РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 18 (7 травня 2010) 

  • Залізниця - не сміттєзвалище

    Весна - пора не лише польових та садово-городніх робіт, а й очищення довкілля. Саме у цю пору прибирають увесь непотріб, що накопичився протягом зими біля будівель, на садибних ділянках та на вулицях. І, перед кожним, хто цим займається, постає питання: куди його подіти? Єдиний вірний вихід - вивезти на узаконений полігон для утилізації побутових відходів.

    Однак є чимало громадян, які не забивають собі голову, а шукають простіші, на їх погляд, виходи. Усе зібране сміття таємно вивозять чи виносять у яри, лісосмуги, а то й до залізничних колій. Причому останній варіант нинішньої весни обрали чимало як сільських, так і міських мешканців. Це довелося побачити на власні очі під час весняного комісійного огляду, який проводив начальник Жмеринської дирекції залізничних перевезень - заступник начальника дороги Анатолій ЛЮБІНІН разом із членами спеціально створеної комісії.

    Найбільше звалищ сміття біля залізниці виявилося в межах Вінниці, Жмеринки та Хмельницького. Причому у тих районах, де зведено приватні будинки. Зокрема у Вінниці, це - Старе місто та Хутір Шевченка. Господарі садиб, розташованих неподалік від залізниці, вже взяли за правило виносити все зайве у смугу відведення. І ніхто із них не задумався над тим, яке враження залишається у пасажирів, у тому числі й із-за кордону, коли вони бачать купи сміття неподалік від колій. Більше того, стихійні звалища стають центрами, «розсадниками» при розповсюдженні небезпечних бактерій. Це не лише псує імідж нашої країни, а й створює епідеміологічну небезпеку. Тому потребує вживання радикальних заходів.

    З боку залізниці вони вживаються. Перш за все, працівники колійного господарства з ранньої весни і до пізньої осені прибирають, вивозять усе накидане обабіч колій та у смуги захисних лісонасаджень. Однак на цих самих місцях, прибраних доволі швидко, з’являються нові купи сміття. Тому процес прибирання стає безперервним. І це при тому, що монтерам колії, іншим фахівцям необхідно виконувати багато робіт із забезпечення руху поїздів.

    Своє вагоме слово у боротьбі із засміченням території залізниці часто висловлюють й фахівці Жмеринської лінійної санітарно-епідеміологічної станції, яку очолює Галина ХОДЮК.

    - Під час весняного комісійного огляду ми перевірили санітарний стан практично всіх станцій Жмеринської дирекції та перегонів між ними, - розповідає Галина Григорівна. - Серед виявлених недоліків першість займають сміттєзвалища. Їх виявлено на окремих станціях, але більше їх у смугах захисних лісонасаджень та й, подекуди, біля залізничного полотна. Тому накладено штрафи на окремих начальників станцій, майстрів колії та захисних лісонасаджень. На жаль, ми не можемо здійснювати адміністративні стягнення з посадових осіб, які не відносяться до залізниці. Але ми направили листи селищним головам Дунаєвців, Рахнів, сільським головам Вендичан, Матейкового, Балина, Іванів та деяких інших з вимогою не допускати викидання сміття біля залізниці мешканцями цих населених пунктів. Підготовлено й окремого листа за підписом начальника Жмеринської дирекції залізничних перевезень та моїм на ім’я міського голови Вінниці. В ньому ми просимо провести розслідування щодо утворення стихійних смітників біля залізниці в межах міста та вжити заходів щодо їх ліквідації. Думається, усе це допоможе покращити санітарний стан в межах нашої відповідальності.

    Сподівання головного державного санітарного лікаря Жмеринської СЕС обґрунтовані. Органи місцевого самоврядування мають дбати про екологію в населених пунктах та й навколо них. Але й нашим громадянам, врешті-решт, варто звикати до життя у цивілізованому світі. Мало дбати лише про власну оселю, садибу, підтримувати в ній належний порядок. Слід перейматись тим, який вигляд має село, селище, місто, де проживаєш, в якому стані перебувають комунікації, транспортні мережі, якими доводиться користуватися. Варто пам’ятати й про те, що смітники створюють небезпеку в першу чергу тим, хто мешкає від них неподалік. Адже хвороботворні мікроби, «вирощені» на звалищах непотребу, найшвидше доберуться до їхніх осель. Тому мешканці в першу чергу мають бути зацікавленими в тому, щоб не утворювалися розсадники хвороб, зокрема й у смугах відведення залізниці.

    Активніше мали б боротись із засмічувальниками довкілля працівники міліції, зокрема дільничні інспектори. Адже викидання сміття у невстановлених місцях - це адміністративне порушення, за яке має накладатися штраф. Словом, із засміченням залізниці необхідно боротися усіма належними способами. Адже від цього значною мірою залежить здоров’я людей та імідж нашої країни. І коли ми готуємося до проведення чемпіонату Європи з футболу, то повинні подбати й про те, щоб нашим гостям із вікон поїздів відкривалися прекрасні краєвиди, а не впадали в очі купи сміття, насипані обабіч залізниці.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05