РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 16 (23 квітня 2010) 

  • Поїзди отримають прискорення

    Серед шести залізниць України найбільший обсяг пасажирських перевезень припадає на Південно-Західну. Він складає 30 відсотків. Тому завжди до столичної магістралі постають високі вимоги і від пасажирів, і від владних структур. Окрім того, залізниця прагне підсилити свої позиції на ринку перевезень.

    Зазвичай поїзд цінують за швидкість, комфорт, безпеку і помірну ціну на квитки. Особливо посилюються вимоги до залізниці під час святкових та літніх перевезень. У цей період у тих, хто вирушає в дорогу, досить прискіпливе ставлення щодо рівня сервісу в поїздах. Утім, галузева пасажирська служба Південно-Західної залізниці завжди готова для конструктивного діалогу з пасажирами. Адже всі зауваження чи пропозиції враховуються. До того ж у такий спосіб можна отримати корисну інформацію, яка в подальшому допомагає суттєво поліпшити якість обслуговування подорожуючих.

    Про підготовку до літнього сезону, про новації в залізничній галузі ми ведемо розмову з начальником галузевої пасажирської служби Південно-Західної залізниці Олександром БОЛДОВИМ.

    - Олександре Миколайовичу, як столична магістраль готується до літніх перевезень? Чи планує Південно-Західна залізниця хоча б частково оновити парк пасажирських вагонів?

    - Насамперед хочу сказати, що для того, щоб успішно виконати літні перевезення, необхідно підготувати 1070 одиниць рухомого складу, з них 420 - із системою кондиціонування повітря. На жаль, залізнична галузь, як і економіка України в цілому, під впливом світової фінансово-економічної кризи зазнала певних втрат, але на 2010 р. заплановано придбати за лізинговими умовами 17 нових вагонів. Я розумію, що це дуже мало, враховуючи старіння парку рухомого складу, але подорожуючі повинні відчути, що ми не нарікаємо на ситуацію, а шукаємо шляхи для нормального функціонування. Щодо позитивних тенденцій на Південно-Західній залізниці, не можу не сказати про вагонне депо станції Бахмач. Цей колектив одним із перших серед залізниць України освоїв поглиблений ремонт пасажирських вагонів із заміною елементів інтер’єру.

    - Як буде враховано інтереси подорожуючих?

    - Робота з пасажирами - це основний наш напрям. Від того, чи сподобається наш транспорт, сервіс, залежить скористається чи ні людина послугами залізничного транспорту наступного разу. А це - дохід залізниці. Тому завдання, яке ми ставимо до всіх причетних до пасажирської служби структур, - поліпшення сервісу, особливо під час літніх перевезень. Мається на увазі не лише прискорення швидкості поїздів, а й покращення діалогу з пасажирами.

    - Що нового може запропонувати подорожуючим галузева пасажирська служба Південно-Західної залізниці?

    - З метою прискорення поїздів і відповідно для скорочення часу перебування у дорозі пасажирів у графіку руху на 2010-2011 рр. опрацьовано питання щодо скорочення кількості зупинок. До літнього графіка буде проведено прискорення составів. Тобто зменшиться час перебування у дорозі. Деякі поїзди істотно прискорять рух. Так №623/624 Київ - Кам’янець-Подільський - на півтори години, №67/68 Київ - Варшава - також на півтори години. Загалом понад десять поїздів прискорять свій час у дорозі на 30 - 40 хвилин. З квітня у схемах фірмових пасажирських поїздів введено окремо чоловіче та жіноче купе. Крім того, збільшиться кількість додаткових кас і нічних «вікон» на вокзалах, аби люди менше простоювали в черзі.

    - Олександре Миколайовичу, як наблизитися до сервісу в плацкартному вагоні, хоча б такого, як у купейному?

    - Чи варто докладно розповідати про відмінність комфорту у плацкартних, купейних або СВ-вагонах? Певен, читачі обізнані щодо спектру послуг, які надаються у кожному пасажирському класі. Наголошую на тому, що ціна квитків відрізняється між СВ, купейними та плацкартними вагонами, то й існують різні вимоги до їх екіпіровки. Для СВ передбачено такі вимоги, які не висуваються ні до купейних вагонів, ні, тим більше, до плацкартних. А саме: освіжувач повітря, рідке мило, постіль найвищої якості. У вагонах СВ - махрові рушники, в інших вагонах - лляні. Населення має різні статки, тому пасажир самостійно повинен вибирати, в якому вагоні він подорожуватиме.

    - Які нові технології буде впроваджено на Південно-Західній задля збільшення міжремонтних пробігів пасажирських вагонів?

    - Минулого року централізовано було поставлено обладнання, яке дозволить збільшити міжремонтний пробіг вагонів за рахунок наплавки надміцних матеріалів на деякі частини вагонів, таких як автозчеп, буферні комплекти. І з початку поточного року ми цю технологію впроваджуємо. В результаті має збільшитися можливість здійснювати міжремонтний пробіг від 300 до 450 тисяч кілометрів.

    - Хто цю технологію розробив?

    - Ця технологія вже існувала раніше. Її використовувала галузева служба приміських пасажирських перевезень. Віднині вона знайшла більше розповсюдження. Хочу констатувати, що всі новації, які проводить пасажирський главк Укрзалізниці частково як експеримент впроваджується саме на Південно-Західній магістралі. Ми були першовідкривачами в застосуванні продуктових наборів. На жаль, виникли певні складнощі, коли вони вже почали «приживатися» на інших залізницях. Додам до цього ще й експрес-передачі, продаж квитків через Інтернет-мережу, що користується попитом серед населення. На сьогодні ми маємо вивчити попит щодо впровадження денних поїздів формування Львівської залізниці, які після прибуття до Києва стоять більше десяти годин.

    - Як це буде відбуватися на практиці?

    - Приміром, поїзди Львівської залізниці до Києва прибувають вранці. Состав, який є у графіку, до часу його відправлення ввечері використовуємо на інших напрямках Південно-Західної залізниці. Підкреслю, це буде як експеримент, що триватиме приблизно місяць.

    - На який прибуток ви розраховуєте?

    - Безперечно, ми сподіваємося на збільшення доходів, порівняно з минулим роком. Але суму поки що назвати складно - все покаже час.

    - Ціни на квитки на залізничному транспорті цього року будуть збільшуватися?

    - Так. Укрзалізниця планує цьогоріч двічі підвищити тарифи. Загалом майже на 20 відсотків. Проте, це все у перспективі. Ми хочемо, щоб кожний пасажир знав, за що він платить, адже підвищення ціни, як кажуть, не береться зі стелі. Складові вартості квитка: ремонт обладнання, закупівля матеріалів, миючих засобів, зарплата працівникам. Наголошую: всі заплановані підвищення залізничники детально обґрунтовують.

    - Традиційно важливу роль у роботі залізниці відіграють кадри. Особливо це стосується професії провідника. Які зміни відбудуться у цій сфері?

    - Пасажирська служба постійно тримає на контролі ці питання. Найяскравіший показник - це професійність та ввічливість провідників, які є обличчям залізниці. Ми укомплектовуємо штати провідників пасажирських вагонів та працівників інших спеціальностей, в яких виникає потреба під час літніх пасажирських перевезень. На сьогодні мова йде про 643 особи, і щоб забезпечити якісний підбір кадрів, ми повинні здійснити належну професійну підготовку. Відповідно до потреб будемо залучати до роботи студентів згідно з рекомендованим Положенням про навчально-виробничий загін студентів вищих навчальних закладів залізничного транспорту.

    - Олександре Миколайовичу, чи буде, на Вашу думку, цьогоріч проблема з квитками під час літнього сезону?

    - З квитками ніколи немає проблеми, якщо їх купувати заздалегідь. Тож я бажаю пасажирам гарного настрою під час подорожі нашою залізницею. І щоб квитки завжди були в касі, плануйте свою подорож.

    - Дякую за розмову.

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05