РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 18 (7 травня 2010) 

  • Весняні іспити у локомотивів


    комісійний огляд у депо Дарниця

    Весна - пора відродження: не лише в природі, а й на залізниці. В локомотивному господарстві її ластівками-провісниками щороку стають весняні комісійні огляди.

    В. о. начальника депо Дарниця Рім АДІЗОВ розповів, що цей захід у локомотивному господарстві проходить за усталеним сценарієм. Фактично готуватися до сезону літніх перевезень дарничани розпочали ще взимку. Згодом, у березні до галузевої локомотивної служби Південно-Західної залізниці було надано необхідний пакет документів для проведення весняного комісійного огляду. Відбулися збори голів комісійного огляду і заступників начальників депо з ремонту, а також представників служби матеріально-технічного постачання. За допомоги керівництва рідної служби й служби матеріально-технічного постачання депо заздалегідь отримало необхідні матеріали й запчастини.

    Можна сказати, весняний комісійний огляд є своєрідним іспитом, який мають пройти всі локомотиви з робочого парку депо й одночасно члени локомотивних бригад. Робочий парк депо Дарниця складають переважно маневрові ЧМЕ3, є також магістральні 2ТЕ116, 2М62 та М62. Для огляду машини мають бути не лише технічно справними, а й відповідати естетично-культурним вимогам. Тому локомотивні бригади, готуючись до огляду, чистять, фарбують, одне слово, «наводять блиск».

    Весняний іспит техніки розпочався 1 квітня й тривав до 15 травня. Комісію за встановленим порядком очолює інженер з приймання локомотивів якогось іншого депо залізниці. Цьогоріч весняний комісійний огляд в депо Дарниця очолював фахівець з моторвагонного депо Фастів Віктор Мельник. У свою чергу його колега з депо Дарниця Микола Борода «командував» комісійним оглядом у локомотивному депо Козятин. Заступником голови комісії призначається свій інженер з приймання локомотивів, зараз це - Микола Гунько. До складу комісії входять також машиніст-інструктор колони, до якої належить локомотив, представники керівництва депо (начальник або заступник начальника, головний інженер, головний технолог).

    Члени комісії прискіпливо оглядають технічний стан локомотива, приділяючи особливу увагу найважливішим агрегатам і системам: електричній, дизельній, автогальмовій, ходовій, паливній. Звичайно, значна увага приділяється протипожежній безпеці, естетичному вигляду локомотива. Тобто тому, на що спрямовуються турботи під час планових ремонтів або технічного обслуговування ТО-3. Зауваження комісії заносяться до спеціальної книги ТУ-28.

    В цеху ТО-3 того дня «складав іспити» маневровий тепловоз ЧМЕ3-6752. Біля нього й зібралися члени комісії, а також в.о. машиніста-інструктора Володимир Довгаль, машиніст Олександр Гнатюк та помічник машиніста Ігор Кононенко.

    - Чим конкретно переймаєтеся наразі при огляді цього локомотива? - запитуємо у Віктора Мельника і Миколи Гунька.

    - Ретельно перевіряємо, аби не було течі в системах охолодження, мастильній, паливній. Аби у флянцях та кришках було надійне ущільнення. Адже це дуже важливі чинники, від яких залежить економія та збереження паливно-мастильних матеріалів, - відповідають фахівці.

    Згодом до членів комісії приєднаються керівники депо. Отже, її висновки буде доведено до відома локомотивної бригади й записано в книгу ТУ-28. Варто зазначити, що члени комісії з оглядом локомотива можуть перевірити й фахові знання машиніста та помічника й провести з ними технічні навчання.

    Мета комісійних оглядів - перевірка не лише локомотивного парку, а й стану виробничих приміщень. Тому, готуючись до них, згідно з деповським колективним договором, кожний працівник депо має відпрацювати два дні на благоустрої рідного підприємства.

    - Чи є зауваження до технічного стану локомотива? - запитую у членів комісії.

    - Зовсім без зауважень трапляється рідко, - відповідає Віктор Мельник. - Проте можу стверджувати, що локомотивна бригада добре підготувалася до весняного огляду, і деякі зауваження комісії для неї буде виправити неважко.

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05