РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 17 (30 квітня 2010) 

  • Позитивну тенденцію необхідно підтримати


    комісійний огляд на ст. Вишневе

    Цього року у проведенні весняного комісійного огляду у столичному регіоні брали участь досвідчені керівники відділів та підрозділів на чолі із начальником Київської дирекції - заступником начальника Південно-Західної магістралі Володимиром ОСОВИКОМ. Завдання відоме - перевірка виконання комплексних заходів із гарантування безпеки руху поїздів та автотранспорту, дотримання встановлених нормативів з охорони праці. Крім того, було проаналізовано стан роботи із компенсацією збитків від перевезень пільгових категорій, із збільшення доходних надходжень від усіх видів транспортних послуг.

    Впродовж інспекційної поїздки на лінію комісія оцінила підготовку господарств до літньої кампанії. Таким чином, накреслено низку першочергових завдань перед найнапруженішим періодом року.

    Перший маршрут - об’їзд Північного кільця та дільниці між Києвом та Фастовом. Відстань чимала. Зважаючи на те, що комісія прискіпливо оглядала кожну станцію, витрачаючи на це чимало часу, об’їзд закінчився пізно ввечері. Забігаючи наперед, скажемо, що пасажирське господарство на всій відстані від Києва до Фастова готове до обслуговування подорожніх впродовж сезону літніх відпусток.

    О сьомій сорок п’ять зупиняємося на ст. Київ-Дніпровський. Станційне господарство - у належному стані. Помічаємо: на платформі у ранній час чимало подорожніх. Проте у місцевій квитковій касі - лише 18 придбаних проїзних документів та 17 оформлених пільгових квитків. Навіть за звичайних арифметичних підрахунків можна стверджувати, що «зайців» серед цієї публіки вистачає.

    - А тому, - вважає Володимир Осовик - залізничним касирам слід працювати безпосередньо на пероні. «Обілечувати» забудькуватих пасажирів необхідно саме там. Лише таким чином можна підняти рівень виручки, виправдовуючи заробітну плату касирів, які працюють тут позмінно.

    Як згодом дізнаємось, ця ініціатива начальника дирекції вже на другий день після об’їзду була підтримана відповідними службами. Касири з «насиджених» місць пішли на зустріч із пасажирами. Тепер виручка від роботи роз’їзних касирів зросла вшестеро.

    …Ми - на станції Київ-Петрівка. Маршрут комісії величезним господарством починається не з «парадного» під’їзду. У конторі станції - порядок. Проте у начальника дирекції виникло чимало зауважень до місцевого ДС. Річ у тому, що за ініціативи з боку керівництва залізниці свого часу силами колійників, зв’язківців, фахівців із СЦБ, залізничних будівельників у станційному господарстві було проведено чималу реконструкцію інфраструктури. Зокрема, перекладено колії, приведено до ладу міжколійний простір для забезпечення зручної роботи регулювальників швидкості вагонів та складачів поїздів. Все функціонувало, як належить. Тепер від того доброго стану залишились лише спогади. На думку В. Осовика, начальник станції та його підлеглі самоусунулися від процесу забезпечення надійного функціонування станції. Здавалося, проста життєва істина - підтримувати все, як того вимагають галузеві канони. Та де там. З першого погляду на вантажний двір здається, що тут орендарі технологічних майданчиків для навантаження-вивантаження продукції давно забули про виробничу дисципліну. А це - через неузгодженість у ділових відносинах між залізничниками та їхніми партнерами. Судіть самі: відсутність «кордонів» розмежування між орендованими дільницями призвела до того, що тепер важко прослідкувати за дотриманням режиму просування автомобілів через станцію. Хіба не є порушенням техніко-розпорядчих актів? Врешті-решт, недбале виконання (скоріше, невиконання галузевих інструкцій) може призвести до створення перешкод у роботі станції. Куди дивиться керівний апарат Київ-Петрівки?!

    Час навести порядок і у вагоні, що належить Українському державному центру залізничних рефрижераторних перевезень (або УДЦЗРП). Тут через антисанітарію та безлад, створений господарями, недалеко до великих неприємностей. Чи варто закривати очі на явні порушення? Отже, питань до київ-петрівців достатньо. Чи буде позитивне реагування, покаже час.

    Мотриса квапиться на ст. Київ-Жовтневий. Ось коли зможемо пересвідчитися на власні очі, що начальник станції Василь БОЦМАН - людина на своєму місці. Разом з невеличким штатом працівників забезпечує на хорошому рівні вантажну роботу. Завдяки цьому до скарбниці магістралі щомісячно «капає» один мільйон грн. Це про «плюси». Якщо із залізничною інфраструктурою тут усе налагоджено, то про службові приміщення такого не скажеш. Час сюди спрямовувати справжній будівельний загін.

    Стрілки годинника поступово переходять за 12-годинну відмітку. Наближаємося до ст. Вишневе, що зустрічає чистотою на перонах. Помітний порядок у вокзальних та службових приміщеннях. Як з’ясується після прискіпливого економічного аналізу фінансової діяльності цієї станції, вишнівцям вдалося підвищити рівень дохідності від продажу квитків на приміські поїзди. А ще, ясна річ, дати відсіч безквитковій публіці тут допомагає турнікетна система. Електроніка та охорона на перонах - дієві заходи задля того, щоби боротися із «забудькуватістю» пасажирів.

    Цікавлюсь у начальника ст. Вишневе Анатолія ДАНИЛЮКА про місцеві кадри. Адже поруч - столиця. Чи втримуються працівники на станції?

    Анатолій Зіновійович починає розмову зі щирої усмішки.

    - Хтось із дотепників нещодавно мовив, що наша станція - це своєрідний трамплін для подальшої кар’єри. Не треба далеко ходити за прикладом, - упевнено говорить керівник, - теперішній помічник начальника Київської дирекції Сергій Іванович Савич ще нещодавно проходив трудові «університети» у Вишневому. Як з цього приводу не пошкодувати: достойний фахівець залишив колектив. Але така вже його, сподіваюсь, щаслива доля. Він упевнено крокує по життю. Хай так буде надалі! Очевидно, вам зрозуміло: готуємо кадри як належить.

    Продовжити розмову про кадрові питання довелося вже з Володимиром Осовиком. Після інспекційного рейду ст. Боярка Володимир Миколайович залишився незадоволеним станом справ на цій станції. Тут всього рік працює ДееСом молода людина. Якщо бути об’єктивним, то не все вдається нинішньому керівникові. Судячи із зауважень, яких він «нахапався» під час звіту про власну роботу від начальника дирекції та його помічників, впродовж найближчого часу керівник ст. Боярка триматиме суворий іспит.

    - А поки що, - наголосив у розмові із нашим кореспондентом Володимир Миколайович, - найближчим часом відрядимо сюди досвідчених фахівців з дирекції. За традицією надамо суттєву теоретичну і практичну допомогу кожному працівникові станції. Справа - не безнадійна. Отже, незабаром і Боярка буде зразковою станцією на всі сто відсотків.

    … Коли мотриса перетинатиме вхідні стрілочні переводи ст. Васильків-1, начальник дирекції, зв’язавшись із черговою по станції, змінить маршрут. Тепер прямуємо через бокові стрілки на ст. Васильків-2.

    Тут побачимо сміттєзвалища майже поруч із стрілочними переводами, які ведуть на 12-кілометрову дільницю. Через це виникла думка: більшість станцій дирекції мають першорядне значення для мешканців районів, які користуються залізничним транспортом, як об’єднуючою ланкою між столицею та батьківщиною. Залізничники їх утримують у належному стані. А населення? Риторичне запитання, чи не так? Чому ж тоді не реагує місцева влада? Саме тому селищним, міським, районним керманичам варто пам’ятати про те, що, опікуючись про чистоту на вулицях і площах підлеглих населених пунктів, не слід забувати про звалища біля колійної призми. Повертаючись подумки до захаращеної приколійної смуги, нагадаємо: тут, куди не кинеш погляд з вікна кабіни мотриси, побачиш гори зі сміття. Причина появи зрозуміла: васильківські аборигени, хатини яких туляться до залізничної лісозахисної смуги, підкидають усілякий непотріб з пластику прямо під шпали. Якби тут був пасажирський рух, то відповідальність місцевих мешканців можна б було перекласти на пасажирів, які викидають сміття з вікон. Але 12 залізничних кілометрів вже давно використовуються як під’їзна колія. Тож цілком доречним є питання до місцевої влади: чи не пора навести порядок на околиці міста? Час робити толоку.

    Тим часом мотриса повертається на головний хід. Незабаром - ст. Мотовилівка.

    Як зазначає ДН1, завдяки безпосередній суттєвій підтримці з боку начальника Південно-Західної залізниці Олексія КривопІшина майже на всіх станціях на дільниці між Києвом та Фастовом на Київській дирекції проведено реконструкцію станційної інфраструктури. Зміни на краще можна побачити, як кажуть, з першого погляду. Пішохідні мости, пасажирські платформи, турнікети. Незабаром будівельники завітають на ст. Мотовилівка. Після якісного ремонту і цю станцію важко буде впізнати. Бо архітектурна краса милуватиме око тисяч і тисяч подорожуючих. Впродовж останнього часу ведуться передпроектні роботи, що дозволять відновити станційну інфраструктуру. Тут слід докласти робочих рук під час реконструкції станційних горловин та будівництва пішохідного мосту над коліями.

    - Певен, що колектив, який очолює впродовж багатьох років Валентина Євгенівна Лапань, забезпечить будівельникам фронт робіт, - підсумовує В. Осовик.

    Тут, у Мотовилівці, зауважень щодо естетичного оформлення станційних об’єктів не було. Для нашої залізниці зовнішній вигляд вокзалів і станцій знаходить особливу актуальність у переддень знаменної дати - 140-річчя від дня створення магістралі, яке ми будемо відзначати у червні поточного року.

    Під час огляду станцій дирекції В. Осовик та його колеги прискіпливо оцінювали ступінь готовності технологічних приміщень, квиткових кас та залів чекання до пасажирського літа. Повторимось: тим, хто добре підготувався до весняного комісійного об’їзду, В. Осовик щиро висловлював свої позитивні оцінки щодо вдалої діяльності підлеглих. Так, цю тенденцію необхідно підтримувати. І навпаки: неробам було непереливки.

    Огляд довів, що колектив станцій Київської дирекції може виконувати завдання, які перед ним поставлено керівництвом залізниці. Попри досягнуті успіхи, варто звернути увагу й на те, що існують певні проблеми. Начальникам підрозділів слід досягти суворого дотримання технологічних процесів, забезпечуючи надійний рух поїздів.

    Віктор ЗАДВОРНОВ Позитивну тенденцію необхідно підтримати

    Цього року у проведенні весняного комісійного огляду у столичному регіоні брали участь досвідчені керівники відділів та підрозділів на чолі із начальником Київської дирекції - заступником начальника Південно-Західної магістралі Володимиром ОСОВИКОМ. Завдання відоме - перевірка виконання комплексних заходів із гарантування безпеки руху поїздів та автотранспорту, дотримання встановлених нормативів з охорони праці. Крім того, було проаналізовано стан роботи із компенсацією збитків від перевезень пільгових категорій, із збільшення доходних надходжень від усіх видів транспортних послуг.

    Впродовж інспекційної поїздки на лінію комісія оцінила підготовку господарств до літньої кампанії. Таким чином, накреслено низку першочергових завдань перед найнапруженішим періодом року.

    Перший маршрут - об’їзд Північного кільця та дільниці між Києвом та Фастовом. Відстань чимала. Зважаючи на те, що комісія прискіпливо оглядала кожну станцію, витрачаючи на це чимало часу, об’їзд закінчився пізно ввечері. Забігаючи наперед, скажемо, що пасажирське господарство на всій відстані від Києва до Фастова готове до обслуговування подорожніх впродовж сезону літніх відпусток.

    О сьомій сорок п’ять зупиняємося на ст. Київ-Дніпровський. Станційне господарство - у належному стані. Помічаємо: на платформі у ранній час чимало подорожніх. Проте у місцевій квитковій касі - лише 18 придбаних проїзних документів та 17 оформлених пільгових квитків. Навіть за звичайних арифметичних підрахунків можна стверджувати, що «зайців» серед цієї публіки вистачає.

    - А тому, - вважає Володимир Осовик - залізничним касирам слід працювати безпосередньо на пероні. «Обілечувати» забудькуватих пасажирів необхідно саме там. Лише таким чином можна підняти рівень виручки, виправдовуючи заробітну плату касирів, які працюють тут позмінно.

    Як згодом дізнаємось, ця ініціатива начальника дирекції вже на другий день після об’їзду була підтримана відповідними службами. Касири з «насиджених» місць пішли на зустріч із пасажирами. Тепер виручка від роботи роз’їзних касирів зросла вшестеро.

    …Ми - на станції Київ-Петрівка. Маршрут комісії величезним господарством починається не з «парадного» під’їзду. У конторі станції - порядок. Проте у начальника дирекції виникло чимало зауважень до місцевого ДС. Річ у тому, що за ініціативи з боку керівництва залізниці свого часу силами колійників, зв’язківців, фахівців із СЦБ, залізничних будівельників у станційному господарстві було проведено чималу реконструкцію інфраструктури. Зокрема, перекладено колії, приведено до ладу міжколійний простір для забезпечення зручної роботи регулювальників швидкості вагонів та складачів поїздів. Все функціонувало, як належить. Тепер від того доброго стану залишились лише спогади. На думку В. Осовика, начальник станції та його підлеглі самоусунулися від процесу забезпечення надійного функціонування станції. Здавалося, проста життєва істина - підтримувати все, як того вимагають галузеві канони. Та де там. З першого погляду на вантажний двір здається, що тут орендарі технологічних майданчиків для навантаження-вивантаження продукції давно забули про виробничу дисципліну. А це - через неузгодженість у ділових відносинах між залізничниками та їхніми партнерами. Судіть самі: відсутність «кордонів» розмежування між орендованими дільницями призвела до того, що тепер важко прослідкувати за дотриманням режиму просування автомобілів через станцію. Хіба не є порушенням техніко-розпорядчих актів? Врешті-решт, недбале виконання (скоріше, невиконання галузевих інструкцій) може призвести до створення перешкод у роботі станції. Куди дивиться керівний апарат Київ-Петрівки?!

    Час навести порядок і у вагоні, що належить Українському державному центру залізничних рефрижераторних перевезень (або УДЦЗРП). Тут через антисанітарію та безлад, створений господарями, недалеко до великих неприємностей. Чи варто закривати очі на явні порушення? Отже, питань до київ-петрівців достатньо. Чи буде позитивне реагування, покаже час.

    Мотриса квапиться на ст. Київ-Жовтневий. Ось коли зможемо пересвідчитися на власні очі, що начальник станції Василь БОЦМАН - людина на своєму місці. Разом з невеличким штатом працівників забезпечує на хорошому рівні вантажну роботу. Завдяки цьому до скарбниці магістралі щомісячно «капає» один мільйон грн. Це про «плюси». Якщо із залізничною інфраструктурою тут усе налагоджено, то про службові приміщення такого не скажеш. Час сюди спрямовувати справжній будівельний загін.

    Стрілки годинника поступово переходять за 12-годинну відмітку. Наближаємося до ст. Вишневе, що зустрічає чистотою на перонах. Помітний порядок у вокзальних та службових приміщеннях. Як з’ясується після прискіпливого економічного аналізу фінансової діяльності цієї станції, вишнівцям вдалося підвищити рівень дохідності від продажу квитків на приміські поїзди. А ще, ясна річ, дати відсіч безквитковій публіці тут допомагає турнікетна система. Електроніка та охорона на перонах - дієві заходи задля того, щоби боротися із «забудькуватістю» пасажирів.

    Цікавлюсь у начальника ст. Вишневе Анатолія ДАНИЛЮКА про місцеві кадри. Адже поруч - столиця. Чи втримуються працівники на станції?

    Анатолій Зіновійович починає розмову зі щирої усмішки.

    - Хтось із дотепників нещодавно мовив, що наша станція - це своєрідний трамплін для подальшої кар’єри. Не треба далеко ходити за прикладом, - упевнено говорить керівник, - теперішній помічник начальника Київської дирекції Сергій Іванович Савич ще нещодавно проходив трудові «університети» у Вишневому. Як з цього приводу не пошкодувати: достойний фахівець залишив колектив. Але така вже його, сподіваюсь, щаслива доля. Він упевнено крокує по життю. Хай так буде надалі! Очевидно, вам зрозуміло: готуємо кадри як належить.

    Продовжити розмову про кадрові питання довелося вже з Володимиром Осовиком. Після інспекційного рейду ст. Боярка Володимир Миколайович залишився незадоволеним станом справ на цій станції. Тут всього рік працює ДееСом молода людина. Якщо бути об’єктивним, то не все вдається нинішньому керівникові. Судячи із зауважень, яких він «нахапався» під час звіту про власну роботу від начальника дирекції та його помічників, впродовж найближчого часу керівник ст. Боярка триматиме суворий іспит.

    - А поки що, - наголосив у розмові із нашим кореспондентом Володимир Миколайович, - найближчим часом відрядимо сюди досвідчених фахівців з дирекції. За традицією надамо суттєву теоретичну і практичну допомогу кожному працівникові станції. Справа - не безнадійна. Отже, незабаром і Боярка буде зразковою станцією на всі сто відсотків.

    … Коли мотриса перетинатиме вхідні стрілочні переводи ст. Васильків-1, начальник дирекції, зв’язавшись із черговою по станції, змінить маршрут. Тепер прямуємо через бокові стрілки на ст. Васильків-2.

    Тут побачимо сміттєзвалища майже поруч із стрілочними переводами, які ведуть на 12-кілометрову дільницю. Через це виникла думка: більшість станцій дирекції мають першорядне значення для мешканців районів, які користуються залізничним транспортом, як об’єднуючою ланкою між столицею та батьківщиною. Залізничники їх утримують у належному стані. А населення? Риторичне запитання, чи не так? Чому ж тоді не реагує місцева влада? Саме тому селищним, міським, районним керманичам варто пам’ятати про те, що, опікуючись про чистоту на вулицях і площах підлеглих населених пунктів, не слід забувати про звалища біля колійної призми. Повертаючись подумки до захаращеної приколійної смуги, нагадаємо: тут, куди не кинеш погляд з вікна кабіни мотриси, побачиш гори зі сміття. Причина появи зрозуміла: васильківські аборигени, хатини яких туляться до залізничної лісозахисної смуги, підкидають усілякий непотріб з пластику прямо під шпали. Якби тут був пасажирський рух, то відповідальність місцевих мешканців можна б було перекласти на пасажирів, які викидають сміття з вікон. Але 12 залізничних кілометрів вже давно використовуються як під’їзна колія. Тож цілком доречним є питання до місцевої влади: чи не пора навести порядок на околиці міста? Час робити толоку.

    Тим часом мотриса повертається на головний хід. Незабаром - ст. Мотовилівка.

    Як зазначає ДН1, завдяки безпосередній суттєвій підтримці з боку начальника Південно-Західної залізниці Олексія КривопІшина майже на всіх станціях на дільниці між Києвом та Фастовом на Київській дирекції проведено реконструкцію станційної інфраструктури. Зміни на краще можна побачити, як кажуть, з першого погляду. Пішохідні мости, пасажирські платформи, турнікети. Незабаром будівельники завітають на ст. Мотовилівка. Після якісного ремонту і цю станцію важко буде впізнати. Бо архітектурна краса милуватиме око тисяч і тисяч подорожуючих. Впродовж останнього часу ведуться передпроектні роботи, що дозволять відновити станційну інфраструктуру. Тут слід докласти робочих рук під час реконструкції станційних горловин та будівництва пішохідного мосту над коліями.

    - Певен, що колектив, який очолює впродовж багатьох років Валентина Євгенівна Лапань, забезпечить будівельникам фронт робіт, - підсумовує В. Осовик.

    Тут, у Мотовилівці, зауважень щодо естетичного оформлення станційних об’єктів не було. Для нашої залізниці зовнішній вигляд вокзалів і станцій знаходить особливу актуальність у переддень знаменної дати - 140-річчя від дня створення магістралі, яке ми будемо відзначати у червні поточного року.

    Під час огляду станцій дирекції В. Осовик та його колеги прискіпливо оцінювали ступінь готовності технологічних приміщень, квиткових кас та залів чекання до пасажирського літа. Повторимось: тим, хто добре підготувався до весняного комісійного об’їзду, В. Осовик щиро висловлював свої позитивні оцінки щодо вдалої діяльності підлеглих. Так, цю тенденцію необхідно підтримувати. І навпаки: неробам було непереливки.

    Огляд довів, що колектив станцій Київської дирекції може виконувати завдання, які перед ним поставлено керівництвом залізниці. Попри досягнуті успіхи, варто звернути увагу й на те, що існують певні проблеми. Начальникам підрозділів слід досягти суворого дотримання технологічних процесів, забезпечуючи надійний рух поїздів.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05