РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 27 (16 липня 2010) 

  • Нововведення їм до снаги

    Локомотивне депо Коростень має потужні виробничі можливості і висококваліфікованих спеціалістів для проведення процесів оновлення рухомого складу. Так, скажімо, колісний цех підприємства єдиний на нашій залізниці здійснює ремонт у повному обсязі зі зміною бандажів та пере-пресуванням елементів колісних локомотивів.

    Власне, до коростенців звертаються з інших залізниць, промислових підприємств, адже знають, що тут працюють якісно і добросовісно. Треба сказати, що обсяги роботи у працівників цеху останнім часом не зменшуються, а навпаки зростають. Про це свідчать хоча б такі цифри: за 6 місяців нинішнього року відремонтовано 450 колісних пар, торік за цей період - 322.

    Відрадно, що технічне удосконалення цеху не стоїть на місці, над його розвитком постійно працюють фахівці. Що стосується нововведень, то ремонтники охоче їх впроваджують. Для цього в них не бракує ентузіазму та енергії. Майстер колісного цеху Олександр ВАСЬКІВСЬКИЙ розповідає, що торік освоїли викочування колісних пар електровозів ДС-3 з метою подальшого ремонту. Цю справу зроблено власними силами. Впровадили в роботу минулого року і електронну скобу СКБ 650-1250 по заміру колісних пар по колу кочення. І це, наголосимо, без викочування візків з-під тягового рухомого складу.

    Треба сказати, що обладнання цеху поповнюється новими зразками. Олександр Володимирович говорить, що цьогоріч провадили в роботу верстат SU-1250 для обробки центрів колісних пар електровозів, працює й новий токарний для виготовлення різних деталей, які щодня необхідні в роботі. Невдовзі колектив колісного цеху займатиметься й новою для них роботою - наплавкою центрів колісних пар. Зараз фахівцями з відповідних структур розробляється устаткування для налагодження технології. Передбачається, що воно незабаром буде готове.

    Втім, будь-яке нововведення до снаги цьому колективу. Адже тут працюють професіонали, які вболівають за результат своєї праці. Це змінний майстер Олег КИРИЛЬЧУК, токарі Леонід ВОЛОСІНСЬКИЙ, Борис КУЧИНСЬКИЙ, слюсарі Олександр СИЛАЄВ, Олександр Грищенко.

    Нині в колісному цеху вивчаються можливості щодо освоєння ремонту опорних редукторів із заміною ВЗК (великого зубчатого колеса), що працює як єдине ціле з колісними парами електропоїздів.

    Отже, існує перспектива у колісного цеху, є майбуття й у локомотивного депо.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05