РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 23 (18 червня 2010) 

  • Коли географія поруч


    вантажний касир Ніна ЧЕРНЯК


    старший прийомоздавач Юна ПРАЛЬНІКОВА

    Станція Славута-1 серед подібних вантажних станцій завжди була на Козятинській дирекції на провідних позиціях з точки зору виконання планових завдань у сфері вантажоперевезень. Навіть і за непростих умов нашого сьогодення місцеві залізничники дають результати. Так минулий рік вони завершили хоча і з невеликим, але перевиконанням планового завдання таких основних показників, як навантаження та вивантаження вагонів. На такому самому рівні працює колектив й цього року.

    - Звичайно, ми можемо обробити значно більше вантажів, - говорить заступник начальника станції Іван КОНДРИШИН, - однак основні наші вантажоотримувачі і відправники через економічну кризу працюють не на повну потужність. Та, здається, зміни на краще вже намітилися. У порівнянні з початком року обсяги перевезень помітно зросли. Різниця вже не у десятках - у сотні вагонів. А з початком жнив очікуємо збільшення перевезень за рахунок продукції місцевого комбінату хлібопродуктів. Є надія, що відновлять свої потужності й інші промислові підприємства регіону.

    Сьогодні основними партнерами залізничників є місцеві солодовий та покрівельний заводи, підприємство з виготовлення сантехніки, лісгосп. Їхня продукція залізницею відправляється на адресу споживачів не лише нашої країни, а й ближнього та дальнього зарубіжжя. Наприклад - до Росії та Казахстану. Солод - на підприємства Молдови, Азербайджану та Росії. Зерно - через морські порти у низку інших країн.

    Останніми роками станція зазнала змін. І на краще. Тут впроваджено автоматизовані системи робочих місць. Виконано значний обсяг робіт з благоустрою території. На черзі - впровадження АРМ чергового по станції.

    Маючи добрі здобутки у царині вантажних перевезень, залізничники Славути дбають й про пасажирів. Після капітального ремонту, зробленого за ініціативи керівництва Південно-Західної залізниці, будівля вокзалу набула сучасного вигляду. Чисто, затишно. Привабливий вигляд мають і посадкові платформи. Для створення комфорту пасажирів одну з них (острівну) продовжено на декілька десятків метрів. Встановлено додаткові ліхтарі для кращого освітлення платформ. А оновлені і додаткові гучномовці додали зручностей пасажирам. Отримання необхідної інформації гарантовано.

    Коротка розмова добігає до завершення. Наче розуміючи зміст мого наступного запитання, заступник начальника станції запевняє:

    - Роботи вистачає, тож нудьгувати не доводиться. Географія вантажних потоків, які перетинаються на нашій станції, дозволяє зробити висновок з точки зору пріоритетів місцевої промисловості. Залізниця забезпечує функціонування харчової та будівельної індустрії - важливих галузей економіки України.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05