РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 13 (2 квітня 2010) 

  • Анатолій РОМАНОВ

    Років із 20 тому робота на цій станції била через край. Недаремно вона мала тоді статус позакласної. А про характер діяльності й досі нагадує її назва - Київ-Товарний. Сьогодні виробничі приоритети у колектива інші. Про це й ведемо розмову з начальником станції Світланою РАБОЧОЮ.

    - Світлано Миколаївно, колись ст. Київ-Товарний спеціалізувалася на контейнерних перевезеннях, які забезпечували великі й стабільні обсяги роботи. На жаль, це в минулому. Розкажіть, будь ласка, чим сьогодні живе колектив станції? - з такого запитання починаємо бесіду.

    - Наразі основні виробничі турботи колективу зосереджено на обслуговуванні пасажирських та багажних составів. Непросто було перелаштовуватися з вантажної на пасажирську роботу, потрібні були широкі технічні та організаційні заходи. Проте після реконструкції станції у 2007 році процес налагодився. Всю діяльність станції зосереджено у трьох парках: Південному, Сортувальному, Східному, а також на вантажному дворі. В Південному парку здійснюється відстій шести пасажирських рейсових поїздів. Призначення Сортувального - довготривалий відстій поїздів. На його коліях «відпочивають» перед рейсом майже п’ять сотень пасажирських вагонів. Хоч вони бувають задіяні лише влітку та в святкові періоди, робота з ними ведеться постійно. Адже навіть на довго-тривалому відстої вони потребують постійного нагляду й технічного обслуговування. Саме для цього тут працює ПТО вагонного депо Київ-Пасажирський. Варто зазначити: для проведення маневрової роботи до Київ-Товарного залучено два тепловози ЧМЕ3 з Дарницького локомотивного депо.

    Між іншим, у Східному парку здійснюється екіпіровка поїздів перед відправленням у рейс. Про призначення вантажного двору, який має дві колії, свідчить сама назва. Є на станції складські приміщення, які надаються клієнтам для збереження вантажів, що дозволяє знижувати час простою вагонів.

    - Наступне запитання вповні зрозуміле. Розкажіть, будь ласка, про трудівників вашої станції, про фахівців, завзяттям котрих вирішуються непрості виробничі проблеми.

    - У майже півсотенному колективі станції трудяться: спеціалісти з організації руху поїздів, пасажирського та комерційного господарств, - продовжує оповідь Світлана Миколаївна. - Колектив у нас чудовий, дружний: на людей мені таланить. Багато на станції сумлінних і досвідчених фахівців. Взяти хоча б Тетяну Пендюр, яка працює на станції з 1978 року. Вона - моя «правиця», їй повністю довіряю.

    Аксіома: успішна робота станції залежить від грамотних дій, розпорядності, оперативності чергового по станції. На нашій станції 4 чергових і практикується на цю посаду 5-й - Володимир Васильків.

    Добрим словом хочу відзначити чергових по станції Валентину Шаповал, Надію Левченко, Валентину Гаврилей, Олександра Сінчака. До речі, Олександр - наймолодший. Після закінчення ДЕТУТу у 2007-му він прийшов до нас черговим по парку. Грамотний, відповідальний і надійний працівник. Таких би, як мовиться, побільше. Вибачте на слові: прикро буває, коли навчиш молодого фахівця, зробиш з нього гарного професіонала, а його забирають на іншу станцію або підрозділ. Звичайно, ми розуміємо, що молодому спеціалісту треба рости, і стараємося надати кожному з них добру підготовку, аби фахівці, які здобували досвід на нашій станції, були усюди «на висоті». З одного боку, так воно завжди й трапляється, і нам дуже приємно, що наша станція заслужила репутацію «кузні кадрів». Але ж, як то мовиться, своя сорочка…

    Звичайно, велика відповідальність покладається на операторів при черговому. Тандем: черговий по станції - оператор при черговому має діяти чітко й злагоджено. У нас є такі оператори, які свої обов’язки знають назубок, їм не треба нічого підказувати, вони самі навчать будь-кого. Серед таких асів - Галина Оряп. Залізничниця з великим досвідом, яка працює на станції з 1989 року. Варті схвальних слів прийомоздавальниця вантажів Афанасія Заєць, складач поїздів Кирило Динков. До речі, Кирило Федорович не лише один з найдосвідчених складачів на нашій станції, а й мудрий наставник, він охоче передає свій багатий досвід молодим колегам.

    …Бачу, яким добрим вогником світяться очі Світлани Миколаївни, коли вона розповідає про своїх колег і однодумців. Та моя оповідь була б неповною, коли б я не зазначив, що колектив ст. Київ-Товарний багато в чому зобов’язаний умінню Світлани Миколаївни об’єднати, організувати, зацікавити людей. Її компетентність, професіоналізм видно з першого погляду. Це відчувається в її ставленні до підлеглих і підлеглих до неї. Спокійна, врівноважена, привітна. Проте це не свідчить про її поступливість та зайву благодушність. Коли треба, вона буває наполегливою й навіть жорсткою. Таку характеристику почули від її колег. Мали змогу переконатися в цьому, будучи свідками її розмови з провідниками пасажирського поїзда, що перебував на відстої. Біда в тому, що трапляється (й, на жаль, нерідко), коли провідники цих поїздів засмічують місця відстою. Тому начальникові станції доводиться «воювати» з ними за те, аби тримали міжколійний простір у чистоті. В цьому питанні Світлана Миколаївна завжди тверда й непохитна. Адже стежити за порядком на станції та прилеглих територіях - святий обов’язок колективу. Світлана Миколаївна й сама не соромиться вийти разом із колегами для прибирання території. С. Рабоча працює на станції чверть століття, з того часу, коли після закінчення навчання у чернігівському училищі прийшла сюди прийомоздавачем вантажів. Потім - залізничний технікум, університет. Працювала на всіх відповідних обраному фаху посадах: і прийомоздавачем, і товарним касиром, і оператором при черговому, і черговою по станції, і заступником начальника. А з липня 2007 р. очолила колектив станції.

    До речі, свою любов до залізниці Світлана Миколаївна зуміла прищепити й своєму синові Ігореві. Він, після закінчення Вищого професійно-технічного залізничного училища, працює слюсарем на столичному вагоноремонтному підприємстві і навчається в технікумі. Можна бути впевненим: залізничні традиції передаватимуться із роду в рід.

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05