РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 16 (23 квітня 2010) 

  • Вільча – станція «прифронтова»


    (зліва направо) прийомоздавальники Юрій ДАНЮК, Майя ГАРАЩУК, начальник ст. Вільча Микола СОКУЛЬСЬКИЙ, чергові по станції Тетяна АВРАМЕНКО та Валерій КОРОБЧУК

    Якщо мова йде про події 24-річної давнини, коли сталася аварія на Чорнобильській АЕС, коростенські залізничники з чималим стажем роботи обов’язково згадують і ст. Вільча. Її роль у процесі ліквідації аварії важко переоцінити.

    У перші дні після аварії неймовірно складне навантаження випало на ст. Янів, що була за півтора кілометра від палаючого реактора. Після її закриття своєрідним штабом з ліквідації аварії стала ст. Вільча, через яку йшла величезна кількість поїздів, адже евакуйовували людей, відправляли вантажі для приборкування палаючого реактора... Відряджали сюди для організації роботи керівний склад відділка, працівників станції, локомотивників, зв’язківців, колійників, вагонників... Побував тут у надзвичайно складному відрядженні і нинішній начальник ст. Ірша Павло Сидоренко, якого відрядили на певний період керувати Вільчею. Павло Борисович згадує, що з перших днів початку ліквідації аварії «прифронтова» станція вражала всіх великою кількістю вагонів, людей, яких евакуйовували з Прип’яті, Янова та навколишніх сіл. Але паніки чи безладу, за свідченням очевидця, не проявлялося, бо все було організовано чітко. Розгубленість була у тих, хто евакуйовувався. Адже відірваних від своїх домівок людей відправляли на інші місця проживання.

    Стосовно ліквідаторів, більшість з них, їдучи у Вільчу, не усвідомлювали, наскільки серйозна біда сталася в Чорнобилі. Лише коли побачили величезні колони автотранспорту, машини з радарними установками, а потім - безкінечний рух поїздів, зрозуміли - це не просто аварія...

    Тут, у Вільчі, працювали люди з різних місць не тільки України, а майже з усього колишнього Союзу. В ті гарячі дні коростенські залізничники пройшли справжні випробування на міцність.

    На «прифронтовій станції», як називали Вільчу, відбувалося вивантаження вагонів і подача їх на, тепер вже закриті, станції Товстий Ліс і Янів. Як свідчать матеріали й документи, з якими мені вдалося ознайомитися, перші 13 вагонів зі свинцем для робіт з ліквідації аварії прибули на Вільчу 4 травня 1986 р. Середньодобове вивантаження зростало з місяця в місяць. У травні - 32 вагони, у червні - 143, у липні -343... Цього найгарячішого місяця на станцію прибуло загалом 10637 вагонів, із них 5448 було навантажено на станціях Коростенського відділка. До речі, тоді усім процесом перевезення вантажів для ЧАЕС керував особисто начальник відділка А.Є. Каленик.

    Ст. Вільча працює й нині. Днями, приїхавши в ці досить «екзотичні» краї, познайомилися з колективом, який очолює Микола СОКУЛЬСЬКИЙ. Станційне приміщення доглянуте й прибране. Щоправда, в навколишні краєвиди з поліською чудовою природою ніяк не вписуються зруйновані будинки відселеного села Вільча. Колись у ньому вирувало життя, було дві школи, низка підприємств, які відправляли вантажі залізницею. Зараз зі станції, як каже Микола Олександрович, відправляють лісові вантажі Поліський держлісгосп та підприємство «Чорнобильська пуща». Працівники станції трудяться вахтовим методом, від п’ятниці до п’ятниці. Спільними зусиллями облаштували необхідні умови для праці і проживання. І хоча непросто спочатку було звикнути до такого режиму роботи, але нинішній склад колективу розуміє, що це їхній професійний обов’язок. І вони мають його виконувати як слід.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05