РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (28 травня 2010) 

  • Люди «весняної професії»

    Колектив Київського будівельно-монтажного експлуатаційного управління став переможцем галузевого змагання серед підрозділів Південно-Західної залізниці за підсумками минулого року. Згідно зі спільною постановою керівництва залізниці та Дорпрофсожу колектив БМЕУ-1 нагороджено Почесним дипломом з виплатою першої грошової премії.

    Ця добра звістка й стала нагодою, щоб завітати до переможців, докладніше дізнатися про те, як кувалася виробнича звитяга. Про тих, хто несе радість новосіль та оновлень і пасажирам, і залізничникам, про людей «весняної професії» - будівельників нашої магістралі ведемо розмову з заступником начальника галузевої служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд, начальником Київського будівельно-монтажного експлуатаційного управління (БМЕУ-1) Костянтином ВОЖДАЄНКОМ.


    - Костянтине Дмитровичу, вітаю вас і ваш колектив із вагомими досягненнями.

    Хочу зазначити, що будівельники завжди були шанованими людьми на залізниці. Особливо їх престиж зріс на початку десятиліття, коли столична магістраль переживала справжній будівельний бум. Ми пам’ятаємо, які масштабні роботи виконувалися тоді, а головне: якісно і в строк. Які ж організаційні заходи сприяли вирішенню тих непростих завдань?

    - Дійсно, в ті часи будівельна структура на Південно-Західній зазнала суттєвої реорганізації. Її продиктувало саме життя, визначила економічна доцільність. До 2002 року існували окремі підрозділи, які займалися поточними ремонтами і експлуатацією будівельних об’єктів, - це дистанції цивільних споруд (НГЧ). А капітальним будівництвом у ті часи займалися будівельно-монтажні поїзди (БМП), були також дистанції водопостачання та сантехнічних пристроїв (ВОДЧ). Чи не занадто складною та заплутаною була система керування розрізненими підрозділами?! Тож у 2002-му всі ці підприємства були інтегровані в будівельно-монтажні експлуатаційні управління (БМЕУ).

    - Уявляю, які великі виробничі турботи лягли на плечі вашого колективу…

    - Звичайно, турбот вистачає. Адже Київське БМЕУ-1 перебрало на себе функції Київської та Дарницької дистанцій цивільних споруд, Будівельно-монтажного поїзда №763 та Київської дистанції водопостачання і сантехнічних пристроїв. Функціонування служби та її підрозділів підпорядковано першочерговій меті - забезпеченню безпеки руху поїздів. Предметом діяльності нашого підрозділу є експлуатація, капітальний та поточний ремонти будинків і споруд, що розташовані на теренах Київської дирекції. Їх загальна площа перевищує 500 тисяч квадратних метрів. Протяжність дільниць, які обслуговує БМЕУ, - майже 760 км. На нашому балансі також перебувають понад 100 одиниць котелень.

    Між іншим, п’ять виробничих дільниць, які розміщено у Києві, Дарниці, Чернігові, Ніжині, успішно виконують виробничі завдання.

    Крім того, не менш важливим завданням нашого підрозділу є організація безперебійної подачі води для промислових потреб підприємств і організацій залізниці та господарчо-побутових потреб залізничних селищ і районів. У БМЕУ-1 діють чотири дільниці водопостачання: у Києві, Дарниці, Ніжині, Чернігові. А також на всіх станціях Київської дирекції. І не тільки для потреб залізниці, але й для населення. До речі, водопостачання населенню є додатковою статтею доходів. Ще одним видом підсобно-допоміжної діяльності є для нас здавання в оренду вільних приміщень у залізничних будівлях.

    - Тепер про приємне. Що враховувалося при визначенні переможця галузевого змагання?

    - По-перше, техніко-економічні показники, вчасність здачі об’єктів в експлуатацію, стан охорони праці... Основним «важелем» став загальний обсяг ремонтно-будівельних робіт, який ми виконали на 111% до плану. Ремонт основних засобів - на 123,5%. Середньомісячна виробітка на одного працюючого склала до плану понад 111%.

    - Які пріоритетні напрямки діяльності очолюваного Вами підрозділу?

    - Як і діяльність всієї залізниці, функціонування нашого підрозділу підпорядковано двом постійним програмам: підготовці до зимових і літніх перевезень. Кожна передбачає перелік певних сезонних ремонтних та організаційних робіт за планом.

    Зараз на залізниці існує програма підготовки до Чемпіонату з футболу ЄВРО-2012. У рамках цього заходу здійснюємо великі обсяги робіт. Ця програма діє вже третій рік. Згідно з нею оновлюються станції Тетерівського та Фастівського напрямків. На цих маршрутах вже виконано великий обсяг робіт. Процес, як кажуть, продовжуються. На нинішній рік заплановано капітальні ремонти станції Мотовилівка і платформи Тарасівка. В минулому році здійснено оновлення платформи Городня та станції Київ-Петрівка для організації руху «міської електрички».

    У перспективі - продовження цих робіт на інших станціях, зокрема Борщагівці, Святошині. Ці роботи Південно-Західна залізниця виконує разом з Київською міською держадміністрацією. Важливо зазначити: зараз капітальні ремонти станцій здійснюються за так званою програмою «зарежимлення». З метою перекриття доступу на посадочні платформи безквиткових пасажирів встановлюються турнікети, зводяться огорожі тощо.

    - Чув, що галузева служба будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд вже кілька років має ліцензію на виконання робіт з реконструкції об’єктів, які є пам’ятками архітектури. Які умови отримання такої ліцензії?

    - Аби мати право виконувати такі роботи, потрібні висококласні інженерно-технічні працівники, робітники високої кваліфікації, а також відповідне технічне обладнання. Будівельні підрозділи нашої залізниці тепер можуть самостійно виконувати великий спектр подібних робіт, а не звертатися за допомогою сторонніх підрядників. Так було раніше. Звичайно, підвищенню кваліфікації робітників постійно приділяємо особливу увагу.

    - Дякую за змістовну бесіду. Бажаю Вам, Костянтине Дмитровичу, і Вашому колективу досягти нових виробничих висот. Ваші гідні справи і славні трударі обов’язково знайдуть відображення на шпальтах залізничної газети.

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05