РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 12 (26 березня 2010) 

  • Напередодні майстер-класу


    Начальник ст. Бориспіль Володимир ІВАСЮК

    Упродовж останніх років ст. Бориспіль Південно-Західної залізниці, яка розташована в приміській зоні Києва, перебуває під пильним оком керівництва магістралі. Адже через станцію проходить основна частина вантажів для реконструкції аеропорту «Бориспіль», яка відбувається в рамках підготовки до чемпіонату з футболу Євро-2012. Варто наголосити, що на ст. Бориспіль існує пряма залізнична колія, якою доставляються вантажі безпосередньо до терміналу. Загалом вивантаження становить 100 вагонів за добу. Окрім того, специфікою станції є те, що тут здійснюються перевезення небезпечних вантажів, а це відповідальність залізниці як перед клієнтами, так і перед пасажирами.

    Цього березневого дня ст. Бориспіль жила своїм життям. Станційні працівники розчищали платформи від снігу, квиткові касири обслуговували пасажирів, а начальник станції в кабінеті слухав селекторну нараду і розбирав документи, яких за вихідні зібралося дуже багато. Тож, нічого особливого, хоча це і є ознакою майстерності колективу, коли завдання виконуються у сталому ритмі - без авралів і так званого подолання нагромаджених проблем.

    Володимир Івасюк, начальник станції, який майже десять років обіймає цю посаду, розповів про реальну ситуацію, що склалася у станційному господарстві.

    - Наша станція має другий клас, - розповідає Володимир Григорович. - Площа її 17 гектарів, адже до нас приписані чотири залізничні платформи: Чубинський, Травнева, Кучакове, Новотроянда. Основне наше завдання, як і кожного залізничника, - це дотримання безпеки руху та гарантування безперебійного вивантаження та навантаження вантажів. Крім того, і це важливо, допомагаємо пасажирам їхати в електричках з квитками. Для цього ми в часи пік ставимо своєрідні заслони. Зазвичай, такі дії сприяють підвищенню доходів на станції. Тож у місяць ми здаємо близько 30 тисяч гривень, хоча раніше до введення всіх цих, як мовиться, «жорстких» дій було на половину менше. Зараз поступово пасажири приміських електричок, щоб заощаджувати час і гроші, у більшості своїй купують проїзні абонементи на місяць. Причому, без надмірної агітації. Хоча певну роз’яснювальну роботу серед громадян ми проводили.


    Станція працює

    Гребінківський напрямок - це напружений рух поїздів, у тому числі й прискорених. Тобто пасажири повинні бути уважними під час перебування на території станції. Хоча зараз інтенсивність «пішохідного руху» через колії не така, як була раніше, коли найближчий колгосп працював на повну потужність. Сьогодні сільське господарство району значно зменшило виробництво, тому й селян поменшало на небезпечних дільницях колії. Поза тим, недисциплінованих громадян, на жаль, і нині достатня кількість. Вони й зараз переходять колію в недозволених місцях, забуваючи, що це дуже небезпечно. Що робимо в даній ситуації? Штрафуємо. Постійно робимо оповіщення по гучномовному зв’язку, оголошення в районній газеті, даємо інформацію і використовуємо наочну агітацію. Це дає позитивний результат. Але ясно одне: подібну діяльність щодо пропаганди безпечного перебування на залізничному транспорті не можна припиняти ані на хвилину. Бо такий вже у пасажирів менталітет: діють за принципом - берегти хвилину і наражати себе на небезпеку.


    Начальник вантажного району ст. Бориспіль Світлана ШКУРКО

    На станції працює 46 залізничників. Таким складом вони успішно виконують не тільки свої прямі виробничі обов’язки, а й беруть активну участь у впорядженні станційної території, тобто до благоустрою залучаються всі.

    Особлива увага тут приділяється ветеранам, яких на станції працює десять відсотків. Бо вони своєю працею приклад показують, а по-друге, свій досвід молоді передають. За словами Володимира Івасюка, такі залізничники, як старший касир Наталія Шуляк, начальник вантажного району Світлана Шкурко, черговий по станції Григорій Бондаренко, дуже багато зробили для молодих кадрів, які поступово оновлюють підприємство. Григорій Бондаренко практично всіх навчив працювати на совість, передав секрети професійної майстерності. Відтак за кожного чергового по станції він спокійний, хоча від нестандартних ситуацій не застрахований ніхто. Адже робота ця оперативна. Саме черговий по станції і координує вантажну роботу.

    Столична магістраль працює в рамках проектів з реалізації завдань, стратегією яких є забезпечення гарантованої безпеки і надійності перевізного процесу. Для вирішення проектів, які допоможуть вплинути на поліпшення ситуації щодо охорони праці, навчити різних тонкощів у роботі, проводяться так звані майстер-класи. Саме такі заходи безпосередньо впливають на поліпшення стану безпеки руху на Південно-Західній залізниці. Активно працює в цьому напрямі Київська дирекція залізничних перевезень. Спеціалісти неодноразово організовували виїзні школи-семінари, присвячені безпеці перевезень пасажирів і вантажів та охороні праці. Саме такі навчання відбудуться в травні на ст. Бориспіль. Тим більше, що й тема семінару - «Робота вантажної станції в умовах зростання об’ємів вивантаження будівельних вантажів».

    Колектив станції вже нині готується до проведення школи-семінару. Ознаки підготовки видно відразу, як тільки-но ви виходите на територію станції. Тут фарбують, білять стіни, ремонтують підлогу. Такі роботи розпочали на початку року, заплановане виконано на 70%. Але керівництво запевнило, що до початку семінару вони підготуються належним чином.

    - Чому ми приділяємо таку увагу ремонтним роботам? - мовить начальник ст. Бориспіль Володимир Івасюк. - Відповідь однозначна. Поліпшити рівень охорони праці для працівників. А навчати краще на позитивних прикладах. Крім того, ми зможемо поділитися набутим досвідом створення відповідних умов для роботи залізничників. Ремонтні роботи виконуються якісно і професійно, вже чимало виконано для створення належних умов співробітникам та пасажирам. На об’єктах задіяні робітники Київського будівельно-монтажного управління, яке очолює Костянтин Вождаєнко.

    До речі, кореспондентам «Рабочего слова» організували своєрідну екскурсію територією станції, і ми на власні очі побачили перебіг ремонтних робіт станційного господарства. Можемо стверджувати: слова начальника станції Володимира Івасюка підтвердилися стовідсотково. Бо, як він зазначив, «завершити ремонтні роботи на станції до початку школи є справою відповідальною, і, без перебільшення, за виконання таких доручень можна судити про здатність колективу мобілізуватися».

    Така ще деталь, яку особливо підкреслив керівник станції. Виявилося, що начальник Київської дирекції залізничних перевезень Володимир Осовик велику увагу приділяє молодим спеціалістам, які приходять на зміну ветеранам праці. Але окрім знання інформаційних технологій, якими молодь володіє успішно, є ще багато секретів у роботі залізничників, яким на таких школах-семінарах можна навчитися. А навчатися можна лише в умовах, які відповідають високим вимогам. Тому щоденно Володимир Осовик турбує свого підлеглого - начальника ст. Бориспіль. Мовляв, які успіхи в підготовці об’єктів до проведення семінару? І чує у відповідь повний звіт: роботи ведуть ЕЧ-6, ШЧ-12, ПЧ-2, БМЕУ-1, все тримаємо на контролі, діємо за планом.

    Начальник ст. Бориспіль Володимир Івасюк пояснив:

    - Така, на перший погляд, щільна увага, зовсім не заважає. Вона не є виразом якогось сумніву у наших можливостях. Справа в тім, що небайдужість у залізничників у крові. Небайдужість і турбота за те, щоб твоє діло було реальним.

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05