РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 21 (4 червня 2010) 

  • Центр у центрі уваги

    Роль Центру механізації колійних робіт (ЦМКР) Південно-Західної залізниці в гарантуванні безпеки руху на магістралі важко переоцінити, адже без участі цього підрозділу не обходяться масштабні колійно-ремонтні роботи на жодній дільниці. Створивши на базі Київської колійної машинної станції цей підрозділ, керівники Південно-Західної магістралі сконцентрували численний парк високопродуктивних колійних машин для потреб всієї залізниці. Про виробничі справи підприємства розмовляємо з начальником виробничо-технічного відділу Олегом ЯРЕМЕНКОМ і головою профкому виконробом Миколою ШЕВЧУКОМ.

    Але спочатку - цікава довідка. На балансі ЦМКР перебуває 64 одиниці колійної техніки. Окрім головної бази на ст. Київ-Волинський, підприємство має п’ять механізованих дільниць на станціях Шепетівка, Козятин, Жмеринка, Коростень, Конотоп.

    Під час підготовки до сезону літніх робіт переважна більшість колійних машин пройшла поточний деповський ремонт в стінах рідного підприємства. Ті машини, які вимагали капітального оновлення або модернізації, було спрямовано на Житомирський колійний ремонтно-механічний завод (колишня КМС-295 - авт.). Відремонтовані машини пройшли комісійний огляд на механізованих дільницях або на головній базі. Так що новий сезон підприємство зустрічає у «всеозброєнні».

    Цьогорічні ремонтно-колійні роботи розпочалися в квітні. Вони характеризуються широким застосуванням довготривалих «вікон», тобто таких, що надаються терміном до 10 діб, і під час яких закривається для руху поїздів цілий перегін. Довготривалі «вікна» мають свої переваги. Це, по-перше, можливість для більш точного та чіткого дотримання технологічного процесу, (звичайно, при злагоджених діях колійної, локомотивної та служби перевезень), це також скорочення терміну виконання робіт і підвищення їх якості. Де б не провадились колійні роботи на нашій залізниці, ЦМКР обов’язково бере в них участь, надаючи допомогу дистанціям колії та колійним машинним станціям своєю технікою. Обсяги виконаних робіт вимірюються в приведених кілометрах за діючими коефіцієнтами, розрахованими головним управлінням колійного господарства Укрзалізниці для кожної колійної машини. Ці коефіцієнти відображують відсоток участі певної машини в повному обсязі виконаних робіт. Найпродуктивнішими машинами є щебенеочисні РМ-80, ЩОМ-6У.

    Ось характерні виробничі показники. В минулому році планове завдання для підприємства у приведених кілометрах становило 199,0, а виконано було 209,1. Враховуючи попередні досягнення і деяке збільшення парку машин, зросло й планове завдання на поточний рік. Воно становить 209 приведених кілометрів, з них на перший квартал заплановано 15, на другий і третій - по 69, на четвертий - 56. Показники виконання плану за попередній квартал у більшості машин сягають за 100%, а у деяких перевищили 150 і навіть 190 відсотків.

    Тепер про оновлення. Щороку робочий парк колійних машин Центру поповнюється на кілька одиниць. Не став винятком і рік минулий. Зокрема до механізованого господарства долучилася машина СПЗ. Її призначено виконувати планування колії, тобто опоряджувальні функції, прибирати зайвий щебінь, а де треба додавати, тим самим доводити колію до завершеного вигляду.

    Серед машиністів, які керують колійними машинами, переважна більшість людей з вищою та середньо-технічною освітою. Це - вимога часу. Адже сучасні колійні машини відрізняються «розумом», тобто насичені складним електронним обладнанням. Люди, які управляють такою технікою, мають бути не лише технічно грамотними, а й дисциплінованими, відповідальними працівниками. Такими вони і є майже всі без винятку, а тому заслуговують на найкращі відгуки і високу професійну оцінку, кажуть мої співрозмовники. Серед багатьох можна назвати хоча б машиністів РМ-80 №324 Миколу Пержара, Вадима Требухівського, РМ-80 №004 - Андрія Наймана, Ігоря Маринюка, машиніста ВПР-09-32 «Дуоматік» Віктора Фурдика.

    Проте про одну людину все ж варто згадати окремо. Це наладчик контрольно-вимірювальних приладів Валерій Морозюк. За фахом він інженер-електронник, фахівець з великим досвідом та багажем знань. Наче турботливий лікар він стежить за «здоров’ям» кожної машини і часто виїжджає на лінію, аби надати швидку допомогу «хворому пацієнтові» на місці. Такі люди - гордість підприємства.

    Сезон колійно-ремонтних робіт розпочався. Попереду напружена праця. І є всі підстави сподіватися, що нинішній «врожай» оновлених колій для колективу ЦМКР буде не гірше за минулорічний.

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05