РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 14 (9 квітня 2010) 

  • Салют, Маріє!

    З перших секунд нашої телефонної розмови з особою, яка зателефонувала до редакції, зрозумів: претензій до залізниці у неї вдосталь. Але врешті-решт все зводилося до основної думки з приводу відміни зупинки на «її» платформі. Гвалт рознісся телефонною мережею: мовляв, поверніть, ще й «нитку» курсування зручного для Марії (так представилася незнайомка) електропоїзда!

    Коли інтонації стали дещо пом’ягше і мені було дозволено «вставити», як у народі кажуть, і власні п’ять копійок, на тому боці телефонного дроту почув нервове покашлювання. А згодом, перервавши мою оповідь про те, як провадиться моніторинг населеності приміських поїздів з метою зменшення збитковості перевезень, пані Марія заявила щось на кшталт, залізниця багата, тож нехай возить.

    Помиляєтесь, ой як помиляєтеся, добродійко! Користуючись нагодою, вкотре повідомлю, що саме приміські пасажирські перевезення є на даний час збитковою сферою залізничного бізнесу. Приведу і таку цифру: впродовж двох місяців поточного року крива збитків від перевезення сягнула понад 11 млн. грн. За той же час столичною магістраллю надано послуг пасажирам пільгових категорій на 12 млн. грн., з яких місцевими адміністраціями компенсовано лише 17%. Про це вже повідомляло наше видання. Нагадую тепер для пані Марії.

    Варто звернути увагу подорожуючих і на те, що висновки моніторингу базуються на статистичних даних, отриманих після підрахунків проданих квитків, а не згідно з фактичною кількістю пасажирів у салонах електропоїздів. Ось, що змушує залізницю скасовувати низку приміських поїздів або відміняти зупинки.

    Вислухавши уважно спіч моєї співрозмовниці, спробував заперечити і з приводу того, що за надані послуги слід платити вповні.

    - Пхе, - почулося у телефонному навушнику. - Купувати буду… частково оплачуючи шлях, але щодо повної сплати за проїзд, це вже навряд чи. Всі так роблять… - і поклала слухавку на важелі власного телефонного апарату.

    Що ж на це відповісти? Пиляємо гілку, на яку всілися. Це я з приводу того, що намагання багатьох заощадити на проїзді у приміському залізничному транспорті врешті-решт призводить до розмов про «неправомірні» зміни у русі електро- та дизель-поїздів.

    Позаяк, вважаю, що розмова з незнайомкою не закінчилася, вирішив звернутися до неї та її однодумців зі шпальт газети. Запевняю, саме ви, панове «зайці», які намагаєтеся проїхати залізницею на шармака, мимоволі, а коли і свідомо «працюєте» над змінами у графіку руху поїздів. Саме через недостатній рівень компенсації з боку держави на адресу підгалузі перевезень пільгових категорій пасажирів, залізничники змушені відміняти курсування зручних для вас електричок.

    «Шукати шляхи, щоб не придбати проїзний документ» - такий вираз зустрів нещодавно в одному з техніко-економічних журналів, який науковці застосували в статті про маркетингове управління тарифною політикою як синонімічну конструкцію, що характеризує безквиткову спільноту на залізничному транспорті. Вдалися вчені до алегорії, щоб «зайців» в академічному виданні не називати так, як це належить. Але річ не у назві. Як там не є, а висновки моніторингу базуються на результатах, отриманих від касирів та ревізорів. А вони не втішні для економіки столичної магістралі.

    Цікаво, а чи задумувалася хоч раз, приміром, пані Марія про те, що залізничники витрачають кошти на електроенергію, дизельне пальне, запасні частини? Чи уявляла, що енергоресурси, вузли, деталі коштують для скарбниці магістралі величезних грошей? А ще ж і на зарплату багатотисячному колективу залишити потрібно. А от податки і відрахування у численні цільові фонди магістраль здійснює своєчасно і у повному обсязі.

    І наостанок. Коли збиратиметеся скаржитися на роботу працівників сталевих колій, звинувачуючи у несправедливій відміні курсування зручної електрички, спробуйте уявити себе на альтернативному автомобільному транспорті. Чи повезе вас водій маршрутки, якщо перед рейсом ви не сплатите за проїзд?! Мабуть, відмовитеся від претензій до таксиста? Тож, салют, Маріє! І щасливої подорожі залізницею. Звісно, якщо купили квиток…

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05