РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 25 (2 липня 2010) 

  • Петра Прощенка чекають у Коломиї

    23 червня у вагонному депо Дарниця відбувся конкурс на кращого оглядача-ремонтника вагонів Південно-Західної залізниці. Вірніше, його другий тур, адже перший пройшов у кожному депо окремо. Тепер зібралися помірятися силами переможці з усіх семи вагонних підприємств нашої залізниці. До участі у конкурсі було запрошено 18 оглядачів-ремонтників: по три - з вагонних депо Дарниця, Козятин, Жмеринка, Коростень, Конотоп і по два - з Шепетівки та Ворожби.

    Претендентів на звання найкращого оглядача привітали начальник галузевої служби вагонного господарства залізниці Дмитро ФОРСЮК, його заступник Михайло САБАТ (голова журі), представник вагонного главку Укрзалізниці Сергій БАНІН, а також начальник депо Дарниця Іван КУЧЕРУК.

    За умовами захід проходив у три етапи. Учасників було розділено на три групи: одна мала відповідати на теоретичні питання, для чого для кожного учасника конкурсу було приготовлено тести. Небагато-немало 70 питань. Причому питання стосувалися не лише прямих обов’язків оглядачів вагонів, а й широкого кола знань, необхідних для залізничників. Окрім того, кожен учасник мав заповнити довідку про гальма форми ВУ-45 - важливий документ, який оглядач вагонів вручає машиністові поїзда після огляду состава перед відправленням у рейс. Як з’ясувалося, це виявилося ледь не найскладнішим завданням для конкурсантів.

    Згодом у цехах депо перевірялися практичні навички конкурсантів. На деповські колії було виставлено чотири вагони: два піввагони і два цементовози із закладеними в них неполадками. Причому кожний вагон «приховував» майже 20 таких «загадок». Характер неполадок визначався реальними випадками транспортних подій, які було допущено останнім часом на залізниці.

    До речі, кожному учаснику конкурсу відводилося для огляду 10 хвилин. Комісія, яка супроводжувала оглядача, рахувала кількість виявлених ним «сюрпризів». Треба сказати, що були досить прості задачки: скажімо, відсутність сходинки на вагоні, або термін деповського ремонту, який закінчувався. Проте зустрічалися фахівці із досить складними. Всі неполадки вимагали відчеплення вагона від поїзда і виставлення його на спеціалізовану колію для технічного обслуговування. Конкурсантам надавалася можливість вибрати необхідний інструмент. Зазвичай конкурсанти брали для огляду ліхтар, молоток, шаблон Холодова для перевірки справності механізму автозчепу та абсолютний шаблон для перевірки колісних пар.

    Третій етап змагань мав виявити знання оглядачів щодо автозчепів. Кожен учасник мав на швидкість розібрати та зібрати механізм автозчепу і провести за використання шаблона необхідні виміри.

    Та ось змагання закінчились, і комісія на чолі з Михайлом Сабатом прискіпливо прийнялася підраховувати результати. Ст. інструктор з виробничих питань Олександр ШЕВЧЕНКО та його колега Валерій ЛУГОВСЬКИЙ прискіпливо вивіряють бали, здобуті кожним учасником. Підрахунки закінчились - і ось, нарешті, переможців визначено.

    Проте перед тим, як назвати переможців, Михайло Сабат оголосив висновки та зауваження щодо проведення конкурсу. Він підкреслив, що такі заходи стали доброю традицією і вагомою складовою у процесі професійної підготовки вагонників. Адже в завдання для конкурсантів було закладено реальні випадки, які сталися під час руху поїздів. Конкурс показав добрий рівень підготовки оглядачів, проте виявив і слабкі місця. Михайло Степанович конкретно наголосив, на яких проблемах треба більше зосереджувати увагу при оглядах рухомого складу.

    Практичне значення таких конкурсів важко переоцінити. Конче необхідно, аби всі учасники конкурсу поділилися набутим досвідом із своїми товаришами у трудових колективах.

    Настає урочиста мить: оголошуються імена переможців. Третє місце виборов Вадим ЄВСТИГНЄЄВ з депо Коростень, друге - Сергій КОМІСАРЧУК з Шепетівки, і перше - Петро ПРОЩЕНКО з депо Дарниця (ПТО Ніжин).

    Тепер на переможців чекає участь у наступному етапі перегонів. Там буде визначено найкращих оглядачів-ремонтників вагонів по Укрзалізниці. Ці змагання відбудуться восени в депо Коломия Львівської магістралі. Побажаймо нашим вагонникам успішного виступу!

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05