РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 22 (11 червня 2010) 

  • Перспективи для США

    У багатьох країнах світу частка електрифікованих ліній у загальній довжині залізниць набагато перевищує частку, що мають США. У Німеччині цей показник дорівнює 48%, у Франції - 45%, в Японії - 61%, у Польщі - 61%, в Італії - 65%, у Швеції - 68%, у Південно-Африканській Республіці - 43% і навіть в Індії - 28%, вже не кажучи про Швейцарію, де він дорівнює майже 100%.

    Важливим фактором, який лімітує електрифікацію залізниць є висока початкова вартість та необхідність комплексного підходу. Мається на увазі, конкретні транспортні коридори (великі відстані). Для облаштування пов’язаної із електрифікацією інфраструктури у США загальною протяжністю майже 57 тис. км необхідно до 72 мільярдів доларів. Зокрема, монтаж контактної мережі потребує у залежності від ландшафту від 1 до 1,5 млн. дол. за км.

    Ефективність електрифікації, пише журнал «Железные дороги мира», можна підвищити за рахунок застосування локомотивів з комбінованим тяговим приводом, які мають працювати як від контактної мережі, так і від власної дизель-генераторної силової установки. Фахівці із «Дженерал Електрик» вважають, що це можливо, а процес створення займатиме за попередніми розрахунками три роки.

    Як відомо, електрифікація дуже вигідна з екологічної точки зору. За розрахунками вчених з інституту «Мілленіум», які займаються питаннями навколишнього середовища, для захисту екологічного майбутнього США у сфері наземного транспорту знадобиться 250 - 500 млрд. дол., щоб електрифікувати усі лінії, які використовуються для міжміських пасажирських та вантажних перевезень. Мета перетворень - досягнення швидкостей пасажирських поїздів - до 200 км/год, а вантажних - до 160 км/год. У такому випадку американські залізничники матимуть можливість перевести до 83% вантажів, які транспортуються сьогодні автомобільним транспортом, на електрифіковані залізничні напрямки.

    Хто буде сплачувати за величезний комплекс робіт, якщо залізниці США приватизовано? Всі погляди звернено на федеральний уряд. Адже саме від нього залежить, чи буде перевантажено автомобільний транспорт, забруднено повітря та підвищено енерговитрати. Залучення приватного капіталу для інвестицій в електрифікацію залізниць дуже проблематичне. Це через те, що потенційні інвестори обережно ставляться до необхідності великих інвестицій на початку процесу електрифікації. Але при цьому не звертають уваги на можливість забезпечення пропускної і транспортної складових залізниць. А це - важливий привід для електрифікації.

    Віктор ОЗОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05