РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 24 (25 червня 2010) 

  • Як манна небесна

    За післявоєнний час станція Конотоп перебудовувалася не раз. Наприклад, масштабні роботи велися у 1966-1967 рр., коли електрифікувалася дільниця Ніжин - Конотоп - Хутір Михайлівський. Саме тоді під коліями пасажирського парку було прокладено шляхопровід, що суттєво спростило рух по місту. Одночасно збудовано підземний перехід від вокзалу до платформ - конотопчани називають його «тунель». Усе будівництво «прив’язувалося» до 50-ліття Жовтневої революції, події на той час масштабної. По всій країні виробничі колективи зобов’язувалися «зустріти ювілей високими трудовими здобутками». Залізничники зі своїм завданням справилися. Напередодні свята пішли перші електропоїзди на Брянськ й із Брянська.

    Повторююсь, тоді ж були відкриті шляхопровід та підземний перехід. Але попри високий темп робіт і прив’язку до дати, якість їх будівництва не постраждала. Шляхопровід і перехід майже піввіку служать без великого ремонту.

    Піввіку - великий період. Невиразна оздоблювальна плитка, фарбовані панелі, важкі двері зі сталевого кутника, які, власне, ніколи й не зачинялися, зрозуміло, не прикрашали тунель, де щодоби проходять тисячі пасажирів. Тому услід за ремонтом вокзалу розпочався ремонт і тут. А ще раніше було поновлено гідроізоляцію підземної споруди.

    …Робочий день у розпалі. Сонце пряже немилосердно - пасажири ховаються у тінь привокзальних лип та каштанів й не без цікавості спостерігають, як працюють будівельники Конотопського БМЕУ, які укладають тротуарну плитку. Швидко працюють, наче стожильні, метр за метром вимощуючи майданчик перед приміським вокзалом.

    Під землею ж більш комфортно. І теж кипить робота. На одному вході до тунелю оббивається стара штукатурка, на іншому, на четвертій платформі, вже наноситься нова.

    Пасажирам робота будівельників фактично не заважає - у денну пору їх не так уже й багато. А кому довелося сотню метрів пройти в обхід, теж не нарікають. Чую розмову. «Бачиш, - говорить літній чоловік своїй супутниці, - тунель ремонтують. Гарно буде. Як тепер у вокзалі».

    Одночасно з будівельниками на станції працюють монтери КМС-119. Вони міняють колію в пасажирському парку. Підходить поїзд Вороніж - Київ, їх робота зупиняється на двадцять хвилин і є можливість спокійно поговорити з Сергієм ХОЛОДЕНКОМ, заступником начальника КМС із капітального ремонту. Сергій Володимирович розповідає, що приступили вчора, зняли стару решітку, вибрали баласт, а сьогодні мають покласти нову колію. І показав на кран, який повільно наближався. Робота йде нормально, без зауважень, тримають зв’язок із черговою по станції, не порвали жодного кабелю і жодного поїзда не «вибили» із розкладу.

    Відразу ж за цією КМС ремонтуватиме сусідню, третю колію пасажирського парку станції Конотоп.

    Ремонт колій, облаштування території, ремонт вокзалу і підземного переходу одночасно - давно такого не було на станції Конотоп. І в розмові з її головним інженером Миколою БЄЛИМ мимоволі виривається слово «реконструкція». Микола Миколайович делікатно підправляє, мовляв, просто ремонт. І розповідає, що в минулому році ремонтувалися колії у вантажних парках, в нинішньому вже замінили стрілочний перевід. Додає, що суттєвих збоїв у роботі станції, затримок поїздів немає. Звичайно, присутність КМС і будівельників впливає на перебіг процесів реконструкції та розроблені варіантні графіки, тобто все йде чітко і за планом.

    Апетит, стверджують, приходить не відразу: перша ложка, друга - а тоді вже тільки подавай… Станція Конотоп одержала оновлений вокзал. Роботи там тривають, але основну, найбільш складну і затратну виконано. Ремонтується перехід та колії. Тобто великий обсяг і великі гроші. У наш складний фінансово-економічний час це, як манна небесна.

    Звичайно, станція Конотоп без жодних заперечень заслуговує на подарунок долі. Але й апетит росте. В розмовах із працівниками станції заходила мова про необхідність ремонту інших станційних приміщень, у тому числі поста ЕЦ, про будівництво адміністративного корпусу, який оптимально б уписався між вокзалом та будівлею ПТО пасажирського вагонного депо. Згадували про товарних касирів, які знайшли притулок у дистанції колії. Але все це у перспективі, у наступні роки. У нинішньому ж хотіли б до всього лише сущу дрібничку - великий телевізор у залу підвищеного комфорту.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05