будівництві


    Залізнично-автомобільний мостовий перехід через р. Дніпро у м. Києві тепер вирішено будувати за новим, значно стислим у часі, графіком. За словами начальника Південно-Західної залізниці Олексія КРИВОПІШИНА, через невчасне надходження фінансів з Держбюджету впродовж 2009 р. комплекс робіт з монтажу мостових конструкцій було призупинено. Тому майже на рік збільшено термін будівництва величезного мостового переходу. Завдяки відновленню фінансування будівельних робіт, яке здійснює нинішній уряд країни, Південно-Західна залізниця, як замовник цієї грандіозної споруди, має наміри відкрити регулярний залізничний рух до першого жовтня поточного року. Врахування всіх аспектів з точки зору дотримання технолого-експлуатаційних вимог та впровадження низки удосконалень у проекті дозволили вже сьогодні пришвидшити темпи будівництва та значно здешевити подальші монтажні операції.

    Найближчим часом будівельники працюватимуть над складанням конструкцій для влаштування автоз’їздів та заїздів з правого на лівий берег Дніпра, монтуватимуть так звану Видубицьку естакаду. Вісімсот зодчих, які працюють щоденно на будівництві мостового переходу, мають дотримуватися чіткого графіку виконання робіт, вважає Олексій КРИВОПІШИН. Для цього є всі умови.

    Насування металевих конструкцій для монтажу автомобільної складової вважається однією із складних з інженерної точки зору технологій, які застосовуватимуться у вересні п.р. У такому разі передбачається короткочасне припинення курсування поїздів старим Дарницьким мостом.

    У короткому інтерв’ю, яке дав журналістам міністр транспорту і зв’язку Костянтин ЄФИМЕНКО, останній наголосив на тому, що сьогодні помітна динаміка у проведенні робіт. Міністр задоволений тим, якими темпами ведеться будівництво. Зодчі повністю вкладаються в новий графік.

    Залізничну складову Дарницького мосту буде введено в експлуатацію наприкінці вересня - на початку жовтня 2010 р. на регулярній основі. Щодо автомобільної складової мосту, то в грудні 2010 р. буде забезпечено з’їзд з лівого берега на правий, а в І кварталі 2011 р. - заїзд з правого берега на лівий. Наприкінці 2011 р. буде введено в роботу ще по одному з’їзду з лівого берега на правий та з правого на лівий.

    - Таким чином, вже до кінця 2011 р. Дарницький міст буде повністю функціонувати, - сказав Костянтин Єфименко, зазначивши, що в 2012 р. також заплановано добудувати 2 км автомагістралі, що дозволить з’єднати міст з Бориспільською площею столиці.

    Відповідно до графіку виконуються роботи і з налагодження комунікацій, мереж електро- та водопостачання. Окрім того, майже вирішено питання з Київською міською владою щодо знесення гаражів, які заважають будувати. У зв’язку із цим, Укрзалізниця розглядає питання будівництва гаражів на своїх землях.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05