РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 24 (25 червня 2010) 

  • Звідки добрий настрій у мешканців Ворожби?


    Станція Ворожба. Президента України Віктора ЯНУКОВИЧА та міністра транспорту та зв’язку Костянтина ЄФИМЕНКА начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН знайомить з реконструйованим вокзальним комплексом

    На цю подію залізничники Південно-Західної магістралі чекали недовго. У часовому еквіваленті майже 75 кілометрів електрифікованої дільниці між Конотопом і Ворожбою впроваджено в експлуатацію у рекордно короткі терміни. У мешканців Ворожби щодо цього є доволі цікаві думки. Але про все по порядку.

    Сімнадцяте червня 2010 р. для десятитисячної Ворожби та густонаселених Конотопщини та Білопільського району, що на Сумщині, запам’ятається назавжди.

    Урочистому відкриттю електрифікованої дільниці передувала величезна робота підрозділів Південно-Західної магістралі (див. «Рабочее слово» №№22, 23 за 2010 р.). Значущість даної події, без перебільшення, у тому, що з початком курсування поїздів на електротязі рух вантажних та пасажирських составів на відстанях значно більших, ніж дільниця Конотоп - Ворожба, має отримати, як мовиться, друге дихання. Адже тепер залізничний коридор між Києвом і стиковою станцією на півночі столичної магістралі та станціями Південної, Московської та Білоруської залізниць забезпечено.

    «РОДЗИНКИ» ДЛЯ ПОДОРОЖУЮЧИХ

    По достоїнству роботу залізничних підрозділів Південно-Західної магістралі мають оцінити і пасажири. Через Ворожбу проходить щодоби 38 пасажирських та 17 приміських поїздів. Електротяга дозволить пришвидшити їх рух, за словами експертів, у 1,5 рази. Склад електропоїзда сформовано з вагонів 3-го класу. Квиток від ст. Ворожба до ст. Київ-Пасажирський в електропоїзді підвищеного комфорту коштує 15 грн., що на 25 - 60 грн дешевше, ніж на той самий напрямок у пасажирських поїздах. Відтак подорожани зможуть, користуючись електропоїздами підвищеного комфорту, без пересадок прямувати до Києва. Завдяки електрифікації дільниці Конотоп - Ворожба, слідування поїздів на електротязі скорочується майже на одну годину порівняно з курсуванням дизель-поїздів. Є ще одна «родзинка» - оновлена будівля вокзалу, якій у цьому році виконується 122 р., дивує не лише красою, але і сучасним комфортом для подорожуючих.

    ВПЕВНЕНІСТЬ У ЗАВТРАШНЬОМУ ДНІ

    Події 17 червня після десятої ранку розгорталися доволі стрімко. Будівля вокзалу, пасажирські перони, привокзальний сквер, що сяяли чистотою, заповнювали по-святковому вбрані залізничники та місцеві мешканці. Цікавість зрозуміла: життя у Ворожбі так чи інакше залежить від того, як працює залізничний вузол.

    За словами чергової по вокзалу, голови профкому цієї станції Галини СИДОРЕНКО, електрифікація додає впевненості у завтрашньому дні. Були часи, коли через станцію проходило 12 - 13 вантажних составів щодоби, а тепер? Лише один. Поки що, як сподіваються місцеві залізничники, а їх на вузлі - понад 950.

    Ворожба - одне з міст області районного підпорядкування, і як десятитисячний населений пункт за радянського часу воно мало цілком пристойну промислову інфраструктуру - діяли завод металоконструкцій, м’ясокомбінат, потужний елеватор. Але тон у виробничому житті завжди задавала залізниця. Потужна станція з виходом на Південну магістраль, у Росію та Білорусь забезпечувала роботою сотні залізничників.

    Тепер магістраль знову підставила плече з точки зору підтримки економіки міста, адже здійснено електрифікацію. Але сказати, що все було просто - запланували й розпочали, - значить, покривити душею. Дирекція на початку минулого року вже мала наказ про зниження класності станції, тут збиралися демонтувати частину колій - вантажна робота на вузлі знизилася до мінімуму… Схоже, що тепер ситуація зміниться на краще. Адже рух вантажних поїздів, що йшли на Південну залізницю за маршрутом Дарниця - Гребінка, можна передислокувати на значно коротший (майже на сім годин) напрямок між Дарницею і Ворожбою.

    У перший рейс о 12 год. 10 хв. електропоїзд підвищеного комфорту під керуванням машиніста Олександра ТРУБІЯ та його помічника Миколи ВОРОБЙОВА з моторвагонного депо Фастів відправився за маршрутом Ворожба - Київ. З перону на 100 відсотків відреконструйованого залізничного вокзалу. В урочистостях взяли участь Президент України Віктор ЯНУКОВИЧ, начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН, голова Сумської облдержадміністрації Юрій ЧМИРЬ, міністр транспорту та зв’язку України Костянтин ЄФИМЕНКО, генеральний директор Укрзалізниці Михайло КОСТЮК.

    Президент добре обізнаний станом справ у цьому регіоні. Назвавши Сумщину депресивною з економічної точки зору областю, він висловив сподівання, що завершення робіт з електрифікації залізничного напрямку між Конотопом і Ворожбою дозволить покращити економічну ситуацію на Білопіллі.

    - Чим більше буде таких перемог, тим упевненіше ми будемо дивитися у майбутнє, - сказав він.

    Водночас Президент зауважив, що сьогодні необхідно дуже серйозно працювати над модернізацією України.

    Після урочистого відправлення електропоїзда саме про модернізацію, але сталевої магістралі, йшла розмова начальника Південно-Західної залізниці Олексія КРИВОПІШИНА із журналістами. Олексій Мефодійович повідомив, що під час електрифікації дільниці Конотоп - Ворожба столична магістраль власними силами відреконструювала також станційні колії станцій Путивль, Ворожба, Дубов’язівка та Путійська. Виконано середній ремонт колії на перегонах Путивль - Кошари, Дубов’язівка - Конотоп, а також укладено стрілочні переводи на станціях Кошари, Ворожба та Путивль. Протяжність нової електрифікованої дільниці Конотоп - Ворожба - понад 75 км. Використання електротяги, до речі, дозволить заощаджувати до 50 мільйонів гривень щорічно.


    Цікаві факти про електрифікацію дільниці - від начальника Південно-Західної магістралі О.М. КРИВОПІШИНА.

    СТОРІНКА НЕДАВНЬОЇ ІСТОРІЇ

    Енергетики Південно-Західної магістралі завжди вміли вираховувати потреби майбутніх днів і, монтуючи додаткову лінію живлення з Конотопа, передбачили, щоб її опори могли нести контактний дріт.

    Монтажні роботи виконувалися швидко, хоч погодні умови весь час намагалися зірвати їх хід - то сніг, то мороз. Працювали бригади зі всіх дистанцій електропостачання залізниці, працював БМП-392, і вже з настанням тепла електрифікацію практично було завершено. Паралельно з енергетиками Конотопська дистанція сигналізації і зв’язку налагоджувала тут двохстороннє автоблокування. Чого ж досягнуто? Скорочено витрати на оплату енергоносіїв: майже 58 мільйонів гривень щороку. Покращено екологічний стан вздовж всієї дільниці, вирішено проблему з енергозбереження (щорічно заощаджуватиметься понад 3,5 тисяч тонн умовного палива), підвищено надійність системи електропостачання всієї інфраструктури перевезень тощо.

    Сьогодні легко згадувати процес електрифікації. Але тоді, у весняно-зимові місяці, добре відчувалася її нелегка хода: майже кожна оперативна нарада у начальника Конотопської дирекції Дмитра КУШНІРА розпочиналася з інформації про роботу на дільниці Конотоп - Ворожба, Олександр СІЧКАР і Валерій ЛАЗНЮК, начальники дистанцій, кращі спеціалісти цих підприємств вдень і вночі були там і наближали свято на Білопіллі і Конотопщині.

    ВІД ЩИРОГО СЕРЦЯ

    Але 17 червня все ж настає. В передобідню пору до вокзалу сходяться залізничники й жителі Ворожби. Настрій легко читається на обличчях - святковий. Але хочеться знати, що вони думають.

    Почесний залізничник, колишній начальник вагоноколісної майстерні, ветеран праці Анатолій КОСТАНОПУЛО сказав:

    - Сьогодні тут зібралися представники всіх підприємств вузла, які наближали день відкриття електрифікованого руху на дільниці Конотоп - Ворожба. Я переконаний, що це дасть значну економію енергоресурсів і станція отримає позитивний імпульс. Працівники залізничного вузла, жителі міста дуже задоволені, що будуть ходити електрички, що відремонтовано вокзал - він дуже гарний. І я хочу від усіх жителів подякувати керівництву залізниці, особисто Олексію Мефодійовичу Кривопішину, керівникам Конотопської дирекції, усім залізничникам регіону за виявлену увагу до Ворожби, за всю цю велику роботу.

    Микола, житель міста:

    - Все це робилося для ворожбян. Тому залізничникам велике спасибі. Думаю, пасажирам, людям з інших країв буде приємно бувати у нас, у нашому вокзалі, якому до речі, уже понад сто двадцять років.

    Ольга ПОТАПЕНКО,

    корінна жителька міста, ветеран праці:

    - Електрифікація, ремонт вокзалу - це велика праця і великі кошти вкладені. Я думаю, що це правильно. Це, чесне слово, прекрасно. А електропоїздом до Києва буде зручно і швидко їздити.

    Олена Віталіївна, жителька Ворожби:

    - Залізничні підприємства у нашому місті основні, їх робота сильно впливає на міське життя. Тому добре, що збережено робочі місця, що спала соціальна напруга.

    Сподіваємося, вантажопотік не оминатиме Ворожбу, тобто до всього цього - до електрифікації, до ремонту вокзалу, у нас тільки позитивне ставлення. Дуже добре, що так красиво відремонтували вокзал. Це ж історична пам’ятка. І головне, під час ремонту збережено всю його архітектурну особливість.

    Варто додати: вокзал належить до найдавніших споруд на залізниці. Ремонтували його майстри будівельної справи з Коростеня. Конотопчани у цей час були повністю зайняті своїм, конотопським. Але праця колективу БМЕУ-5, підрядника ремонту, у Ворожбі є також - це впорядкування привокзальної території, висока платформа, це ряд інших робіт. І коростенці, і конотопчани потрудилися на славу, на «відмінно». І їм теж щиро вдячні жителі міста. Звідси у них і добрий настрій.

    Коли номер готувався до друку, на електронну пошту редакції надійшов вірш. Його автор - начальник відділу кадрів вагоноколісних майстерень станції Ворожба Віктор БЛЮСЕНКО. Серед багатьох зворушливих рядків є й такий: «Магистраль, Ворожба… Это так неповторно и цельно. Магистральный союз сохраним на века. Это дорого нам, это ценно»... Коментарі щодо настрою Віктора Івановича, думаємо, зайві.

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05