РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 15 (16 квітня 2010) 

  • Перспективи малодіяльної дільниці

    Весняний комісійний об’їзд на Козятинській дирекції залізничних перевезень розпочався на дільниці головного ходу магістралі між станціями Миронівка - Фастів та Фастів - Козятин. Протягом двох днів керівництво дирекції, фахівці дистанцій колії, енергопостачання, сигналізації та зв’язку, будівельно-монтажного експлуатаційного управління, санітарно-епідеміологічної станції та інших структурних підрозділів перевіряли стан справ на всіх станціях цього напрямку.

    Черговою, вже третьою дільницею на дирекції, де пройшов весняний об’їзд, став напрямок магістралі Козятин - Жашків. Цей майже 150-кілометровий залізничний перегін вважається у дирекції малодіяльною дільницею. Протягом доби тут слідує лише три пари поїздів приміського сполучення. Та й вантажних перевезень здійснюється зовсім небагато. Однак вимоги до перевірки роботи посадових осіб на всіх станціях, виконання ними нормативних актів з безпеки руху, утримання колійного господарства, службових будівель та приміщень залишилися такими, як і на головному ходу.

    Які ж перші висновки зробили фахівці за результатами цього об’їзду? Перш за все, відзначалося, що до об’їзду станції підготувалися належним чином. Зокрема фахівці БМЕУ-2 відзначали вокзали станцій Жашків та Денгофінівка, не кажучи вже про ст. Ржевуську, чий вокзал поза конкуренцією. Жашків взагалі всіх приємно здивував. Там відбулися значні зрушення. Будівля та територія станції облаштовуються, тим самим набувають привабливого вигляду. Має добру перспективу і розвиток колійного господарства станції, хоча та і є тупиковою на дирекції. Звідси відправляється левова частка зерна до вантажоотримувачів, тож позитивні зрушення тут лише радують.

    Те, що регіон поступово оживає, звичайно, - благо для залізниці. Однак перевезення вантажів потребує і відповідної інфраструктури і, перш за все, якісної залізничної колії. А ось тут у залізничників є проблеми. Якість колії майже на всій дільниці у півтори сотні кілометрів не дозволяє їхати швидше за 40 км/год., а це, погодьтеся, замало. Особливо турбує дільниця від Тетієва до Жашкова. 35 - 40 км/год. тут вважається мало не досягненням, хоча і профіль колії, і всі інші складові дозволили б тут рухатись значно швидше. Та проблема у якості сталевих «ниток». Саме на це і звернули увагу фахівці. Хоча це не є новиною для відповідних служб.

    - До речі, - зауважив, зокрема, начальник дирекції Василь ГОЛОВКО, - ми вважаємо цей регіон для залізниці цілком перспективним. Під час об’їзду я зустрічався з керівниками місцевих підприємств. Зокрема, у Жашкові планується будівництво ще одного зернового елеватора, а це, звичайно, черговий потенційний клієнт. Є домовленості і по ст. Ржевуська про надання послуг на перевезення вантажів з відновлюваного місцевого щебеневого кар’єру та майбутнього асфальтового заводу. Словом, ця наша малодіяльна дільниця має всі підстави стати найближчим часом для нас цілком прибутковою. Тож над цим і будемо працювати.

    А щоб дільниця Козятин - Жашків по-справжньому стала прибутковою, або ж хоча б незбитковою, фахівці пропонують здійснити і деякі інші зміни. Перш за все планується оптимізувати використання виробничих потужностей станцій на цьому напрямку. Приміром, інфраструктура ст. Погребище-І потребує демонтажу зайвих колій, більш оптимального використання території станції. Щоб не платити зайвих податків за використання землі. У зв’язку із закриттям цукрових заводів у Скоморошках та Кашперівці потребує змін і порядок роботи на постах Слобідський та Наказний. Словом, під час об’їзду виникло чимало питань, що потребують нагального вирішення. Звичайно, не всі станції, як то Михаринці, Рось та Заруденці, можна буде залишити у тій якості, якими вони були до цього часу. Однак і перспективні, що обіцяють дати належний економічний ефект, потрібно зберегти, а то й надати їм певну допомогу. Вони - майбутнє залізниці саме у цьому регіоні.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05