РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (28 травня 2010) 

  • На кордоні двох залізниць


    оглядач-ремонтник вагонів Віктор СОБКО

    Станція Миронівка є, свого роду, парадною брамою столичної магістралі на південному напрямку. Саме через неї слідує значна частина вантажних та пасажирських поїздів на Одеську і далі - на Придніпровську залізниці та у зворотному напрямку - на захід країни. Тут, на кордоні двох залізниць, проводиться і перевірка технічного стану рухомого складу, що надходить на Південно-Західну із сусідніх залізниць, звідси ж відправляються поїзди на південь та південний схід країни.
    Зрозуміло, що працівники пункту технічного обслуговування ст. Миронівка, проводячи огляд вагонів, забезпечують їх безаварійний рух на двох гарантійних дільницях у напрямках Миронівка - Козятин та Миронівка - Знаменка. А це майже по 200 км в один та інший бік. За зміну тут обслуговують до двох з половиною десятків поїздів.
    - В основному це вантажні состави, - говорить начальник ПТО Микола ПОЛЬОВИЙ. - Однак за необхідності оглядаємо та надаємо допомогу й пасажирським. Маємо для цього й певну матеріальну базу (як то запас колісних пар) і чітко налагоджений технологічний процес.

    З вантажними поїздами у вагонників роботи завжди вистачає. Недоліки та несправності зустрічаються регулярно. Їх зазвичай усувають на місці, а якщо це неможливо, то рухомий склад відправляється на поточний ремонт. Найбільш проблемними є колісні пари, гальмівна система. Та й терміни експлуатації вагонів вийшли на граничний рубіж, хоча за рахунок капітально-відновлювальних робіт ці терміни ще на певний час подовжуються. Тож від якості роботи оглядачів вагонів у значній мірі залежить безпека руху поїздів. І зі своїм завданням вони справляються. Своєчасно виявлені несправності допомагають уникнути надзвичайних подій на залізниці. Так, нещодавно оглядач-ремонтник вагонів Віктор Собко виявив руйнування роликової букси колісної пари, чим попередив аварію. Дещо раніше декілька суттєвих несправностей колісних пар під час огляду вагонів виявив його колега по зміні №4 Віталій Пархомович. Про це, до речі, нам з позитивної точки зору про вдалу роботу миронівців повідомили у галузевій службі вагонного господарства.
    Крім огляду вагонів вантажних поїздів та їхнього поточного ремонту підприємство виконує ще одне важливе завдання - поточний ремонт вагонів для залізниці. Щомісяця тут ремонтують та відправляють на адресу перевізників понад 400 таких рухомих одиниць, які у подальшому будуть задіяні на перевезенні щебеню, лісоматеріалів та інших вантажів. Проводять тут і поточний ремонт вагонів, що є власністю підприємств. І хоча обсяги таких ремонтних робіт не такі вже й значні, та для підприємства це додаткові кошти, які можна заробити для залізниці.
    - Загалом стан справ у порівнянні з минулим роком покращується, - підсумовує начальник ПТО. - Зростає потреба у вантажному рухомому складі. А це вселяє надію, що ми будемо забезпечені роботою.
    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05