РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 27 (16 липня 2010) 

  • Коли на службі справжні господарі...

    За шість місяців 2010 р. із вокзалу ст. Київ-Пасажирський Південно-Західної залізниці поїздами дальнього сполучення відправлено понад 6 млн. пасажирів. Найбільший пасажиропотік традиційно прийшовся на святкові дні і перший літній місяць - початок сезону відпусток та шкільних канікул.

    Щодня в середньому продається проїзних документів понад 23 тис. на різні напрямки. Зазвичай, найбільшим попитом влітку користуються подорожі залізницею в бік чорноморських та карпатських курортів.

    Як журналісту мені доводиться часто бувати на цьому вокзалі. Коли проходиш конкорсом, який з’єднує Південний та Центральний термінали, і придивляєшся до роботи залізничників, вражає, що всі служби, задіяні в роботі столичного вокзалу, працюють відлагодженим точним механізмом. Усю роботу спрямовано на якомога повне задоволення потреб пасажирів. А їх тут і справді багато - понад одинадцять мільйонів на рік. Особливо це відчутно влітку.

    Вокзал ст. Київ-Пасажирський за день переживає кілька активних фаз: вранці, коли більшість поїздів прибувають до Києва, та після шістнадцятої. А от близько півночі він трішки затихає, щоб потім вдосвіта зустрічати нових подорожуючих.

    Столичний вокзал - це не лише красивий архітектурний ансамбль, а й функціональний комплекс, де передбачено необхідні приміщення для комфортного перебування пасажирів і повноцінної роботи вокзалу. Вокзал може бути і в ролі гостинного господаря, який прийме в разі потреби на відпочинок і супроводить своїх гостей далі в дорогу.

    - Якість обслуговування - це не завжди нові технології й автоматизація всіляких процесів, - розповідає заступник начальника вокзалу ст. Київ-Пасажирський Сергій Козир. - Так, велике значення має те, чи залишиться людина задоволена поїздкою в поїзді. Тому ми орієнтовані насамперед на вимоги ринку і розраховуємо на пасажира, який користується під час подорожі нашою залізницею, прислуховуємося до думки пасажирів, враженням від їх перебування на вокзалі. Спектр послуг досить широкий. Від залів очікування та відпочинку, кімнат матері та дитини, де є гнучкий тариф, сервісного центру, довідкових бюро до зали для людей з обмеженими фізичними можливостями та перукарні. Крім того, надаємо послуги з транспортування автомобілів або доставки експрес-передач. Погодьтеся: людині зручно відправитися до місця відпочинку в купе, коли його залізний друг приїде разом з ним в іншому спеціальному вагоні. Пасажир користується на вокзалі практично всіма послугами, що йому потрібні, а вони є на будь-який гаманець. Ми застосовуємо регулювання цін у залежності від часу перебування в кімнатах тривалого відпочинку, до того ж проводиться організація роботи нічних платних залів очікування. Ми маємо зали підвищеного комфорту на Південному вокзалі, перебування в якому коштуватиме пасажиру 25 грн., а на Центральному - 35 грн. Для тих, у кого немає квитка, є зали за 20 гривень, а пасажири з квитками, сплативши 10 гривень, можуть перебувати в залі №2.

    Також є зали, де можна відпочити безкоштовно. В сервісному центрі, де потрібно сплатити 45 гривень за годину, подорожани мають можливість залишити свій багаж у камерах схову, прийняти душ, випрасувати речі. Крім того, можна користуватися інтернетом, випити каву, замовити номер у готелі, який працює цілодобово.

    - Всю нашу роботу спрямовано передусім на дотримання високої культури і якості обслуговування пасажирів. Ми орієнтовані на корпоративні та світові стандарти, - доповнює заступник начальника вокзалу Лариса Чередник. - З того часу, як побудували новий Південний вокзал та з’єднали його з Центральним, термінал став, за великим рахунком, унікальним. Адже з нього є вихід на всі пасажирські платформи. Також є ліфти для інвалідів, які з перону доставляють пасажира в західний перехід, звідки він може потрапити на привокзальну площу. На вокзалах - ескалатори, до того ж на Південному вокзалі є панорамні ліфти. До послуг подорожуючих - медпункт, співробітники якого допомагають робити посадку і висадку людей з обмеженими фізичними можливостями. Вони працюють за телеграмою, тож заздалегідь знають, до якого поїзда потрібно подати інвалідний візок, кому потрібно супроводження медиків.

    Попитом користуються послуги паркінгу. Важливий чинник, що забезпечує безпеку і своєчасність передачі інформації, - оснащення об’єктів залізничного транспорту, в першу чергу вокзалів, камер схову системою відеоспостереження. Таким чином, створюється система, яка оптимально поєднує в собі якість, кількість і вартість наданих послуг. Адже комфорт, високий рівень сервісу, забезпечення безпеки - головне в роботі ст. Київ -Пасажирський.

    Звісно, після вичерпної інформації захотілося на власні очі подивитися, як працює вокзальний комплекс. І саме в залі для інвалідів, де працювала чергова по залу Віталіна Скрепець, вдалося пересвідчитися в правдивості слів адміністрації вокзалу. Вона працює тут сім років і, погодьтеся, для того, щоб трудитися на такому особливому місці, потрібно бути справжнім психологом. Якраз, у той час співробітник вокзалу відвозив пасажира на інвалідному візочку до вагона. Решта, загалом люди похилого віку, чекали на відправлення поїзда. Зал невеликий, але в ньому все зроблено для зручностей людей з обмеженими фізичними можливостями. Тут є душ, зручні сидіння, телефон. Можна випити чаю. Тож дуже важливо, що в багатолюдді для таких подорожуючих є особливі умови.

    У сезон підвищення попиту призначаються додаткові поїзди та вагони, відкриваються додаткові квиткові каси. Сьогодні на вокзалі працює 57 кас з оформлення проїзних документів. З вересня минулого року відкрито каси №1, 2, які обслуговують групи дітей та дорослих. Якщо група перевищує дев’ять чоловік, можна сміливо іти в ці каси і там купувати квитки.

    Також працівники вокзалу займаються супроводженням до поїзда та висадки груп дітей. Така послуга має початок ще від каси, де оформлюються групові квитки, - робить підсумок інженер-технолог ст. Київ-Пасажирський Олена Ващенко.

    До речі. Ще до початку літніх пасажирських перевезень Південно-Західна залізниця повідомила про свою готовність гідно організувати обслуговування пасажирів. Приміром, для організації перевезень пасажирів і дітей на оздоровлення влітку передбачалося 14 додаткових поїздів, які становлять у цілому майже 330 вагонів у сполученнях з Києва до Євпаторії, Феодосії, Бердянська, Сімферополя, Севастополя, Керчі і Одеси. Для перевезення дітей до Євпаторії курсуватиме спеціальний дитячий поїзд, а для комфортного пересування інвалідів на візках залізницею передбачено спеціальний вагон. Характерно, що плани столичної магістралі не залишилися на папері. Вони реалізуються на практиці. Та ви й самі можете в цьому пересвідчитися, коли вирушите в подорож залізницею.

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05