РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 23 (18 червня 2010) 

  • Основний закон для залізничника


    Краса - навіки

    Напередодні цьогорічного Дня Конституції України саме Південно-Західна залізниця дає країні унікальний приклад того, як нарешті виплутатися із перманентних криз. Розвиток, розбудова, реконструкція - три складових, які дозволяють багатотисячному колективу впевнено дивитися у завтрашній день.

    Відомо, Південно-Західна залізниця чимало зароблених коштів від перевезень витрачає на посилення та удосконалення власної транспортної інфраструктури. Зокрема приємно вражають уяву темпи будівництва електрифікованих ліній.


    Комфорт і затишок - для пасажирів

    Ось яскравий приклад. Майже 75 кілометрів на дільниці між Ворожбою і Конотопом готові для пропуску поїздів за використання електротяги.

    Тепер про два фактори, які сприяли початку широкомасштабного комплексу робіт з оздоровлення колійного, пасажирського господарств, оновлення засобів зв’язку та пристроїв сигналізації, централізації та блокування. Перший - підвищення мобільності населення цього регіону Сумщини, що обумовлює необхідність у швидкісних пасажирських перевезеннях. Другим фактором варто назвати сприяння теперішнього уряду країни виконанню Державної програми електрифікації залізничного транспорту України. До речі, на Південно-Західній магістралі електрифіковано 2170 км колії, що складає 49,6% від загальної довжини залізниці. Факт: 95% усіх перевезень на столичній залізниці здійснюється за використанням електротяги.


    Останні приготування перед початком експлуатації дільниці

    Наголосимо, електрифікація головних транспортних коридорів здійснюється за рахунок коштів столичної магістралі. Як результат, завдяки інтенсивній роботі на всіх дільницях від Ворожби до Конотопа витрату енергоресурсів на тягу поїздів значно знижено. Це досягнуто не лише за рахунок створення економної мережі для електропостачання поїздів на електричній енергії.

    Маємо доволі позитиву від впровадження тут тягової підстанції, яка забезпечує постійне електропостачання на 75-кілометровій дільниці. Удосконалення у сфері колійного господарства дозволило покращити профіль транспортних напрямків. Завдяки застосуванню новітніх технологій для забезпечення пропуску поїздів можна говорити про продовження епохи трудових звершень. Реконструкція вокзальних будівель та пристанційних приміщень на станціях Конотоп, Ворожба надала дільниці справжнього європейського вигляду. Мовою протоколу: підрядником тут виступили працівники з Будівельно-монтажного управління №5 (ст. Конотоп); роль субпідрядника - у БМЕУ №4 (ст. Коростень). Минулорічної осені одночасно велися роботи на вокзалах станцій Конотоп і Ворожба. З настанням весни роботи з реконструкції терміналів та привокзальної території успішно завершено. Це так би мовити узагальнена характеристика позитивних зрушень.

    Фотооб’єктив дозволяє зримо уявити етапи електрифікації залізничного напрямку. Ми ж коротко розповімо про здійснення цього бізнес-проекту. Впродовж останніх семи місяців на нарадах при начальнику залізниці Олексієві КРИВОПІШИНІ темі електрифікації відводилося чимало часу. На порядку денному стояли питання із забезпечення енергетиків, фахівців із СЦБ, зв’язківців, будівельників відповідною апаратурою, устаткуванням і матеріалами. Обсяг робіт був солідним. Адже, крім 75 кілометрів лінії, потрібно було електрифікувати мережу над частиною станційних колій: таким чином було забезпечено пропускні можливості дільниці. Згідно з висновками інженерів, на подібний обсяг робіт завжди відводилося не менше одного року. А тут - кілька місяців.

    Уже в жовтні 2009 р. контактну мережу було змонтовано на дільниці між Конотопом і Дубов’язівкою. Незабаром фронт робіт було розгорнуто на всьому майбутньому електрифікованому залізничному відтинку. Виробничий штаб було розміщено на станції Путивль (якраз на середині дільниці між Конотопом і Ворожбою).

    Використовуючи військову термінологію, скажемо, що на головному наступальному напрямку працювали спеціалісти з Будівельно-монтажного поїзда №392. У творчому тандемі - всі сім дистанцій електропостачання столичної магістралі. Масштаби будівництва були справді грандіозними. Встановлено понад три тисячі опор контактної мережі. Ясна річ, без 110 кілометрів контактного і несучого дротів, які вперше на столичній магістралі монтувалися до консолей з нержавіючої сталі, про надійну електромережу і мови б не було. Особливістю дорученої справи були монтаж і впровадження у дію пересувної тягової підстанції. Тепер її адреса - станція Ворожба. Місце для величезних трансформаторів, які забезпечують напругу для тягового рухомого складу, зручне з інженерної точки зору: поруч проходить високовольтна лінія електропередач. Тож досягнуто надійне електропостачання контактної мережі.

    У зимових умовах було укладено спеціальну колійну решітку, щоб транспортувати платформи із трансформаторами і відповідною апаратурою. Ця операція, за словами фахівців, є доволі унікальною. Вага трансформатора - понад сто тонн. Проте впродовж двох днів колективи відбудовних поїздів з Дарниці та Конотопа справилися із виробничою задачею.


    Якість і надійність

    Не будемо забувати у даному разі й про те, що електрифікація дуже вигідна з екологічної точки зору. Адекватний сухопутний транспорт - це словосполучення як ніколи відповідає ролі електрифікованих залізничних напрямків у справі оздоровлення навколишнього середовища. Таку термінологію використовують сучасні експерти, коли мова заходить про переваги між автомобільними та залізничними транспортними коридорами. Пріоритет у даному разі залишається саме за залізницею. Адже йдеться не лише про значну питому вагу при використанні енергоресурсів (лідерство - за автомобілями). Перевантаження автошляхів, забруднення повітря - то величезні мінуси у рівнянні, де всі складові відомі. Суттєве збільшення пропускної і перевізної можливостей залізниць - важливий доказ на користь електрифікованих сталевих магістралей.


    Важкі кілометри

    І знову про будівництво. Комплексний підхід - це зокрема й проведення колійних робіт. Передові бригади з колійних машинних станцій №№ 119 та 285 якісно відремонтували сталеві нитки.

    Паралельно із енергетиками працювали спеціалісти з Конотопської дистанції сигналізації та зв’язку. Їх фах знадобився для налагодження системи двостороннього автоблокування залізничного ходу. Для цього потрібно було викопати десятки кілометрів траншей для укладення кабелів. Незадовго до того, як на Конотопський край прийшов перший снігопад 2009 р., кабель було укладено. Пліч-о-пліч із зв’язківцями траншеї прокладали бригади копачів із Конотопського залізничного вузла. Чимало робіт з прокладання інженерних мереж зв’язку було виконано і на станції Путивль. Головне, що роботи велися поетапно і за графіком.


    Милує око неперевершенність архітектурних форм

    Електрифікованою дільницею між Конотопом і Ворожбою вантажний поїзд пройшов на початку червня 2010 р. Це була, так би мовити, перша ластівка.


    Потужний поступ машинного комплексу

    Днями Південно-Західна залізниця впровадила в експлуатацію шестивагонний електропоїзд третього класу, що відповідає сучасним вимогам пасажирського комфорту. Є впевненість, що краяни достойно оцінять подарунок Південно-Західної залізниці напередодні державного свята - Дня Конституції. Який же він, сучасний основний закон для залізничника? Створення надійної інфраструктури для налагодження швидкісного руху. Від цього врешті-решт залежатиме комфорт пасажирів, збільшення вантажних потоків. Останні, як відомо, відіграють немаловажну роль у поповненні галузевої скарбниці. А зарплата залізничника, як відомо, зі скарбниці береться…


    Магістраль поважає

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05