РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 14 (9 квітня 2010) 

  • Завдання начальника залізниці – виконано

    Дільниця Конотоп - Ворожба за своїм технічним обладнанням до 2006 р. вважалася другорядним напрямком на Південно-Західній залізниці. Проміжні станції дільниці було обладнано стрілками з ручним управлінням. В якості засобів інтервального регулювання застосовувалося напівавтоматичне блокування. Зазначу, подібні технічні рішення почали широко застосовувати на залізниці наприкінці ХІХ та на початку ХХ сторіч.

    У 2006 р. начальником залізниці Олексієм КРИВОПІШИНИМ перед галузевою службою сигналізації та зв’язку було поставлено завдання - обладнати станції зазначеної дільниці електричною централізацією, забезпечити сучасний технічний рівень обробки поїздів. Для виконання цього завдання протягом одного року службою було залучено колективи п’яти дистанцій сигналізації та зв’язку. Колектив Ніжинської дистанції (начальник Анатолій ПОДОБНИЙ) власними силами виконав роботи з проектування та будівництва поста ЕЦ ст. Дубов’язівка з повторним використанням релейного обладнання раніше закритих станцій. Подібне завдання було виконано Жмеринською дистанцією (начальник Микола ПЕРВАК) на ст. Кошари. А з розробкою проектної документації справилися спеціалісти Хмельницької дистанції (начальник Микола КУБИК). Колектив Конотопської дистанції (начальник Валерій ЛАЗНЮК) виконав роботи з будівництва електричних централізацій станцій Путивль, Путійська, напільного обладнання електричної централізації ст. Дубов’язівка та Кошари.

    В 2009 р. керівництвом залізниці було прийнято рішення розпочати обладнання дільниці автоблокуванням. На першому етапі необхідно було впровадити пристрої автоблокування на двох перегонах парної колії Конотоп - Дубов’язівка та Дубов’язівка - Путійське. Комплекс робіт було успішно виконано силами Конотопської дистанції сигналізації та зв’язку. Обладнання парної колії автоблокування решти дільниці було заплановано на перший квартал 2010 р. Для збільшення пропускної спроможності галузева служба сигналізації та зв’язку отримала завдання застосувати двобічне автоблокування. Ускладнювало виконання робіт необхідність укладання кабелю СЦБ, встановлення напільного обладнання та організації відгалужень магістрального кабелю зв’язку. Наголосив: роботи здійснювались в зимових умовах.

    Керівництво служби розуміло, що реалізація такого обсягу робіт силами однієї дистанції у встановлені терміни не можливе. Тому для своєчасного виконання завдання було закріплено дільниці роботи за окремими дистанціями. Проектування двобічного автоблокування, організація 24 відгалужень від магістрального кабелю, встановлення дросель-трансформаторів для пропуску тягового струму, реконструкція ЕЦ ст. Путійська та будівництво автоблокування парної колії перегону Путійська - Путивль було доручено спеціалістам Конотопської дистанції сигналізації та зв’язку. Крім того, перевірка за програмою реконструйованих пристроїв електричної централізації, автоблокування та переїзної сигналізації та їх впровадження в експлуатацію також виконувалося силами цієї ж дистанції. Спеціалістами Вінницької дистанції під керівництвом начальника дільниці Олександра РАЗГОНЮКА виконано роботи з реконструкції пристроїв управління ЕЦ ст. Путивль. Бригада спеціалістів Ніжинської дистанції, очолювана заступником начальника Миколою КОСОВЦЕМ, збудувала дев’ять сигнальних установок автоблокування дільниці Путивль - Кошари та замінила три системи переїзної сигналізації (стільки ж, як і на перегоні Путійське - Путивль). Бригада Житомирської дистанції, яку очолював заступник начальника Юрій БОТВІН, виконала реконструкцію схем ЕЦ ст. Кошари. Бригада з Бахмача під керівництвом начальника дільниці Валентина КЛИМЧЕНКА збудувала чотири сигнальних установки автоблокування дільниці Кошари - Ворожба та замінила переїзну сигналізацію одного переїзду. Силами спеціалістів Коростенської дистанції під керівництвом начальника дільниці Миколи ЯРОШОВЦЯ виконано роботи з реконструкції пристроїв управління ЕЦ ст. Ворожба. Фаховий рівень та організаторські здібності всіх керівників бригад дозволив вносити оперативні зміни в проектні рішення одразу після отримання додаткових технічних завдань на укладання відповідно додаткових стрілок, зміну сигналізації світлофорів, електрифікацію додаткових колій.

    Загальне керівництво роботами на місці, а це - організація заявок на обладнання і аж до завершення робіт по окремих об’єктах у відповідності до графіка було доручено головному інженеру служби Олександру МАЙБРОДСЬКОМУ. Залучення керівництва служби до організації процесу на місці дозволило більш реально оцінювати хід робіт, виявляти вузькі місця та перерозподіляти людські та матеріальні ресурси, оперативно затверджувати необхідні зміни в проектну документацію, інструкції з порядку користування, приймати рішення щодо забезпечення постачання необхідного обладнання, залучення необхідних працівників, спеціалістів, координації роботи окремих бригад, маневру транспортом та будівельною технікою. Приміром, для зменшення вартості будівництва було оперативно організовано демонтаж виведеного у березні 2010 р. з експлуатації обладнання ЕЦ ст. Бровки та його використання на дільниці Конотоп - Ворожба. Між іншим, повторно використовуване обладнання постачалось з 11 дистанцій сигналізації та зв’язку.

    Для укладання кабелів СЦБ залучались додаткові сили працівників усіх дистанцій сигналізації та зв’язку, а також підприємств Конотопської дирекції залізничних перевезень та 8 одиниць техніки. Зокрема, від Бахмацької дистанції періодично, протягом трьох тижнів, залучалось 25 працівників.

    У 2009 р. силами працівників Конотопської дистанції сигналізації та зв’язку побудовано 5 км двокабельної магістральної лінії на дільниці Грузьке - Путійська для організації оперативно-технологічного зв’язку в умовах електрифікації дільниці. Для організації автоблокування на перегонах Конотоп - Дубов’язівка, Дубов’язівка - Путійська побудовано 23 відгалуження від магістрального кабелю.

    У лютому 2010 р. роботи продовжилися і для організації будівництва автоблокування на перегонах Путійська - Путивль, Путивль - Кошари, Кошари - Ворожба по парній колії побудовано 26 відгалужень від магістрального кабелю зв’язку. Для виконання робіт було організовано дві бригади. Одна з них займалася прокладкою траншей під керівництвом старшого електромеханіка Владислава Терещенка, друга - монтажем відгалужень від магістральних кабелів під керівництвом начальника дільниці Ростислава ЛОГОШНОГО.

    Роботи проводились у важких погодних умовах при температурі -10°С -15°С. Для своєчасного їх виконання залучались кабельники-спаювальники з Козятинської дистанції: Олександр ОБУЩАК, Коростенської дистанції Юрій ПОЗНАНСЬКИЙ, Бахмацької - Анатолій ЛУГОВІК.

    На п’яти станціях Дубов’язівка, Путійська, Путивль, Кошари, Ворожба замінено застарілі радіо-станції 43РТС А2ЧМ на сучасні «Оріон РС-6» діапазону коротких хвиль та Kenwood TK-7060 ультракороткохвильового діапазону.

    По ст. Путивль та Ворожба замінено маневрові радіостанції 71РТС А2ЧМ на Kenwood TK-7060.

    По ст. Путивль виконано роботи з обробки поздовжньої лінії електропостачання для роботи поїзного радіозв’язку.

    На сьогодні зв’язківці Конотопської дистанції сигналізації та зв’язку займаються телефонізацією реконструйованих вокзалів по ст. Конотоп, Ворожба.

    Отже, завдання начальника залізниці з впровадження автоблокування та модернізації пристроїв електричної централізації та переїздів на дільниці Конотоп - Ворожба виконано у зазначений термін завдяки злагодженим діям спеціалістів усіх рівнів галузевої служби сигналізації та зв’язку.

    Олександр ДУБІНЧУК,

    начальник галузевої служби сигналізації та зв’язку Південно-Західної залізниці

    Олександр ДУБІНЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05