РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 22 (11 червня 2010) 

  • Електрифікації невпинні кроки

    Поки керівники залізниць США ламають голови над тим, чи електрифікувати залізничну інфраструктуру (див. матеріал «Перспективи для США»), Південно-Західна залізниця вже завершила ще один етап на шляху електрифікації транспортних ліній.

    Спочатку про важливий документ. Без сертифікату відповідності від Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Сумській області, який нещодавно отримала Південно-Західна залізниця, електрифікація 75-кілометрового напрямку між Конотопом і Ворожбою вважалася б, як мовлять, не легалізованою. Однак тепер у цій справі - повний порядок. Документ документом, а справу зробили професіонали. Газета залізничників неодноразово повідомляла про хід робіт на величезній дільниці, що з’єднує Конотоп з прикордонною Ворожбою. Настав момент, коли варто узагальнити досвід енергетиків, колійників, зв’язківців та фахівців із СЦБ, які наблизили мить істини: столична магістраль вписала величезний рядок у нову сторінку літопису електрифікації українських залізниць.

    Знайомлюсь з документацією, гортаю сторінки «Рабочего слова», пересвідчуюсь у тому, що генеральному підрядникові цих робіт - колективу будівельно-монтажного поїзда №392 (м. Вінниця), а також їхнім колегам з Конотопської дистанції електропостачання вдалося підтримати виробничий ритм із самого початку великої справи. Разом з колегами із семи дистанцій електропостачання столичної магістралі вони встановили понад три тисячі опор контактної мережі. Ясна річ, без 110 кілометрів контактного і несучого дротів, електрифікація була б неможливою. У стислі терміни вперше на столичній магістралі було змонтовано на консолях з нержавіючої сталі справжню енергосистему. Особливістю дорученої справи були монтаж і впровадження в експлуатацію пересувної тягової підстанції. Але це наступний етап вдалих дій з боку спеціалістів-енергетиків. Буде, чим пишатися і тим фахівцям, які пліч-о-пліч з представниками підрозділів галузевої служби електропостачання обладнували дану дільницю системою автоблокування.

    Далі мова піде про низку практичних заходів, впроваджених підрозділами галузевої служби сигналізації та зв’язку. Для забезпечення високих темпів роботи на двох перегонах між Конотопом і Дубов’язівкою та Дубов’язівкою та Путійською працівники Конотопської дистанції сигналізації та зв’язку застосували цінний досвід. Він також знадобився під час застосування на всій дільниці між Конотопом і Ворожбою системи двосторонього автоблокування. Разом з колегами з інших дистанцій сигналізації та зв’язку столичної магістралі фахівці впоралися із завданням з будівництва мереж автоблокування на перегонах Путійська - Путивль, Путивль - Кошари, Кошари - Ворожба. Якщо взяти до уваги, що роботи з перетворення залізничної інфраструктури, в зразкову, зокрема прокладання мереж та монтаж пристроїв залізничної інфраструктури, велися в умовах суворої зими, можна по праву поздоровляти із трудовою перемогою не лише енергетиків, зв’язківців і фахівців із СЦБ.

    На означеній 75-кілометровій залізничній дільниці працювали і колійних справ майстри. Після реконструкції станційних колій, монтажу нових комплектів стрілочних переводів на ст. Путивль, Ворожба, Дубов’язівка, Путійська значно підвищився рівень пропуску поїздів, а значить, з’явилась можливість курсувати поїздам із підвищеною швидкістю. За браком газетної площі не станемо прискіпливо перераховувати величезну кількість заходів, що впроваджувались під час електрифікації. Нещодавно електрифікованою дільницею між Конотопом і Ворожбою проведено вантажний поїзд. Як повідомили нашому кореспонденту в Конотопському локомотивному депо, місцеві машиністи та їхні помічники готові на сто відсотків експлуатувати електровози на цій дільниці. Отже, справу зроблено!

    Іван СОТНИКОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05